- Ikä
- 38
Tässä tää nyt olis minkä väsäsin tässä kiireellä..
En ole sarjoja päättäny, joten kertokaahan rakentavaa kritiikkiä.
Maanantaina = Rinnat: Penkkiä Käsi painoilla. ( Penkkipunnerrus? ) 4x20
Decline Fly, eli vipunosto rinnoille? 3x15
vino penkki, käsipainoilla. 2 x 20
Ojentajat:Triceps extension yhellä kädellä 20 x 4
Triceps Extension kaksin käsin 15x3?
Kickback käsipainoilla 15x3
Tiistaina= Vinot vatsat 20x4 / Normaalit vatsat ( olen tehnyt vinoja vatsoja 20x3 kahdesti viikossa viimeisen 5 viikon ajan.
Selät: Rinnalle veto, vai käytättekö maastavetoa nimityksenä? 15x3
Normaalit selät 15x3. Vinot selkälihakset 15x3. Ja sitten viellä leuan vetoa? ( En ole koskaan tehnyt ).
Torstaina= Jalkaprässi 15x4, pohkeet samalla masiinalla 20x4. Askelkyykyt 15 x 3. Etu ja taka reidet - 15 x 4 per jalka.
Perjantaina= Lateral Raise 20 x 4. Shoulder Press 15 x 4 Rear Delt Row 15 x 3. Front Raise 15 x 4. Siinä olkapäät.
Haukat: 20 x 4 Concentration curl ( keskitetty kääntö? ) 15 x 3. Hammer Curl 15 x 3.
Elikkä tässä oli tämä mun lupaama ohjelma, joten pistäkää kehittävää palautetta. kehittyisikö voima ja tulisiko lihakset näkyviin tällä systeemillä?
Tzori etten tiedä suomenkielisiä nimityksiä liikkeille...
Niko
En ole sarjoja päättäny, joten kertokaahan rakentavaa kritiikkiä.
Maanantaina = Rinnat: Penkkiä Käsi painoilla. ( Penkkipunnerrus? ) 4x20
Decline Fly, eli vipunosto rinnoille? 3x15
vino penkki, käsipainoilla. 2 x 20
Ojentajat:Triceps extension yhellä kädellä 20 x 4
Triceps Extension kaksin käsin 15x3?
Kickback käsipainoilla 15x3
Tiistaina= Vinot vatsat 20x4 / Normaalit vatsat ( olen tehnyt vinoja vatsoja 20x3 kahdesti viikossa viimeisen 5 viikon ajan.
Selät: Rinnalle veto, vai käytättekö maastavetoa nimityksenä? 15x3
Normaalit selät 15x3. Vinot selkälihakset 15x3. Ja sitten viellä leuan vetoa? ( En ole koskaan tehnyt ).
Torstaina= Jalkaprässi 15x4, pohkeet samalla masiinalla 20x4. Askelkyykyt 15 x 3. Etu ja taka reidet - 15 x 4 per jalka.
Perjantaina= Lateral Raise 20 x 4. Shoulder Press 15 x 4 Rear Delt Row 15 x 3. Front Raise 15 x 4. Siinä olkapäät.
Haukat: 20 x 4 Concentration curl ( keskitetty kääntö? ) 15 x 3. Hammer Curl 15 x 3.
Elikkä tässä oli tämä mun lupaama ohjelma, joten pistäkää kehittävää palautetta. kehittyisikö voima ja tulisiko lihakset näkyviin tällä systeemillä?
Tzori etten tiedä suomenkielisiä nimityksiä liikkeille...
Niko