"Punnerruskahvat" mistä?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Oulun Stockmannilla ainakin. Toissapäivänä viimeksi kattelin että ostaisko tuommoset, mutta ehkä kuitenkin pidättäydyn kahden rystysen punnerruksissa :david:

Tarkenna.

No mikä helvetti tässäkin nyt taas vaatii tarkennusta?

Pitääkö sinulle selittää käsitteenä perus urheilukauppa?
vai Niken kahva?

Oisko perus-urheilukauppa tyyliin intersport?Citysport?jne...
Ja Niken kahvat voisi jopa olla noita punnerruskahvoja?

Vieläkö jäi jotain epäselvää?

vai Niken kahva?

Ota se ananas pois perseestä ja nauti vaikka jäätelöä jos vituttaa noin paljon.

Lähinnä hain tiettyä liikettä missä olet noita nähnyt. Ite kävin etsimässä noita joskus sieltä sun perus-urheilukaupasta. Eipä näkynyt, tosin tuosta on jo jonkun verran aikaa.

Ota se ananas pois perseestä ja nauti vaikka jäätelöä jos vituttaa noin paljon.

Lähinnä hain tiettyä liikettä missä olet noita nähnyt. Ite kävin etsimässä noita joskus sieltä sun perus-urheilukaupasta. Eipä näkynyt, tosin tuosta on jo jonkun verran aikaa.

Ooh!
Kannattaisiko sitten yrittää tilata netistä, tai kysyä että voiko sinne MINUN perus-urheilukaupan kautta tilata sulle niitä kahvoja?Eli kävelet siihen tiskille ja kysyt tämmöstä mahdollisuutta?

Vittu että on vaikeaa saada yhet punnerruskahvat, mulla voi olla vaikka koko sademetsä perseessä, mutten minä nyt ihan noin tyhmiä sentään kysele ketään "tarkentamaan":david:

Ooh!
Kannattaisiko sitten yrittää tilata netistä, tai kysyä että voiko sinne MINUN perus-urheilukaupan kautta tilata sulle niitä kahvoja?Eli kävelet siihen tiskille ja kysyt tämmöstä mahdollisuutta?

Vittu että on vaikeaa saada yhet punnerruskahvat, mulla voi olla vaikka koko sademetsä perseessä, mutten minä nyt ihan noin tyhmiä sentään kysele ketään "tarkentamaan":david:

Samaa voisin ihmetellä et kuinka vaikeeta on sanoa mikä liike tai liikeketju. Jos tämä on nyt "ihan noin tyhmää", niin sit on :david:

Samaa voisin ihmetellä et kuinka vaikeeta on sanoa mikä liike tai liikeketju. Jos tämä on nyt "ihan noin tyhmää", niin sit on :david:

joo, on se.

Tämän threadin vois vaikka lukita, uskosin että nyt on kaikille jo selvää mistä kahvoja saa+kaikki muutkin tuotteeseen liittyvät käsitteet on "avattu" kuluttajille.
En usko että kellään on enää ongelmia asian suhteen.

Enpä jaksa enää provota, kiellettyä kun moinen on.

Tämmöinen idea tuli, et kipaistaan rautakaupasta joku sopiva skrodempi ovenkahva ja sit laudanpätkään kiinni -> 1 punnerruskahva? Noita ovenkahvoja ainkin luulis löytyvän jokaisesta kunnon rautiksesta. Ehkä. =/

Vois itseasiassa itekin kokeilla hankkia jonkinmoiset, koitan harrastaa punnerruksia käsinseisonnassa harva se päivä ja siinä tommoset punnerruskahvat vois olla kovastikin poikaa. :o

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

vai Niken kahva?

(Nyt on joku ottanut liikaa pillereitä - tai sitten liian vähän)

Minulle ainakaan ei vieläkään selvinnyt mistä tarkalleen ottaen tuommoiset voisi tilata, ainoastaan Intersportista on löytynyt epäilyttävän heikon oloiset kapistukset.

No niin, uusi kierros urheilukauppoihin. Niken kahvat löytyi yhdestä paikasta, katsoin niitä hetken, liitoskohdat on MUOVIA. Ei hyvää päivää...

Ostin sitten Intersportista pilipalilta vaikuttaneet kahvat (hintaa vain n. 12 euroa). Merkiltään ne on "Energetics" ja ne on valmistettu ohuesta putkesta. Tuntuvat aika heppoisilta ja epäilys on että ruuviliitokset tuleva löystymään ajan mittaan. Parit ekat sarjat kuitenkin sujui hyvin minulta normaalipainoiselta (85kg) ihmiseltä.
No ainakin olivat halvat... pahin pelko on että loukkaa itsensä jos kahva pettää kesken sarjan.

Vieläkin siis hakusessa kunnon tukevat punnerruskahvat...

Aika vanha nosto, mutta Googleen MegaPex Pro.. Löytyy Suomestakin..

Suositut

Back
Ylös Bottom