Punnerruksia lisää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jack9
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli miten kannattais punnerruksien määrää treenailla? Tällähetkellä menee kyynärpäät 90 asteen kulmaan tekniikalla siinä 70 kieppeillä ja rinta maahan ehkä jotain 40. Tuntuu että punnertamalla ja penkkiä tekemällä ei tuu mitään kehitystä, penkissä on kyllä painot kasvanu ihan ilosesti. Tavotteena ois tuohon 60-70 pintaa saada nuo punnerrukset, rinta maahan puhtaita suorituksia siis.

Kuten depiskin sanoi niin kyllä ne tulokset punnertamalla nousee. Muista myös venytellä kunnolla ettei paikat mene ihan jumiin.

ps. jos on yhtään aavistusta kuka oon (mäkin oon yhtäriltä, tsekkaa ljk-ketju) niin tuu ihmeessä nykäsemään hihasta joku kerta koulussa! :)

nii punnertamalla ja sit tietty voit lisätä painoo, esim. ottaa repun ja pistää sinne painoja ja tehä jos tuntuu liian nynnyiltä peruspunnerrukset...

Yksinkertaisesti vaan punnertamalla. Mielenkiinnosta, miksi tollainen tavote?
Punnerruksiahan tässä on väännetty aika rankasti, mutta ei sitten muuta kuin lisää. :whip: Ja ljk:ta varten tässä treenataan. Howard, en oo varma, mutta villi veikkaus, käytkö sportilla puntilla? :)

Punnerruksiahan tässä on väännetty aika rankasti, mutta ei sitten muuta kuin lisää. :whip: Ja ljk:ta varten tässä treenataan. Howard, en oo varma, mutta villi veikkaus, käytkö sportilla puntilla? :)

Jep, käynhän mä. Ollaanko mahollisesti oltu samalla fysiikan kurssilla tässä lähiaikoina? :) Tää menee kyllä jo vähä off-topiciks mut menköön

Jep, käynhän mä. Ollaanko mahollisesti oltu samalla fysiikan kurssilla tässä lähiaikoina? :) Tää menee kyllä jo vähä off-topiciks mut menköön
Hmm, tässä jaksossa on kolmos kurssi ja kolmos jaksossa oli kakkos kurssi, mut ei sen lisäks, ellet jompaa kumpaa noista meinaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa kokeilla tuo ohjelma. Auttaa varmasti, noussu tulokset 15-20 punnerruksella jo 3 viikossa ja penkki myös muutamalla kilolla:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom