Proteiini
Hiilari
glutamiini
tauriini
Hiilari
glutamiini
tauriini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivitetääs Helgiksen listaa.
-Edelleen käytössä BCAA-nappulat, sinkki, magnesium, C-vita 500 mg, tauriini, karnitiini, multitabs
-Dieettilisänä Stackboosterin lisäksi SidaCordifolia, LeanStack, kofutabsit
-Uutena kokeiluna CreaStack ja BeviTabs
-Kalaöljynä käytän Tri Tolosen E-EPA 500 mg
-Kreatiini ja glutamiini taitaa olla nyt muun firman kuin Fastin
-Palkkarina Fastin HT-R, Phase3 tai Optimumin After Max
-Protskulisänä (käytän tosi harvoin) Protein XL (löytyy vaniljaa ja mansikkaa), Anabolic milk tai perushera (Ion92:ta löytyy vielä..)
Käytössä aina:
-c-vitamiini
-D-vitamiini
-inkivääritabut
-pycnogenoltabut
-rautatabut (menkkojen aikaan käytössä)
-kalium-magnesiumtabut
-magnesium+b-vit.tabut
-american pro whey jauhe (kotijäätelöön kananmunan korvikkeena)
-glutamiini makeanhimoon
Treenin jälkeen:
-puolikas fast locarb patukka
Olen harkinnut että aloittaisin taas kreatiinin käytön, mutta pitää miettiä sitä vielä.
Tuotahan vois sitten vaikka ostaa kokeeksi, nimittäin palkkaria on kieltämättä ollut ikävä ja välipaloinakin heradrinksut toimii näppärästi. Tosin makujahan on monia, joten kenties olen vaan ihan tolkuton herkkuperse, kun se Fastin maustamaton Hera80 potki niin kovasti vastaan :jahas:Muuten, UFS:n maustamaton heraproteiini on ihan herkku, tosi neutraali, mannapuuro ehkis vähän tulee mieleen jos oikeen miettii. Suosittelen!! Ite kans luulin et en koskaan voi löytää proteiinia, jonka upottaminen ei oo puistattavan tuskallista alusta loppuun.
Tosin makujahan on monia, joten kenties olen vaan ihan tolkuton herkkuperse, kun se Fastin maustamaton Hera80 potki niin kovasti vastaan :jahas:
Erehdyin aikoinaan ostamaan ensimmäiseksi herakokeiluksi juuri tuota Fastin maustamatonta Hera80. Voi itku miten karmeelta se maistui... No, minä nyt tosin olenkin ihan tolkuton herkkupersaus, mutta se tuskin tuota Hera80 inhoa selittää. Tai sitten haluan vaan uskotella itselleni niin.![]()
Tuotahan vois sitten vaikka ostaa kokeeksi, nimittäin palkkaria on kieltämättä ollut ikävä ja välipaloinakin heradrinksut toimii näppärästi. Tosin makujahan on monia, joten kenties olen vaan ihan tolkuton herkkuperse, kun se Fastin maustamaton Hera80 potki niin kovasti vastaan :jahas:
ihana ketju :hyvä:
Ite syön proteiinina vaan fast:n soijaproteiinia. Maistuu ihan hyvältä kun laittaa vähän mehua ja enemmän vettä. Pitäis varmaan joku eläinproteiini lisätä, mutta tulee kalliksi kun syön laktoositonta ruokaa. Toinen ongelma on, etten jaksa nappailla pillereitä montaa kertaa päivässä. En nyt sitten tiedä, miten tuo heikentää vaikutusta, kun syö kaikki kerralla.
En treenaa mitään tiettyä tapahtumaa varten (= koko ajan sama ruokavalio), mutta tuntuu, ettei millään voi saada kaikkea ruuasta. Melkein minkä tahansa aineen pitoisuudet laskee normaalista terveellisestä ruuasta niin menee alle suositusten... Ehkä pitäisi käydä hivenainemittauksessa, niin selviäisi, onko pelot aiheellisia. :D
Aika harva nappailee esim. CLA:ta. :wtf: Itse oon siitä tykänny. Löytyy jopa suht halpa kapseli, jee!
Onko jollain muuten kokemuksia seuraavista: Total Cuts, C4 System, Hydrotech, fast:n Burner?
(Joku kyseli alussa vatsaa rauhottavia juttuja. Oon kuullu, että pii ja astavita voi siihen toimia.)