Elikkäs kysyisin miten hyvin lajit sopivat toisilleen? huom. olen 15v.
Tällä hetkellä on 4-5krt viikossa joukkueen kanssa treenit ja sitten vielä pitäisi omalla ajalla käydä punttisalilla, eli kannattaisiko/onko järkevää käydä esim. iltapäivällä salilla n.1h-1.5h ja sitten illalla treeneihin, vai pitäisikö eri päivinä tehdä kumpaakin, esim rasituksen ja palautumisen kannalta?
Olisin vielä kiitollinen jos joku viisaampi voisi suunnitella minulle sopivan harjoitusohjelman salille
Ps. Korista on tällä hetkellä ma, ti, ke, to. (joskus pe)
Tällä hetkellä on 4-5krt viikossa joukkueen kanssa treenit ja sitten vielä pitäisi omalla ajalla käydä punttisalilla, eli kannattaisiko/onko järkevää käydä esim. iltapäivällä salilla n.1h-1.5h ja sitten illalla treeneihin, vai pitäisikö eri päivinä tehdä kumpaakin, esim rasituksen ja palautumisen kannalta?
Olisin vielä kiitollinen jos joku viisaampi voisi suunnitella minulle sopivan harjoitusohjelman salille
Ps. Korista on tällä hetkellä ma, ti, ke, to. (joskus pe)

Eipä ne ole mitää valittaneet päin vastoin, paitsi että yks kaveri kyllä sano ett ei hirveesti kannata penkkii nostelee.. kuulemma tatsi palloo hävii vähän.. Taino ainakaan pelkkää penkkiä, eikä kannata penkkiin panostaa niin paljoa. Ainakin kaveri valitteli, että kuljetus pallolla oli muuttunu.. Mut muuten ne on sanonu et on ollu vaa massasta ja lihaksesta paljonki hyötyy peleis
Monipuolista koko kropan reeniä vain. Itte oon saanu esim. pomppua kehitettyä korista silmällä pitäen ihan perusjalkatreenillä ja mm. pohkeisiin panostamalla.