Punaiset posket....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ja roopelle viellä kysymys että jäikö kasvoihin mitään jälkiä laserista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jäänyt mitään arpia.Pari päivää naama vähän punotti kun se laseri polttaa ne verisuonet pois.Kannattaa muuten laittaa puuduttavaa voidetta naamaan ennen toimenpidettä (emla,tai jotain sinnepäin)sitäkin saa sieltä mehiläisestä kun vaan pyytää.
Mun lääkäri oli Hannu-Pekka Happonen ja se oli erittäin asiallinen tyyppi,toki varmaan muutkin ihotautilääkärit sitä tekee.

Mulla on sama vika, jatkuva punanen helotus.. Joten kiinnostais tietää, että kävitkö EKKS siellä hoidattamassa posket kuntoon ? Ja mitkä kokemukset + mikä hinta nykyään ?

En ole käynyt viellä "hoidattamassa" kun laser spesialisti (en nyt muista äijän nimeä) sanoi ettei kannata kasvoihin tehdä laserilla mitään noin nuorella koska kasvojen iho ei ole viellä täysin kehittynyt ja jotain että 25 ikä vuoteen asti kasvojen ihossa tapahtuu muutoksia ja mielellään ennen sitä ei kannattaisi laserilla tehdä mitään.

Ja toissaalta nyt kun kesä on tullut ei minua oikeastaan tällä hetkellä häiritse poskien punoitus tai mikään muukaan asia:kippis1:

No ehkä myöhemmin tulevaisuudessa käyn tuon operaation tekemässä saa nähdä.

Seuraava kysymykseni olisikin ollut, että onkohan tuolla jotakin vaikutuksia mm. parrankasvuun jne. Noh, pitäneekin sitten odotella siihen 25-ikävuoteen asti.

mä näytän aina tältä:curs: mutta tietenkin ilman tota irvistystä...

Re: Re: Punaiset posket....

Originally posted by Richard75

Rovaniemelläkin oli yks pitkätukkanen miesproffa, jolla oli aina niin paljon pakkelia naamassa, ettei sitä paljo mallinukesta erottanut:lol2:

Jaa sinäki oot nähny sen kävelevän mallinuken :D :urjo:

Mun kohdalla punaiset posket johtui aika paljolti huonosta kunnosta. Kun olin lukiossa ja ylipainoinen, erityisesti talvella kouluun tullessani kaverit kysyi, että kuristaako kaulahuivi, kun naama näyttää tomaatilta. Mutta kun laihdutin reippaasti painoa pois ja nousihan se kuntokin siinä, naama ei enää punottanut lainkaan samalla tavalla. Tämä on nyt kuitenkin eri asia kuin kokopäiväiset punanaamat. Hau.

Originally posted by Annie Stark
mitä ne ihmiset nyt valittaa punaisista poskista. Saneen näköiset miehet, voiko olla enää parempaa!
mullaki tulee runsaasta kaljasta,ennen sitä ku nenä menee tunnottomaksi.:D

Harmi etteivät kaikki ajattele noin. :rolleyes:

Mulla on ongelmana, että naama muuttuu punaiseksi (tai vain toinen puoli naamasta) yleensä iltapäivällä noin tunnin ajaksi....mutta reilun tunnin päästä sitten naamanväri palautuu takaisin luonnolliseen väriinsä.
En ymmärrä mistä moinen johtuu, syitä voi olla mm. Roaccutan kuuri tms.....mutta eniten hämää just, että naama punoittaa vain tietyn hetken päivästä. Ei ole mukavaa olla ihmisten kanssa tekemisissä kuumotuksen aikana...Oisko kellään mitään vinkkiä, millä moisesta vaivasta pääsisi?

Beta salpaajista voi olla jotain hyötyä. Monilla vaiva menee ohi iän myötä, olin itse kova pällöttämään naama punaisena vielä lukiossa. Taisipa jossain olla uutinen että tähän asiaan on keksitty myös joku leikkaus, mikähän lie sitten hermo kyseessä.....

Satuin just lukemaan jonkun terveys-hymy-lehden junassa. Siinä oli tuosta juttua ja joku "mullistava" lääke keksitty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom