puristus voimaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mokoma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarttis kyllä alkaa sormia minunkin treenaamaan, sillä mun sormet on heikoin kohta kehossa esimerkiksi juuri mavea tehtäessä. Selässä ei tunnu oikeastaan miltään kun täytyy tehdä niin pienillä painoilla, mutta tanko ei vain pysy käsissä kovin kauaa. Ristiote auttaa vähän mutta ei paljoa.

tee vaikka myötäotteella ilman remmejä niin ylös kuin pääset. ei ykkösiä heti vaan mieluiten sellasia sarjoja, jotka kestää about 20 sekkaa. sitten vaan kun alkaa rajarauta tulemaan vastaa, jatkat remmeillä tai vaihdat ristiotteelle.

Oneofus sanoi:
Kuinka suurella painolla teet 6 toiston sarjan maastavetoa ilman vetoremmejä ja magnesiumia? Minkä numeron coc sinulla on ja montako toistoa saat sillä tehtyä?

#1 juuri kokeilin, ja meni ~20 toistoa. Mavessa tein vastikään kutosen 163:lla, mankun kanssa kylläkin. Otteen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa, se tuskin tulee olemaan ikinä minulle se rajoittava tekijä.

jto sanoi:
tee vaikka myötäotteella ilman remmejä niin ylös kuin pääset. ei ykkösiä heti vaan mieluiten sellasia sarjoja, jotka kestää about 20 sekkaa. sitten vaan kun alkaa rajarauta tulemaan vastaa, jatkat remmeillä tai vaihdat ristiotteelle.
Kyllä mun sarjat luultavasti kestää tuon 20 sekunttia (kymppejä teen). En tee ykkösiä ollenkaan. Olen ajatellut että opettelen tekemään maven ensin kunnolla ennenkuin siirryn lyhyempiin sarjoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom