Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pori1980
jostain joskus lukenut että Forsberg penkkaa 190kgvai:jahas:
Originally posted by mik99
![]()
luin muistaakseni kalevan peto liitteestä et entinen sm-liiga pelaaja petr ton tai tenkrat en muista kumpi..niin penkkaa 150kg..![]()
Originally posted by Stu
http://www.jatkoaika.com/keskustelu/ ja söörtsillä sellainen thread kun "Vahvimmat pelaajat". Sieltä löytyy keskustelua liigapelaajien tuloksista muutaman sivun verran. Petr Ton: 160kg.
Foppa on aika iso äijä, 85kg penkki olis lähinnä vitsi. Kyllä kiekkoilijat tarttee yläkroppaankin tavaraa ja ruottalaiset on etenkin panostanut voimatreeniin.Originally posted by Krusifiksi
Olisko voinu olla lbs eikä kg, silloin vois olla kohillaan. Ja tältä tai joltain muukta palstalta olen lukenut väittämän, jonka mukaan itse Wayne olisi penkannut kaikki 70 kiloa.
Originally posted by Dopey
Foppa on aika iso äijä, 85kg penkki olis lähinnä vitsi. Kyllä kiekkoilijat tarttee yläkroppaankin tavaraa ja ruottalaiset on etenkin panostanut voimatreeniin.
Originally posted by jarska
Ainakin jossain väitettiin Saarelan penkkaavan 200kg
en usko että Saarela ottaa kahta markkaa penkistä, mutta on se vahva kuin mikä lätkäilijäks...olikohan sen lempinimi joku "kaurajätti" tai vastaava.
Originally posted by vol
joskus oli juttua että toni mäkiaho ottais 180 penkistä.
ei varmaan aivan mahoton, kun ottaa huomioon että
on ollu aika ylivoimainen noissa tappeluissa.
ois kiva nähä miten kävis heleniuksen kanssa
En mä väitä / usko Forsbergin penkkaavan 190 kiloa, mutta on se tulos varmasti lähempänä 190 kiloa kuin paunaa (85kg).Originally posted by Krusifiksi
http://www.nhl.com/lineups/player/8458520.html
Tuon mukaan karvan yli 185 pitkä ja painoa n. 93. Ja en usko että noilla sivuilla nhl-pelaajien mittoja liioitellaan. Noilla statseilla ei jääkiekkoilija ota 190 kiloa penkiltä. 2 kertaa oma paino on aika vaikea monille, varsinkin jos painoa on yli 90 kiloa.
Originally posted by Dopey
En mä väitä / usko Forsbergin penkkaavan 190 kiloa, mutta on se tulos varmasti lähempänä 190 kiloa kuin paunaa (85kg).
Originally posted by vol
joskus oli juttua että toni mäkiaho ottais 180 penkistä.
ei varmaan aivan mahoton, kun ottaa huomioon että
on ollu aika ylivoimainen noissa tappeluissa.
ois kiva nähä miten kävis heleniuksen kanssa