GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttailusi historia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Estel
  • Aloitettu Aloitettu
Mä vannon sen nimeen etten ota ikinä toista naista/tyttöä reenikaveriksi. Siinä tahtoo homma mennä liikaa jutteluksi ja itseä alkaa vaan nyppimään. Johtunee paljolti siitä että mulla ei ole saman henkisiä tyttöystäviä. Ukkojen kanssa ei turhia höpistä, siellä painetaan reeniä ihan tosissaan. Ennen olin kyllä itsekin sitä mieltä että yksin reenaaminen on parasta ja jopa hävetti olla yhtä aikaa oman ukon kanssa reenaamassa kun minä olen kukkakeppi ja erittäin heikko kun taas ukko painaa hullun lailla menemään. Sitten päästiin siitäkin eroon :) Nyt homma luistaa..

Pahoittelut, minne lie menikin toi selvitys..tulee täs työn ohessa hosuttua.
Selvitin vaan noita harrastuksia ja ton reenikaverin tärkeittä. Olen siis aina reenannu yksin tai miespuolisen kanssa. Äijän kans on hyvä reenaa koska niitten kans tulee romua laitettua kunnolla ja sipistelyt on kaukana. Nyt reenailen yksin ja reenikaveri olisi kaivattu. Reeni ohjelmaan kun lisättiin ekaa kertaa voimaharjoittelua niin todellakin huomaa että reenikaveria tarttis, et sais loppuun asti vietyä sarjat. onkin ollut pakko pyytää aina jotain paikalla ollutta auttamaan ja kyllä kattoo nihkeesti sellaset kukkakeppi äijät kun menee pyytää apua. Ykskin sano vkloppuna et "no okei, jos mä jaksan nostaa"!!! aaaaaarrrggggggggggg!! yritä siin nyt sit repiä tsemppiä..just tän takia vakkaria reenikamu olis ihana. ja vieläpä naispuolinen koska samanhenkisiä kamuja ei montaa ole. Mutta motivaatio on tätä luokkaa :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom