SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmimiitti?

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Tulipahan tuosta toisesta threadista mieleen että olisikos idistä järkätä punttimimmeille treenimiitti esim. Mayor's Gymille Helsinkiin? Tai vaikka jonnekin toisaallekin, en ole itse käynyt ikinä esim. Solanassa. Olisi vallan villiä itsellekin käydä "vuoron vieraissa" :hyper:

Tällaista päivää varten voitais hankkia meille pari vetäjää, jotka opastais jotain liikkeitä ja sitten treenattais kovaa ja rääkättäis toisiamme. Jälkikäteen sitten vaikka salin aulaan siemailemaan palkkaria ja/tai syömään eväitä.

Oiskos tällaiseen intoa? Ja jos on intoa niin minkä tyylistä (tietyt liikkeet/lihasryhmät tms.) opastusta kaipaisit eniten?

EDIT:
MIITTI NRO 1
Punttimimmimiitti nro 1 pidetään lauantaina 16.3 klo 14:00 Mayor's Gymillä. Agendalla treeniguru Aki Mähösen vetämä treeniopastus + poseharkat. Tämän jälkeen mahdollisuus vielä treenata, suihkutella ja laittautua iltarientoja varten. Dinnerbuukkausta kaavaillaan klo 18:00 kieppeille.

Ilmoittaudu mukaan tähän threadiin ja kerro haluatko osallistua sekä treenautukseen (+poserharkkoihin) ja dinneriin tai vain jompaan kumpaan. Teemme pöytävarauksen ilmoittautumisten perusteella.

Alustava ilmoittautujalista:
Bravil
Chantal (treeni + dinner)
domsku (treeni+dinner)
eowyn ?
Ironbutt (treeni + Dinneriä)
Ksiina (treeni +dinner)
kändeli (treeni)
LadyLuck (treeni + dinner)
mimi (treeni + dinner)
nnestori (treeni)
peonia
PikkuPatleetti (treeni + dinner)
riikkan (treeni)
vaniljarahka (treeni + dinner)
XairaX (dinner)
zolana EHKÄ (treeni)

Ei pääse:
Grand Battement (treeni + dinner)
Johku_81 (treeni + dinner)
S1ru (dinner)
sk. (treeni)
Zoe EHKÄ (treeni + dinner)
-aiccu- (ehkä dinner)
Casandra (dinner)

MIITTI NUMERO 2

Kyykkykoulu. Päivämäärä auki. Alkuperäistä sovittua lykätään sairastumisen vuoksi.

Viimeksi muokattu:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minäkin voisin tulla jos aikataulu on sellainen että mulle on mahdollista tulla Helsinkiin. Ennen maaliskuuta voi kyllä tehdä tiukkaa ihan jo senkin takia että en voi poiketa omasta ohjelmasta : / että erittäin varauksella esitetty kiinnostuksen ilmaus täältä :)

Mä oon messis. I have no social life (mutta toki pieni varaus pitää olla). Kerran käyny Solanalla ja siellä on kiva pikku kahvitteluloossi palkkarin siemailuun =)

Mua voisi myös kiinnostaa, mutta mulla on myös sama juttu, eli työtvoivat estää osallistumisen. Kun päivä alkaa hahmottumaan tarkemmin, niin katson onnistuuko osallistuminen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lisään vielä, että toki kai tää ois sit joku vkoloppupäivä? Aika hyvin saan etukäteen sovittua noita vkoloppujen duuneja. Sen verran tiedän, että helmikuun ekan vkonlopun taidan olla töissä.

Saisko sinne tulla vaikka onkin aika aloittelija vasta? Olis tosi kiva nähdä miten punttimimmit treenailee ja saada ehkä jotain uusia vinkkejä treenamiseen:)

Jos satun olemaan siellä suunnilla kun päivän päätätte niin voisin myös alustavasti olla mukana.
Vaikka onkin jäänyt viime aikoina vähän tuo punttaaminen vähemmälle tuon lajipanostuksen vuoksi, niin olis kiva kyllä joskus porukalla treenailla :)

Kiinnostaisi ja osallistun jos vaan aikataulut menee yksiin, enkä ole vielä lähtenyt Euroopan-turneelleni :)

Ehdottomasti mukana. Voisko se olla joku lauantai? Mullakin on vauva kotona niin hankala viikolla päivisin mihinkään lähteä.

Entäs malmin East body? Siellä olis ainakin tilaa lauantaisin. Päivystystä ei kyllä vkl ole mut eiköhön sinne sais järkättyä treenit ;)

Juu, viikonloppu olisi ehdottomasti paras ajankohta täälläkin. Ja paikalla ei ole niin väliä - itse en Helsinkin saleja kauheasti tunne, kun treenaan Espoossa. Kuka jaksaisi alkaa järkkäämään miittiä? :)

Kuulostaa hyvältä, ja vaikka Helsinki vähän kaukana onkin, niin jos samaan reissuun sais järkättyä muut Helsingin keissit, niin mikä jottei. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom