Punnitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stayfly
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Kysyisin että mikä olisi hyvä aika punnita paino dieetillä että haluaisi tietää jos paino on pudonnut, olen ollut 3 viikkoa dieetillä ja en tiedä mikä olisi järkevä aika punnita, yleensä olen punninnutt aina seuraavan viikon Maanantai aamuna, kerran vaaka näytti 103 kiloa kun itse painan 106 kiloa, eli kannattaako aina seuraavan viikon ekana päivän aamuna punnita onko paino laskenut? Kiitos!

Aamulla, aamukusen jälkeen.

Punnituksen voinet tehdä niin usein kun jaksat tuohon ei liene mitää "parasta" sääntöä.

Toi kerran viikossa punnitseminen on hölömöläisen hommaa siinä mielessä, että pelkästään kropan nestemäärän vaihteluiden vuoksi saattaa punnitusten välillä olla pahimmillaan useampi kilo, mikä ei tietenkään kerro varsinaisesta laihtumisesta mitään - siis jos laihtumisella tarkoitetaan läskin määrän vähenemistä, eikä painon putoamista.

Sen todellisen kehityssuunnan näkee parhaiten kun punnitsee joka päivä samaan aikaan, miel. aamuisin kuten Salekin sanoi, ja laskee sitten esim. viikottaisen keskiarvon siitä.

Toi kerran viikossa punnitseminen on hölömöläisen hommaa siinä mielessä, että pelkästään kropan nestemäärän vaihteluiden vuoksi saattaa punnitusten välillä olla pahimmillaan useampi kilo, mikä ei tietenkään kerro varsinaisesta laihtumisesta mitään - siis jos laihtumisella tarkoitetaan läskin määrän vähenemistä, eikä painon putoamista.

Sen todellisen kehityssuunnan näkee parhaiten kun punnitsee joka päivä samaan aikaan, miel. aamuisin kuten Salekin sanoi, ja laskee sitten esim. viikottaisen keskiarvon siitä.

Mutta tarkotatko että käy kummiskin ennen kusella joka aamu ennenkun punnitsee?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom