Pumping iron tekstitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Netistä löytyy vaan englannin kieliset subit dokkariin. Aattelin alkaa suomentamaan sitä. Tulisko apuja?

Rivejä dokumentissä on noin 1000 ja yksi paketti sisältää noin 110 riviä. Eli voit osallistua suomentamiseen vain yhdellä paketilla. Mutta sulla pitää tietysti olla kyseinen dokumentti. Tollaseen versioon suomennettais
pumping.iron.1977.dvdrip.xvid.fragment

fisu sanoi:
Netistä löytyy vaan englannin kieliset subit dokkariin. Aattelin alkaa suomentamaan sitä. Tulisko apuja?

Rivejä dokumentissä on noin 1000 ja yksi paketti sisältää noin 110 riviä. Eli voit osallistua suomentamiseen vain yhdellä paketilla. Mutta sulla pitää tietysti olla kyseinen dokumentti. Tollaseen versioon suomennettais
pumping.iron.1977.dvdrip.xvid.fragment

Hei onko se kusetusta jos mä kopsaan ne suomennukset suoraan tästä mun DVD:ltä? :D

Opiskeletko sä joksikin suomentajaksi?

salihemmo sanoi:
Hei onko se kusetusta jos mä kopsaan ne suomennukset suoraan tästä mun DVD:ltä? :D

Opiskeletko sä joksikin suomentajaksi?

Siitä vaan. Mielummin rippaa ne tekstitykset subrip ohjelmalla (löytyy googlella) ja uploadaa ne vaikka tuonne extratitles.to Ei kannata uploadata minnekään omalle kotisivulle tai vastaavalle koska teksteissä on tekijänoikeus, mutta tuolla extratitles.to:ssa ei varmaa noi tekijänoikeudet yltä, koska ei ole suomalainen sivusto.

Onneks en oo alottanut mitään suomentaan, luulin vaan ettei siinä DVD:ssä oo pohjoismaalaisia tekstejä.

Ottakaa viikko lommoo ja raapikaa kasaan oma katu-uskottava suomennus alusta loppuun.

Lou Ferrigno:
"ÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHH!!! Oukei, Isukki!!"

Matt Ferrigno:
"Sä tuut, Lunkka, olemaan isoin mutsin**ssija siä lauteilla! Se on sitä paybackiä kaikista niistä isä-poika reeneistä!"

Franco Columbu:
"Minä olla mailman vahvi kehonrakentaja ikänä. Minu isä sano että minu poika nostaa Fiat 128."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom