punaisia viivoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reme
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko kenelläkään selässä punaisia viivoja,ei raskausarpia.en tiedä mistä en ovat tulleet mutta ajattelin jos muillakin olisi niitä ja saisin tietää syyn.siis viivat ovat tasaisen suoria punaisia viivoja/painautumia ehkä ja en tiedä syytä mistä niitä tulee :(

No oisko joku laite sun salilla joka hiertää?

Mulla oli nuorempana todella hurjat verinaarmut lapojen molemmin puolin kun autotallissa ollut penkki oli niin kapea että penkkipunnerruksessa se penkki mahtui lapojen väliin ja tankoa laskettaessa tuli sieltä väkisin pois.
Pitkään mietin mistä nää tulee kunnes vihdoin hokasin :D

Kattoos salipaitas seljän sisälmystä josko siellä sattus saumat pullottamaan narmujen kohdalla. Salilla tahi jossain sitten ne painavat selkään jäljet. Miten päin ne raidat kulkevat? Tunnen tapauksen, joka oli kuminauhoille allerginen, ja esimerkiksi sukkien kuminauhat, jotka eivät edes koskeneet suoraan ihoon, saivat aikaan raidat. Tämä allergia meni tosin nopeasti ohitse, ja ilmeni siinä 80cm:n pituudessa...

Itellä painaa seisten tehtävä pohje kone epäkkäisiin pariks päivää semmoset punaset viirut. Enpä oo ikuna huomannu et ois selässä ollu mitään.

Rauta Reiska sanoi:
Itellä painaa seisten tehtävä pohje kone epäkkäisiin pariks päivää semmoset punaset viirut. Enpä oo ikuna huomannu et ois selässä ollu mitään.

Sama homma täällä!

Pyranha sanoi:
No oisko joku laite sun salilla joka hiertää?

Mulla oli nuorempana todella hurjat verinaarmut lapojen molemmin puolin kun autotallissa ollut penkki oli niin kapea että penkkipunnerruksessa se penkki mahtui lapojen väliin ja tankoa laskettaessa tuli sieltä väkisin pois.
Pitkään mietin mistä nää tulee kunnes vihdoin hokasin :D

Sama homma. Varsinkin kun tein käsipainoilla niin jäljet olivat aika levottomat. Eihän niitä itse edes eka huomannut.. mutsi vaan ihmetteli, että kuka mua on ruoskinut. :D

Itse kokeilin eilen ensimmäistä kertaa elämässäni kyykkyä ja näkyvimpänä tuloksena oli punaiset raidat hartioissa vielä illalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli toi sama homma, kun salilla käyntiä alottelin !!!
Ei selvinnyt mistä ne tuli ja miksi, mutta aikaa päälle ne loppui.
Arvet oli punaisia viivoja ja yllättävänkin suoria.
Lähinnä muistuttivat sellaista jälkeä, mikä tulee tylpällä, mutta tarpeeksi terävällä esineellä viiltämällä.
UFOO

Jep mullaki tulee pariks päiväks naarmut epäkkäisii ku tekee pohkeet seisten. Ekal kerral luulin et nyt on kasvanu epäkkäät huimaa vauhtii ku tollee repeilee ;)

jooh.... jäljet on vaakasuoraan ja on ihan suoria ja painautumilta kyllä näyttävät.mutta ihmetyttää että mikä painaa selkään aina samaan kohtaan ja näyttää et tulisi viellä lisää niitä.näyttää kyllä siltä että olisi ruoskittu tai vastaavaa.olisi kyllä kiva saada selville tämä eli postatkaa vaan

Mulla tuli samanlaisia "punaisia viivoja" tonne epäkäsosastolle, kun tein prässiä itselle isoilla painoilla, enkä muistanut hengittää ulos työntovaiheessa. Pidätin siis hengitystä kun pusersin kelkkaa ylös. Aikamoinen paine ilmeisesti tulee tällöin tuonne yläkroppaan ja päänuppiin, eli hiussuonet vähän rikkipoikkikatki sieltä epäkkäiden kohdalta. Jälkiä ei tullut enään kun aloin hengittämään oikein, kiitos pakkikslaisten :).

Voihan niitä raitoja tulla niinkin, että nahkat menee poimulle ja liiskaantuvat. Prässissä kun oikein hyvän asennon ottaa, ja alkaa sarjoissa hilautumaan alustalla ylöspäin, nahkat jäävät makkaralle. Puristus on sen verran kova, että saa aikaan jäljet. Ja nahka menee makkaralle, vaikka läskistä ei olisi hajuakaan. Jos suorasta selästä ei saa nahkaa sormien väliin, on kyseessä hemmo, joka ei voi kumartua ollenkaan, koska nahkat ei anna periksi...

jooh....no pitää alkaa muistaa hengittämään enemmän ja katsomaan etti nahka mene poimulle ja toivoa että jäljet lähtevät :)

reme sanoi:
onko kenelläkään selässä punaisia viivoja,ei raskausarpia.en tiedä mistä en ovat tulleet mutta ajattelin jos muillakin olisi niitä ja saisin tietää syyn.siis viivat ovat tasaisen suoria punaisia viivoja/painautumia ehkä ja en tiedä syytä mistä niitä tulee :(

Mulla ainakin on 3 viivaa keskellä selkää lapojen alapuolella. Ei hajuakaan mistä ovat tulleet...

Kyllähän noita viivoje tulee epäkässeudulle aina prässäilyn ja seisten tehtävän pohjeliikkeen jälkeen. Päivässä tai parissa häipyvät.

Back
Ylös Bottom