punnerrusliikkeet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli kun ns.punnerrusliikkeitä kehitetään miten se kannattaa tehdä.....itse olen tähän asti tehnyt pompautuksen kanssa mutta nyt olen tehnyt pari viikkoa niin että pysäytän tangon ensin rinnalle ja sitten ylös ja tuntuma oli paljon parempi:D

eli miten te teette tämän???

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
okei tuli vähän epäselvästi.....siis kun teette esim.penkkipunnerrusta niin pysäytättekö sen tangon rinnalle vai käytättekö ns.pomppua

Originally posted by Möykky86
nyt olen tehnyt pari viikkoa niin että pysäytän tangon ensin rinnalle ja sitten ylös ja tuntuma oli paljon parempi:D
Se oli mykistyttävä uutinen se.

ah, nyt tajusin. Lasken tangon rinnalle juon kahvit ja syön munkkipossun(koska ei ole ylikuntoa on vain alisyömistä) ja sitten punnerran ylös...

;) eli lyhyesti sanoen en pompauta

en pysäytä rinnalla mutta alaslaskuvaihe on erittäin rauhallinen ja pomppua ei ole juuri nimeksikään...kun tanko koskettaa rintaa/vatsan yläosaa -> räjähtävästi ylös.

vaikkei oma asia olekaan mutta vituttaa nämä runkauttelijat jotka kehuvat omilla penkkituloksellaan...sanoin kerran ikäiselleni kaverille että laske hillitymmin alas ilman pomppua...no kun kaveri yritti sitten punnertaa -> sarjapainot tippuivat lähes 10kg. ja oli mukavaa olla vahingoniloinen :D

Zone-sarja -42%
Re: Re: punnerrusliikkeet

Originally posted by Tomi
Se oli mykistyttävä uutinen se.

Oliko tämä Pakkotoisto OYn virallinen kannanotto siihen, miten aloittelijoiden osiossa pitäisi vastata? :down:

Siis vaikka keskiverto-postaaja tietäisi, niin yritä nyt vaan kärsivällisesti selittää. Vertaa Möykyn ekoja posteja treenistä / ravinnosta nykyisiin; kyllä sekin on jotain oppinut.

En pompauta, enkä tee pysäytystä. Lasken tangon suht rauhallisesti rinnalle ja alan ilman odotteluja nostaa tankoa ylös.

Re: Re: Re: punnerrusliikkeet

Originally posted by grimJester
Oliko tämä Pakkotoisto OYn virallinen kannanotto siihen, miten aloittelijoiden osiossa pitäisi vastata? :down:

Siis vaikka keskiverto-postaaja tietäisi, niin yritä nyt vaan kärsivällisesti selittää. Vertaa Möykyn ekoja posteja treenistä / ravinnosta nykyisiin; kyllä sekin on jotain oppinut.

Möykky kiittää ja kumartaa:D

On kyllä tän tiedon mukana treeni painot alkanu nouseen ihan erivauhtia....:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: punnerrusliikkeet

Originally posted by grimJester

sanotaanko näin että kyseinen herra..(möykky86) on koetellut aika lailla meidän hermoja viimeisien parien kuukausien aikana..:( ehkä se on ymmärrättevää että kestää aikaa ennen kuin kyseinen henkilö voidaan ottaa todesta..onhan täällä ollut monia kuuluisia yrittäjiä..paistis..viikinki84..jne..:jahas:

Joo no niin onhan noi ekat mun lukuisat threadit ollu tyhmiä ....nauran itsekkin niille nytten varsinkin ekoille kommenteilleni......ja varsinkin ekalle treeni-ohjelmalleni.....mutta nyt kokoajan vähän parempaan mennään....:D

Re: Re: Re: Re: punnerrusliikkeet

Originally posted by mik99
sanotaanko näin että kyseinen herra..(möykky86) on koetellut aika lailla meidän hermoja viimeisien parien kuukausien aikana..:( ehkä se on ymmärrättevää että kestää aikaa ennen kuin kyseinen henkilö voidaan ottaa todesta..onhan täällä ollut monia kuuluisia yrittäjiä..paistis..viikinki84..jne..:jahas:
Joo, mik99 vastasikin paremmin kuin olisin itse osannut. Möykky86™ on Pakkiksen virallinen kisamaskotti. :love:

Vauhdilla alas ja vauhdilla ylös. En pysäytä tankoa rinnalle, vaan hidastan sitä juuri ennen rintaa ja kosketuksesta täysillä ylös.

Re: Re: Re: Re: Re: punnerrusliikkeet

Joo, mik99 vastasikin paremmin kuin olisin itse osannut. Möykky86™ on Pakkiksen virallinen kisamaskotti. :love:

ooh kiitos..:nolo:

En pompauta. Lasken tangon rinnalle ja nostan siitä ilman turhia kursailuja. Yleensäkin pyrin tekemään liikkeet rauhallisesti ja suhteellisen puhtaalla liikeradalla.

Rakensin tramboliinin rinnan päälle jotta tuo pompauttaminen onnistuisin paremmin ja kivuttomammin...painot nousseet hurjaa vauhtia kun oppi tekniikan

En pompauta, mutta en yleensä pidä mitään taukojakaan, hallittu alaslasku ja kosketus rinnalle ja ylös, joskus tosin tulee pumppailtau pikku pompuillakin ja joskus taas tehtyä pysäytyksellä, mutta on aika harvinaista...ehkä vois tehdä noin enemmänkin...

Pomppupenkki = runkkupenkki = :kakka:
Paitsi jos olet kuulantyöntäjä! Silloin runkkupenkki=:5: :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom