Mä just itkuisesti ajattelin eilen kaupasta punttiksen jälkeen raahautuessani, ettei mikään ole muuttunut. En mä jaksa ähkimättä ja kättä vaihtamatta vieläkään kantaa sitä kauppakassia. Joudun vieläkin välillä pyytämään miestä avaamaan jonkun jumittaneen purkin jne.
Mutta sitten näin valon. :5: Mä tajusin, etten jaksa kantaa sitä kauppakassia yhtään paremmin siksi, koska nykyisin rahtaan sieltä kaupasta pari kiloa enemmän kamaa kuin ennen. Mun ei tarvitse miettiä kaupassa, että "en ota tota nyt, koska se painaa niin paljon" tai että "otanpa vaan kaksi raejuustoa". Kannoin eilen 1,5 litran maidon, neljä maitorahkaa, kaksi raejuustoa, kilon omenoita, kilon porkkanoita, ruisleipää, lihaa, suolakurkkupurkin, funlightia jne. Tottakai se kassi oli vaikea kantaa, kun se painoi lähemmäs kymmenen kiloa! Lisäksi lyttäsin loput mun punttiskassiin likaisten vaatteiden keskelle. ;)
Musta tuntuu, että aina sitä myötä, kun voimatasot kasvaa, sen alkaa ottaa itsestäänselvyytenä. En varmaan osaisi tehdä yhtään mitään, jos mut nyt yhtäkkiä palautettaisiin kahden vuoden takaiseen tilaan. En jaksaisi mitään.
Olen voimakkaampi, energisempi ja tyytyväisempi itseeni. Olen paljon mielikuvituksellisempi ruoan tekemisessä kuin aiemmin. En koskaan osta kotibileisiin tms. kakku, pullaa, sipsejä ja muuta ennen välttämätöntä. Tarjoan myös ystävilleni kaikkea hyvää ja terveellistä. Uutena vuoten nautimme kanasalaatista, savulohipiirakasta ja viinirypäleistä. Ennen en olisi edes tajunnut, että se on mahdollista. Lisäksi saimme kaikki vatsamme täyteen vähemmillä kaloreilla kuin mitä sipsipussi olisi tarjonnut.
Punttaaminen pakottaa myös syömään tarpeeksi. Eläimellinen nälkä iskee hyvin helposti, jos yrittää pitää itseään liian vähällä kunnon ruoalla. Iho hilseilee pois, jos ei vedä kalaöljyä.
Selkä- ja hartiasäryistä olen päässyt melkein kokonaan ja ehkäpä tuo ryhtikin on jonkin verran parantunut... :thumbs: Eli turhaan itkeskelin.