Punttisali ja työ

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mauri_93
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei. Olen 15 vuotias ja olen kiinnostunut bodauksesta. Asun aika kaukana kaupungista ja kotona ei ole mitään punttivälineitä. Isä sanoo ettei tarvitse käydä salilla koska hän teki lapsena aina koulun jälkee kovaa fyysistä metsä/talikko työtä perheen hyväksi ja sai lihakset noin. Pitäisikö minunki vetää niska limassa töitä vai pyöräillä lähimpään saliin noin 28km päähän?

tee mauri kompromissi :) eli hoida aikaa käydä pari kertaa viikossa reenailee + teet duunia perhees kanssa

Ei se siitä iän myötä muutu. Meillä kun sanon että pitäiskö lähteä salille, niin vaimo ihmettelee miksen vaan vaikka imuroi. Sekin kuulemma käy liikunnasta.

Itsekin samalla linjalla, jos työ on tarpeeksi fyysistä, saat varmasti hyvät pohjat treenailuun. Ohessa voit kulkea... Usein jalat jäävät vähemmälle noissa töissä muutenkin. Ellei tarvitse maastavedellä jotain tukkeja tai muuta paljon :D

Ei se siitä iän myötä muutu. Meillä kun sanon että pitäiskö lähteä salille, niin vaimo ihmettelee miksen vaan vaikka imuroi. Sekin kuulemma käy liikunnasta.

:hyper:

Sillon ku ite olin 15 niin mielessä pyöri lähinnä pillu ja tietsikka pelit. Keskity näihin kahteen parin vuoden ajan ja rupee sit reenaan niin hyvä tulee:)

Sillon ku ite olin 15 niin mielessä pyöri lähinnä pillu ja tietsikka pelit. Keskity näihin kahteen parin vuoden ajan ja rupee sit reenaan niin hyvä tulee:)

ja vitut.. ihan hywä ikä se on alotella pikkuhiljaa pohjia reenailee :) mut kaippa maurilla on sen verta järkee et osaa suodatella näitä kommenttejä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
15v pyörii pillu mielessä entistä enemmän ku treenaat ja testotasot nousee!
Ja ite ainakin kadun kovasti sitä että 15-vuotiaana en treenannut punttia lajitreenien ohella järkevästi. Penkkiä ja habaa nyt tuli väännettyä, mutta siihen se sit jäikin.

Mitä nyt tulee fyysisen työn vaikutuksista junuoreihin niin pitää heittää yksi esimerkki. Muistaakseni Cutler kertoi ensimmäisessä DVD:ssään oleensa jo kohtalaisen iso kokoinen nuorempana ja ihmiset kysyivät häneltä treenaamisesta. Hän sanoi, että ei ollut vielä edes koskenut rautaan vaan tehnyt töitä perheensä firmassa. Muistaakseni vasta 18-vuotiaana ukko aloitti treenit ja paino nousi ensimämisen vuoden aikana ~50 paunaa. Sanoi, että se fyysinen työ oli hyvä perusta lähtee tekemään salitreenejä.

No siis salitreenistä en tiiä, mutta fyysinen työ kyllä pitää hyvässä kunnossa. Aikanaan kun olin jopa todella hyvässä kunnossa niin sen aiheutti ihan pelkästään paskanlapiointi ja tallityöt :P Kuntosalia lähelläkään en käynyt. Kun siirryin siistiin sisätyöhön ja joka päiväiset harrasteet kutistuivat pariksi tunniksi viikossa niin paisuinkin sitten kuin pullataikina. Eli fyysisestä työstä ei todellakaan haittaa ole :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom