punnerrukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja remain
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelmanani on se, että aina kun teen punnerruksia niin olkapäihin alkaa sattua sen aikana tai sarjan jälkeen, mutta ylensä heti sarjan jälkeen! teenkö punnerrukset sitten väärin?

Punnertamisesta

Itsellä samaa ongelmaa. Punnertaminen ei tunnu ottavan rintalihaksiin tai ojentajiin, vaan lähinnä olkapäät huutaa armoa ensin.

Kokeilkaa kaikki oudoista olkapäävioista kärsivät tehdä vinopenkkiä käsipainoilla Pienillä painoilla pitkiä sarjoja pumpaten. Kun kipu sallii niin isompaa painoa. Oma monta vuotta kestänyt outo olkapääkipu, johon fysioterapeutti ei keksinyt selitystä lähti juuri tällä liikkeellä.

Kokeilkaa kaikki oudoista olkapäävioista kärsivät tehdä vinopenkkiä käsipainoilla Pienillä painoilla pitkiä sarjoja pumpaten. Kun kipu sallii niin isompaa painoa. Oma monta vuotta kestänyt outo olkapääkipu, johon fysioterapeutti ei keksinyt selitystä lähti juuri tällä liikkeellä.

Jeps, vinopenkki kässäreillä auttoi myös minun olkapääkipuihin. Nimim. nivelsiteet poikki ja kiinnitetty uudelleen.

Minulla tuottivat leuanveto ja etunojapunnerrus kauheaa kipua olkapäihin. Otin viikon verran taukoa k.o. liikkeistä, ja pyörittelin käsiä ympäri niin saatanasti. Kipuilu ohi. Välillä on tullut uudestaan mutta pyörittelemällä on aina lähtenyt.

Minulla tuottivat leuanveto ja etunojapunnerrus kauheaa kipua olkapäihin. Otin viikon verran taukoa k.o. liikkeistä, ja pyörittelin käsiä ympäri niin saatanasti. Kipuilu ohi. Välillä on tullut uudestaan mutta pyörittelemällä on aina lähtenyt.
Voisiko tämä asia kulkea käsi kädessä hyvän lämmittelyn kanssa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom