Pulttibois

Eilen tuli sitten ensimmäinen jakso Pulttibois-uusinnoista. Oli kyllä mukava katsoa vanhoja hyviä sketsejä. Ihan yhtälailla se apuva-mies nauratti nytkin kuin silloin 14 vuotta sitten. Lisäksi nuo ensimmäisen jakson käsinukke-askartelijat... olivat kuin pentti arajärvi ja tarja halonen nuorina. En muista tuleeko samaa sketsisarjaa myöhemminkin.

Mustalaisaiheisesta huumoristaan Kalliala ja Petelius taisivat saada vähän kritiikkiäkin aikoinaan.

Lopputeksteistä katsoin että kyseessä oli Spede-tuotantoa vuodelta 1990, että niin se aika kuluu. Mutta hyvä huumori säilyttää hauskuutensa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais olla jo neljäs jakso. Kaks viimisintä unohtunut nauhalta. Saakura. Joka tapauksessa aivan loistavan hupaisaa juttua.

"Tuotaa, Kyllikki, mennäänkös kattomaan vähän kuukkelin pesää?"
"Hhhhh-hyi!"

Opettelen jo käyttäytymistapoja ens kesän inttikoetusta varten...

:thumbs:

neljäs? jaa... ensimmäinen jonka itse katsoin sitten sen kun niitä 90-luvun alussa esitettiin. mutta katson teeveetä, ja tv-ohjelmia, niin harvoin että se selittää. Satuin vain perjantaina näkemään punttiksella, jossa oli tv sillä hetkellä päällä, mainoksen pulttiboisseista.

Toisaalta itse elin vahvassa tietoisuudessa, koska odottelin tätä jo pitkään saapuvaksi Maikkarin puolelle sieltä SubTV:ltä vätystelemästä... :D

On niissäkin yks huonompi juttu. Ne iänikuiset ohjelma-ajan täyttäjät eli musiikkivieraat ja -esitykset.

Parasta antia on ehkä, Trio Erectus(rampe ja naukkis) saa aina nauraa melkein vedet silmissä. :hyper:

jotenkin alitajuntaan on jääny pätkiä pulttiboisista kun kattelin pienenä noita (vaikka olin joku 5 :D ) nyt on kyllä niitä harvoja sarjoja mitä katon telkusta, erittäin hyvää huumoria :hyper:

perskuleen hyvää hjuumoria vaikkakin jotkut jutut alkavat olla hieman kuluneita...joka tapauksessa loistavia näyttelijöitä...

Minun mielestä tuo sarja on ihan täyttä p**kaa. Kaikki vitsit on aikansa eläneitä, jutut kuivia, eikä mitään yllättävää tule, joten jää lähinnä sellainen olo, että nytkö pitäisi nauraa? Sitten vaihtuu kanava...

parasta suomalaista huumoria mitä koskaan on tehty.

Ne inttijätkät on kans hauskoja, sekä se petankiporukka... Mut "heppi-loppuu-pierettää-James" on ykkönen!!

Sitähän mä vaan tulin sanomaan, että kyllä tuo tulee katsottua jos vain muistaa. Aikoinaan nämä oli mielestäni huonompia kuin hymyhuulet, mutta itse asiassa jälkeenpäin katsottuna selkeästi parempia. Valde ja Arvid :rock: kuten myös Trio Erectus.

Viimeiset pari jaksoa on unohtunut katsoa. Sillon otti kyllä pattiin.

Joo,Kyllä niissä paljon hyviä juttuja on joskin osa kuluu tässä vuosien vieriessä.
Herra 47 on ihan ykkönen.Vieläkin tulee käytettyä "arvon naaraat"-sanontaa.

Loistavia näyttelijöitä ne kyllä on. Sketsien taso vaihtelee suuresti, joko aivan huippuja tai sitten totaalisen paskoja. Parasta on se kun niillä itsellään ei tahdo pokka pitää :)

jarre55 sanoi:
Et taida olla ikuna nähnyt "Tankki täyteen" -sarjan jaksoja?

Jep, kyllä parasta suomalaista huumoria on se kun puristellaan tyhjiä ketsuppipulloja. Prrröts.

Kyllä Kummeli vie voiton näistä kaikista kotimaisista. Toki pulttiboiskin on hauska.
Ihme sontaa nykyään tehdään, mihin on kadonnut hyvä sketsihuumori?

pulttiboishan on aivan käsittämätöntä skeidaa :) Samoin nuo kaikki muut vanhemmat sketsiohjelmat. Ne on sellasta paskaa, että itteki olisin tehny parempia sketsejä jo ala-asteella. Kummeli on :rock:

jarre55 sanoi:
Vai niin.

Et taida olla ikuna nähnyt "Tankki täyteen" -sarjan jaksoja?

heh,no sanotaan että parasta suomalaista huumoria mitä olen nähnyt.
(en ole nähnyt "Tankki täyteen" -sarjan jaksoja vielä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom