punttis Tikkurilasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viitsu
  • Aloitettu Aloitettu
vision sanoi:
Jep, sama 48€/kk taitaa olla, mä oon vähän eri mieltä tosta vapaiden painojen riittävyydestä tai sitten käyttäjäkunta on muuttunut tässä viimeisen vuoden aikana.

Tiksin Finnbody on kyllä ihan mesta paikka,Painoja riittävästi. Ainoa ikävä puoli että siellä on pari vanhempaa setää n.50 jotka käy itkemässä heti kun musiikki kuuluu yli metrin päähän kauittimesta.

Mukavinta että sillä kortilla pääsee muillekkin finnbodyn saleille. Varsinkin pitäjänmäkeä tulee ahkerasti käytettyä.

ikävää myös hinta: 90€ / kk... :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RautaKeisari sanoi:

No sit on hinnat noussu vuodessa, itse maksan n. 50€/kk
EDIT: jos mulla nousee tuohon hintaan sali maksu niin silloin vaihtuu sali...

Toi Crossi on kyllä mun mielestä aika paska paikka. Helvetin kallis ja just sellanen neitisali, jossa erilaiset hilavitkuttimet vie kaiken tilan vapailta painoilta ym. tarvittavilta välineiltä.

Itse käyn Kuntoklubilla, hyvä sali vaikka onkin hieman pieni. Kaikki tarvittava löytyy ja hinnat hyvinkin kohtuullisia.

Crossista vaihdoin joskus aikanaan sen takia kun sattu samaan aikaan paikalle ne muutama salin "iso" mies niin loppu kiekot kesken hyvin äkkiä. Muuten kyllä hengeltään ihan mukava sali, peruskuntoilijoita varmaan 90% väestä. Siis sellasia jotka tulee spinningin jälkeen tekee haukkarin ja vatsat ja jatkaa siitä suihkuun.

RautaKeisari sanoi:

Juu, mutta kun liittyy clubilaiseksi, niin hinta on huomattavasti alempi.

Finnbodylla käy porukkaa vanhemmista rouvista ihan bodareihin ja fitness tyttöihin saakka. Mun mielestä se tekee siitä justiin mukavan paikan ja muutenkin siellä on rento meininki.. :)

vision sanoi:
No sit on hinnat noussu vuodessa, itse maksan n. 50€/kk
EDIT: jos mulla nousee tuohon hintaan sali maksu niin silloin vaihtuu sali...
Toi on kk/10 kortin hinta. Jäsenhinta ei tietenkään tule tuollainen olemaan. :)

Hynkkä sanoi:
Juu, mutta kun liittyy clubilaiseksi, niin hinta on huomattavasti alempi.

Finnbodylla käy porukkaa vanhemmista rouvista ihan bodareihin ja fitness tyttöihin saakka. Mun mielestä se tekee siitä justiin mukavan paikan ja muutenkin siellä on rento meininki.. :)

Toi on kk/10 kortin hinta. Jäsenhinta ei tietenkään tule tuollainen olemaan. :)

mitäs se jäsenyys maksaa? --> ei varmaan ilmaista? :rolleyes: ja entäs jäsenhinta / kk?

Tikkurilan uimahallin punttiksella on tullut pari kertaa käytyä kokeilemassa -->
ihan ok. Treenaajat pääosin yli keski-iän ylittäneitä olleet...

charter sanoi:
Salit%20tiksiss%e4.jpg

1. Avataan/avattu uusi Davidin sali. Samassa rakennuksessa salibandya, sulkapalloa ja aerobiccia. Paikoitus tilaa n. 40 autolle.

2.Kuntoklubi, aika pieni entisen sm-tason painonnostajan pitämä paikka. Sijaitsee samassa talossa Ylivedon kanssa, sekä SE lisäravinne kauppa löytyy vierestä. HC sali.

3. Vantaan kuntosali ja liikuntakeskus. Suht iso, porukkaa laidasta laitaan, entisiä sm-tason bodareita näkynyt. Paras omasta mielestäni. 2 penkkiä, 2 kyykkypaikkaa(yksi powerrack). Löytyy myös aerobiccia. Samassa talossa Strippibaari ja Teesi, rosson terassi vieressä. Sijaitsee yläkerrassa, käynti Jyskin vierestä.

4. Finnbody, kärsii ilmastointi ongelmasta kesällä. Suurinpiirtein samankokoinen. Sijaitsee toisessa kerroksessa. Samassa rakennuksessa thai-hierontaa(hierontaa varmaan!) ja helsingin pantti.

Lisäksi löytyy urheilutalon pieni punttis biljardisalin ja ampumaradan kanssa samasta käytävästä, lätkä-äijät tekemässä rinnallevetoa.

Oletko charter:n oikea nimi ilari :D:D:D

viitala sanoi:
No niin joku nyt kertoo mikä olis hyvä treeni paikka Tikkurilassa, ja mieluiten jonkinmoiset ohjeet et mis päin se sit tarkemmin olis. Kun oon just muuttanu Vantaalle ja alkaa tulla vieroitusoireita ku ei oo päässy salille.

Ite kävin Davidilla vuoden.. totesin sen aivan paskaksi.. valituksia tulee kun musiikki liian kovalla, levypainot loppuu ksken jos kaksi keskiverto mies lataa niitä prässiin...laitteita ei saa varata kun max 5 min kerrallaa... silti ne saatanan mummot varaa kaikki laitteet kun saapuu salille. Muutenkin se Sirkka joka seno omistaa on aivan täys tahvo. Vaihdoin just liikuntakeskukseen jossa olen ollut aikasemminkin.. sielä sentään haisee hiki ja paska eikä mitkää orvokit :D

Ei taida tikkurilassa olla yhtään hyvää salia joka ei kuulu cms ketjuun. Onkohan missään lähistöllä ? Sellaista käyttäisin jos löytyisi.

Vantaan kuntosali ja liikuntakeskus ei kuulu cms-klubiin, siinä rosson vieressä eikä kuntoklubi ylivedon talossa. Käy kokeileen niitä ;)

Vantaan kunto- ja liikuntakeskus on hyvä paikka mielestäni....Halpa, paljon rautaa (ainakin minulle riittävästi), eikä ruuhkaa ole kohdalleni osunut....:thumbs:

Paljonko tuolla kuntoklubilla on kk-maksu? Onko kauheesti ruuhkaa, kuulemma pieni sali..
Ajattelin siirtyä sinne treenailemaan, ois kävelymatkan päässä :)

Jos asuisin Tikkurilassa, kävisin Finnbodyllä vaikka pelkästään niiden ulkona olevien porealtaiden takia :haart:

Nimim. pari kertaa kävin en unohda niitä koskaan, jäi treeni sivuseikaksi kun ne altaat näin :love:

Suositut

Back
Ylös Bottom