Opiskeluaika on parasta aikaa käydä salilla.
Nimenomaan näin. varsinkin kun melko monessa koulussa on suht hyvät kuntosalitkin. ja se treeni on tosiaan hyvää vastapainoa pänttäämiselle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Opiskeluaika on parasta aikaa käydä salilla.
Mulla ei ole koskaan ollut yhtä paljon aikaa treenaamiseen kuin opiskeluaikana :lol2:. Nyt valmistumisen jälkeen joutuu sorvaan aikatauluja harva se päivä.
Punttisalilla käyminen on kuitenkin erittäin rentouttavaa puuhaa, koska ei tarvitse ajatella mitään arkista oravanpyörää, vaan voi keskittyä aivan toiseen asiaan. Vaikka itsekkin olen vasta lukioasteella, niin koulusta pelkästään kertyisi tolkuton stressi, jos ei olisi tapaa purkaa sitä johonkin.
ja se treeni on tosiaan hyvää vastapainoa pänttäämiselle.
....nousujohteista. Ongelmana onkin tuen puute perheestä.
... Ruokapöydässä keskustelu siirtyy jatkuvasti (heidän toimesta) painooni (76 säälittävää kiloa! LOL!) ja siihen kuinka "Sun pitäis kyll rajoittaa tota touhua tai sit ku oot vanhempi nii ne kaikki lihakset muuttuu läskis" yms. pelleilyyn. Pakkotoiston foorumeilta ongittujen faktojen avulla tota mutuiluu ei ole enää hirveästi tarvinnut kuunnella ja siitä iso kiitos.
Nyt ne on kuitenki keksiny sellasen väitteen ettei enää tiedä mitä pitäis sanoa. Olen lukion tokalla ja jatko-opiskelua pitäis kohta jo ruveta miettimään ihan tosissaan. Näitten mukaan opiskelu on niin aikaa vievää ettei se ja punttisalilla käynti sovi yhteen. Ainoo tapa olis lopettaa koulu ja ruveta "varastomieheks, joilla ei työajat paljoa paina". PÄÄ HAJOO TOLLASESTA SAATANA! Siinä vaiheessa ei voinut muuta kun sanoo ett "KIITOS! TAIDANKI TÄST LÄHTEE SITT ETTIIN VARASTOMIEHEN TÖITÄ!" ja nousta ruokapöydästä kesken aterian.
joita vois käyttää lajista täysin tietämättömiä vastaan tai jotain muita mielialaa piristäviä juttuja.