Punaiset posket....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Tietääkö joku onko jotain keinoa saada pois poskien järkyttävä punoitus?

On meinaan vähän ärsyttävää kun on naama tämän :mad2: värinen 24h vurokaudessa...

Mulla on aina ollut poskissa tota punotusta mutta tuntuu että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä suurempi on toi punainen alue kasvoissa.

Auttakaa en halua olla värillinen! (ja tässähän heitossa ei sitten ole mitään rasistista);)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vaivaa sama ongelma etenkin alkoholin yhteydessä. Yks olut rittää värjäämään posket kirkaan punasiksi. Sairaan ärsyttävä vika! Kai niitä jotain pintaverenkiertoa hillitseviä lääkkeitäkin on markkinoilla.

Punaisuus johtuu pintaverisuonten laajentumisesta. Punaisuuden estoon ei oikein ole hoitoa. Näkyviä pinnallisia verisuonia voidaan poistaa verisuonilaserilla.
Tuollalailla sano lääkäri.

Originally posted by EKKS
Rupea meikkaamaan. Valikomasta löytyy varmaan jotain ihon väristä tököttiä millä naiset peittää paiseet ynnä muut kasvolerpat. :rock:

Vihreä meikkivoide peittää punaisuuden :D :D
Ei muuta kuin Tikkurilan maalikauppaan... tai meikkiosastolle. Couperosa-iholle on myös omia hoitotuotteita, sopivat varmasti myös miehille.

Sopivan sävyinen kenkälankki niin tulee rusketuskin samalla...:hmmm:

On meinaan vähän ärsyttävää kun on naama tämän :mad2: värinen 24h vurokaudessa...

Mulla on aina ollut poskissa tota punotusta mutta tuntuu että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä suurempi on toi punainen alue kasvoissa.

Auttakaa en halua olla värillinen! (ja tässähän heitossa ei sitten ole mitään rasistista);)

Meikkiostoksille vaan:D

Rovaniemelläkin oli yks pitkätukkanen miesproffa, jolla oli aina niin paljon pakkelia naamassa, ettei sitä paljo mallinukesta erottanut:lol2:

Propral lääke verenpaineeseen...sitä voi ottaa myös satunnaisesti. On hyvä lääke kun kärsin välillä korkeasta verenpaineesta.
Kuulemma monet esiintyjät käyttää sitä vähentämään esim esiintymisjännitystä. Vähentää adrenaliinia ja sydän hakkaa tasaisen varmasti ja sopivassa sykkeessä tiukassakin paikassa.
Siis tuohon punaisuuteen en tiedä varmaksi sopiiko mutta kokeilla voi...lääke on todella halpa.

Ja eikös telkkarissa mainostettu sitä jotahin Arbutin - nimistä ainetta joka jotenkin vaikuttaa niihin pintaverisuoniin ja laskee punoitusta...
Itsellä muuten myös tuon oluen kanssa sama ongelma..yksikin pullo ja naama hehkuu kuin Petterin nenu..ja annas olla kun on pari astetta pakkasta ja viivyn pari minuuttia ulkona niin johan on tytöllä punanen nenä..tajusin tämän raadollisuuden reilu vuosi sitten kun silloinen poikaystävä alkoi ulkona ollessamme laulaa minulle Petteri Punakuonoa... :D

Re: Hoitoa

Originally posted by Dragon
Mennään meille, vietetään pitkä lämmin suihkusessio ja takaan, että olet vitivalkoinen loppuiän. :whip:

Mullakin punoittaa...
Pääsenkö messiin?

Re: Hoitoa

Originally posted by Dragon
Mennään meille, vietetään pitkä lämmin suihkusessio ja takaan, että olet vitivalkoinen loppuiän. :whip:

Mitäs tämä lysti maksaa:D Milläs takaat vitivalkoisuuden liittyykö se joenkin tähän:blow: ;)

"Ja eikös telkkarissa mainostettu sitä jotahin Arbutin - nimistä ainetta joka jotenkin vaikuttaa niihin pintaverisuoniin ja laskee punoitusta..."

Kävin apteekissa ja kysyin tota Arbutin ainetta mutta ne sanoivat siellä että jos kasvoissa on aina ollut punoitusta niin siihen ei ole mitään lääkettä... Mutta siksi kysyin täältä koska ne apteekkarit oli hurreja eikä hurreihin voi täysin luottaa...

Vai että pakkelia naaman. No täytyy sitten vain elää puinasuuden kanssa koska miksikään meikki pelleksi en ala.

No toi propal vois olla kyl yksi vaihtoehto onko jollain kokemuksia että auttaisiko se kasvojen punotukseen?

Jenkeissä on estetty punastumista katkomalla tiettyjä verisuonia naamasta. Taisi olla keskustelua siitä Conan O'Brianissa joskus.
Se taitaa olla ihan toimiva keino.
Tosin, katkoisivat samalla kaulavaltimonsa niin päästäisiin niistäkin.

Eipä tuohon punaisuuteen ole mitään lääkettä, ja miksi ihmeessä pitäisi olla? On se parempi että on jotain väriä naamassa kuin että ei mitään. :)

pari päivää kun ryyppää punotus levii joka puolelle sellasina läikkinä kiva mennä baariin kun naama helottaa kun kyrvän nuppi

Eikös EKKS:n ongelma ollut enempi jatkuva helotus ja punaposkisuus naamalla ei punastuminen.Jos näin on,siihen on olemassa ainakin yksi ihan oikeasti toimiva keino ainakin reilusti vähentää sitä.Laserilla poltetaan ihon pintaverisuonia pois ja helotus vähenee selvästi.Voi olla että auttaisi jopa vähän siihen ettei punastuminen näy niin selvästi,en tiedä.
Itsellä toi naaman tomaattiolemus kyllä väheni 80% hoidon jälkeen,kysymyksessä ei siis ole punastumisen hoito.Olihan sille joku hieno nimikin tolle pintaverisuonista johtuvalle ihon punoitukselle mutta sitä en nyt muista.
Itse toimenpide tehtiin mehiläisessä,kesto n.15-20 minuuttia,ei juurikaan sattunut,hinta silloin(3 vuotta sitten)markoissa n.800mk,tulokset olleet pysyviä eli itse olin erittäin tyytyväinen.

Originally posted by roope
Eikös EKKS:n ongelma ollut enempi jatkuva helotus ja punaposkisuus naamalla ei punastuminen.Jos näin on,siihen on olemassa ainakin yksi ihan oikeasti toimiva keino ainakin reilusti vähentää sitä.Laserilla poltetaan ihon pintaverisuonia pois ja helotus vähenee selvästi.Voi olla että auttaisi jopa vähän siihen ettei punastuminen näy niin selvästi,en tiedä.
Itsellä toi naaman tomaattiolemus kyllä väheni 80% hoidon jälkeen,kysymyksessä ei siis ole punastumisen hoito.Olihan sille joku hieno nimikin tolle pintaverisuonista johtuvalle ihon punoitukselle mutta sitä en nyt muista.
Itse toimenpide tehtiin mehiläisessä,kesto n.15-20 minuuttia,ei juurikaan sattunut,hinta silloin(3 vuotta sitten)markoissa n.800mk,tulokset olleet pysyviä eli itse olin erittäin tyytyväinen.

Kyllä ongelmana on juuri tuo jatkuva punoitus naamassa vaikka kyllähän naamani tulee tosi punaiseksi jos tekee kovaa treeniä tai on ulkona pakkasessa kauan mutta se ei minua niin paljon haittaa koska se kumminkin palautuu normaaliksi melko äkkiä mutta tuo jatkuva punoitus mikä mulla on aina poskissa on se asia mistä haluan päästä eroon.

EI muuta kuin ajan varaus mehiläiseen... Kiitän ja kumarran neuvostasi:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom