Minkä ihmeen takia pitäis esirasittaa ojentajat ennen penkkiä?
Ei niitä tarvitse esirasittaa.. laittaa vähän pinenmmät painot ja vetää pienet sarjat. Se lämmittää lihaksia vaan.:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä ihmeen takia pitäis esirasittaa ojentajat ennen penkkiä?
Joo toi niskantaakse pystypunnerrus rikkoo helposti olkapäitä jossei sitä vedä puhtaasti eli ite ainaki keltanokkana runnon sen rinnalta. :D
takareisi ei ojenna vaan koukistaa ;).
Ei niitä tarvitse esirasittaa.. laittaa vähän pinenmmät painot ja vetää pienet sarjat. Se lämmittää lihaksia vaan.:whip:
Hehheh että mie oon taas tollukka mutta kohtuu väkipakko tunne pääkopassa kolauttaa sun nilkkaas takas toi pilkku ;)
Takareisi nimittäin ojentaa lonkkaa :D
Vittu että oli turha kommentti....
siis nää painot on millä alotetaan, tietenki kasvatetaa painoja sen mukaa ku kehitytään. Ja jalkaprässissä ois menny enempikin noilla sarjoilla ja toistoilla. 250kg meni 5toistolla ku kokeilin huvikseen viikko sitten.
Niin no onhan sekin ihan hyvä idea. Voihan sitä lämmitellä vaikka koko kropan erilaisilla laitteilla ennen penkkiä, mutta mulla ei ainakaan yleensä ole aikaa lämmitellä esim. penkkiä varten muilla laitteilla. Yleensä jos alan tekemään esim. penkkiä, niin lämmittelen tekemällä sitä penkkiä kevyemmillä painoilla.
No jalkoja on kyllä tullu, ku lätkää pelaa ja joka kesä ajanu pyörällä aina melkeen ku ulos oon lähteny, että kai niistä jonku verran lihaa on tullu.Ihan hyvin on aloittelijalla jalois potkua, tai sitten on vähä erilaisia prässiä kuin ne mitä oon itte noin viidellä eri salilla koittanu..
No jalkoja on kyllä tullu, ku lätkää pelaa ja joka kesä ajanu pyörällä aina melkeen ku ulos oon lähteny, että kai niistä jonku verran lihaa on tullu.
No jalkoja on kyllä tullu, ku lätkää pelaa ja joka kesä ajanu pyörällä aina melkeen ku ulos oon lähteny, että kai niistä jonku verran lihaa on tullu.
Jospa se olisikin etureisien ojennus ja takareisien koukistus, tai sitten on eriskummalliset laitteet ;)
Sitten on syytä vaihtaa jos alkaa ohjelmaan kyllästymään, koska ei omasta mielestä vielä 1kk ole pitkä aika yhdellä ohjelmalla...Ja voit tietenkin tehdä välillä vähän erillaisia viikkoja esim. lyhyttä sarjaa/pitkää sarjaa...
Toi ehkä tuntuu myös vähän oudolta eli kyykky, sitten noi reisilaitteet ja vielä prässi päälle...Itse ehkä vaihtelisin vaan tuota kyykkyä ja prässiä koska jos tekee toisen kovaa niin en kyllä jaksaa enää uusia sarjoja samantyylistä.
eikös ne lihakset totu liikkeisii jos koko aja vetelee samoilla?
Mites voimanostajat? Treenaako ne välillä rintaprässiä, jalkaprässiä ja selän ojennusta pääliikkeinä, etteivät vaan totu liikkeisiin?
Mutta vaihtelu virkistää.
ooke ;P...ei tuu oikee safkoista saatuu tota 2g/kg protskuu nii voiko esim jollai heralla nostella sitä?
No kylä se perkele on niin että prässi nousee ja panjo soi :DSama itellä. Kokeilin eilen huvikseni ensimmäistä kertaa elämässäni prässiä kokeneemman kaverin kans. Oon mä joskus muutama vuosi sitten tehnyt kyykkyjä joskus, mut itelläki meni 250 x 5 aika kevyesti. Mut itellä sama jääkiekkoo ja salibandyä taustalla...