Punttimimmien lisäravinteet

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Täällä on käytössä kalkki ja D-vitamiini -yhdistelmä, C-vitamiini (jota menee reilusti joka päivä), B-vitamiini, proteiinia palautusjuoman muodossa (Force2), magnesiumia iltaisin sekä kalaöljyä päivittäin.

Tällä hetkellä:

* Aloe Vera -hunaja (LR)
* Ternimaitokapselit (LR)
* Sports Mineral (fast)
* Tea Tree (force)
* Omega 3 (lysi)
* Berocca

* Finnmaxin palautusjuomajauhe
* Fastin proteiinipatukat

Aloittelijalle ei ole näitä kertynyt..
- Magnesium.
- Multivita
- Kalanmaksaöljy (Tällä hetkellä niveliä suojaava versio. Tätä ei samana päivänä kuin multivitaa)
- Joku c-vitamiini jos on flunssakausi.
- Nutri Plussan Pro Gainer palautusjuomana

Ostin elämäni ensimmäistä proteiinilisää Fastin Whey3:a suklaan makuisena ja olen nyt taistellut sen kanssa viikon verran. Yäk, mikä maku! Tuntuu ettei vaan millään uppoa... :urjo:

Auttakaa onnetonta! Onko mitään paremman makuista proteiinilisää olemassakaan??
Olen siis jo kokeillu maitoon sekoitettuna ja jopa kaakaojauheen kanssa. Mutta ei...:eek: Vai olenkohan vain poikkeuksellisen nirso...?:rolleyes:

Ostin elämäni ensimmäistä proteiinilisää Fastin Whey3:a suklaan makuisena ja olen nyt taistellut sen kanssa viikon verran. Yäk, mikä maku! Tuntuu ettei vaan millään uppoa... :urjo:

Auttakaa onnetonta! Onko mitään paremman makuista proteiinilisää olemassakaan??
Olen siis jo kokeillu maitoon sekoitettuna ja jopa kaakaojauheen kanssa. Mutta ei...:eek: Vai olenkohan vain poikkeuksellisen nirso...?:rolleyes:

Kokeilepa Evolutionin Whey1 tai Phase3. Makuina on suklaa ja mansikka ja ainakin tuo suklaan makuinen vie kielen mennessään! :kuola:

Onko mitään paremman makuista proteiinilisää olemassakaan??

Aiemmassa postissa oon jo suositellut UFS:n maustamatonta heraa. Pois en enää vaihda. Juurikin Fastin maustettujen Whey3:sten kanssa tuli stoppi.

Perus palkkarin: 30 g hera + 25 g malto (UFS) lisäksi
aamulla 1 x Multivita
illalla viimeisen ruokailun yhteydessä 2 x Vitaplex Omega-3

Kohta kuvioihin tulee mukaan toiset 15 mg sinkkiä (15 mg jo Multivitassa) + 2 mg kuparia, joka yhdistelmänä todella auttaa ehkäisemään mustelmien syntymistä. Mulle tulee niin helpolla mustelmia, eikä huvita näyttää hamekaudella ihan hakatulta aina. Sinkki tekee vissiin myös iholle hyvää.

No en ite tosta Whey3:sta osaa sanoa, mutta mulla ainakin tökkii Fastin Hera80 suklaanmakuisena :urjo:
Alussa kun se vielä uppos, laitoin 30g heraa, 3,5-4dl maitoo ja lusikallinen kaakaojauhetta. Nykyään mun taktiikka on laittaa 1,5-2dl maitoa ja 30g heraa, sillä sen juo paaaljon nopeammin kun ton toisen - eli niin nopeesti kurkusta alas kun mahollista, niin ei tuu pirjoomisrefleksiä :D Mutta haluaisin kyllä löytää paremman makuisen... Prolabin minttusuklaata ajattelin seuraavaksi kokeilla.

Veden kanssa en pysty palkkaria juomaan (ainakaan tuota fastia).. Se maistuu mielestäni laimealta kuravedeltä. Kerran oikeasti oli niin lähellä oksennus, että piti palkkarin loppu heittää viemäristä alas. Yäk!

Kiitos rakkaat starfish, ninia ja Briseis! :hyvä:
Ostin Evolutionin Whey2: ta myyjän suosituksen (lue: ahdistelun ja pakotuksen:wtf:) seuraksena, ja sitä tässä koneen äärellä nautiskelen. Ei ole ainakaan vielä potkinut takaisin. Toivoa on.:thumbs: Vielä haluaisin kokeilla myös tuota UFS:n maustamatonta, mutta sitä ei myydä kovin monessa paikassa.

-Palkkari: Leader After kaakao
-Glutamiini
-Leader Goodnight Protein mansikka (satunnaisesti)

-Multivita
-Kalaöljykapselit
-Magnesium

Siinäpä ne :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
-monivitamiinit
-magnesium
-Fastin Hera80+Malto6 palkkarina
-nesteenpoistonapit

Hirveen vähän :arvi:

Mulla on monenmoista purnukkaa kaapissa:

- BCAA (ennen treeniä)
- kreatiinipuryvaatti (ennen treeniä)
- glutamiini (treenin jälkeen)
- hera (palkkariin ja joskus ennen treeniäkin)
- omega 3
- monivitamiinit
- vihreä tee-kapselit
- maitohappobakteerit
- magnesium
- kalsium

Oon koittanut vähän tsekkailla ettei vitamiineista ja kivennäisistä tulis järkkyjä yliannostuksia. :)

löytyy heraproteiinia, glutamiinia, omega3 ja silloin tällöin c-vitamiinia tms.. eips paljon, mutta en usko että enemäpää (ainakaa vielä) tarvihten :)

Tällä hetkellä kaapissa on:
- vaniljan makuista heraa x 4
- 1 maltopussi
- BCAA
- Green tea-kapleseita
- omega3
- kreatiini (ei käytössä tällä hetkellä)

Jotain tällasia löytyy:

-easy bodyn prodea(+ jotain muuta, en muista mitä, kun on eri pakkaukseen kaadettu)
-omega-3
-multivita
-kromi
-molkosan

rautaa pitäs ostaa, kun mulle tulee helposti lievää anemiaa sen puutteesta :(
joo, ja sit rauta-kuurin jälkeen kalsiumia :rolleyes:

Tämmösiä kaapissa:
-soijaproteiini
-hera
-monivitamiini
-mangnesium
-omega-3
-kalsium

Oiskohan mitään ideaa hankkia noita erillisiä aminoja, vai meneekö amatöörillä vaan rahat hukkaan? Miten mimmit käyttää vaikkapa BCAA:ta? :)

Kuka tietää kuinka paljon Leaderin Whey +:ssa on laktoosia???
(Kysyin samaa Ravinto-puolella mut kukaan ei vastannu...josko punttimimmeillä olis tietoa... ;))

no jos meinaat 100% whey + niin se on laktoositon

Liitteet

• whey_m.webp
    whey_m.webp
    33,8 KB · Katsottu: 288

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom