Pullo Olkapäät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kärsin ite näistä pullo olkapäistä ja haluisin millä tavalla tahansa saada ne pois. Lähteekö ne vain ajan kanssa, kunnon olkapää treenillä vai vaikuttaako epäkkäät siihen jotenkin? Vai onko ihan mahdotonta noi saada pois?

TheOneForYou sanoi:
Kärsin ite näistä pullo olkapäistä ja haluisin millä tavalla tahansa saada ne pois. Lähteekö ne vain ajan kanssa, kunnon olkapää treenillä vai vaikuttaako epäkkäät siihen jotenkin? Vai onko ihan mahdotonta noi saada pois?

Mikä on pullo-olkapää? Hartialinja on kuin kaljapullolla? Vai olkapäät on pullonmuotoiset?

Kovaa treenaaminen, kunnon syöminen ja lepo auttaa lihasten kasvatukseen. Sitten kun lihakset kasvaa, ulkonäkö muuttuu aika radikaalisti.

J0ooonaaaaaaaaaaaaaaa ;)

No, mitä oon ymmärtänyt ni pullo-olkapäät on sitä että epäkkäät dominoi hartia-linjaa. Eli jos oikein ymmärsin TheOneForYou hakee sitä miten olkapäät saisi näyttämään joltain epäkkäiden "takaa"? Mutta eipä siihen juurikaan muuta voi kun panostaa olkapäätreeniin. Eritoten sivuolkapäihin. Koska mahtavat etuolkapäät "painavat" asentoa etukumaraan. Ja muistetaanhan että kaikki punnerrusliikkeet lähes poikkeuksetta ottavat etuolkapäihin, ne siis treenautuvat muutenkin kuin varsinaisessa olkapäätreenissä. Suosittelisin rääkkäämään eritoten taka- ja sivuolkia ;). Jos epäkkäät on kovin kehittyneet olkapäihin verrattuna voit niitä jättää hieman vähemmälle, jos tahdot siis lihastasapainoa.

ZannaZ sanoi:
J0ooonaaaaaaaaaaaaaaa ;)

No, mitä oon ymmärtänyt ni pullo-olkapäät on sitä että epäkkäät dominoi hartia-linjaa.
Kiitoksia ZannaZ, onneksi sulla on valtaisat olkapäät... Jep, täältä löytyy myös pullohartiat, joista en edelleenkään ole päässyt eroon, kuin hyvin pienissä määrin. Hartianrakenne siis aivan perseestä. Lisäksi nuo epäkkäät tuntuvat vastaavan treenaamattomuuten kasvamalla edelleen. Eipä tälle oikeastaan muuta voi kuin hankkia jalkapallon kokoiset olkapäät. Ongelma onkin sitten, että miten tuollaiset saisi. Kunhan tästä dieetiltä pääsen, niin koitan hakea ratkaisua ongelmaan panostamalla olkapäätreeniin aika ankarasti pari kertaa viikossa, kun muutenkin treenaan kaksijakoisella.

Joona sanoi:
Kiitoksia ZannaZ, onneksi sulla on valtaisat olkapäät... Jep, täältä löytyy myös pullohartiat, joista en edelleenkään ole päässyt eroon, kuin hyvin pienissä määrin. Hartianrakenne siis aivan perseestä. Lisäksi nuo epäkkäät tuntuvat vastaavan treenaamattomuuten kasvamalla edelleen. Eipä tälle oikeastaan muuta voi kuin hankkia jalkapallon kokoiset olkapäät. Ongelma onkin sitten, että miten tuollaiset saisi. Kunhan tästä dieetiltä pääsen, niin koitan hakea ratkaisua ongelmaan panostamalla olkapäätreeniin aika ankarasti pari kertaa viikossa, kun muutenkin treenaan kaksijakoisella.

Minkälainen 2-jakoinen sulla on? Jos tuo sama työntävät vs. vetävät mitä minulla, niin kokeile heittää ne olkapäät rinnan sijasta heti treenin alkuun. Varmasti se syö vähän tehoja rinnalta, mutta so not jos tarkoitus on olkapäihin panostaa.

Timba79 sanoi:
Minkälainen 2-jakoinen sulla on? Jos tuo sama työntävät vs. vetävät mitä minulla, niin kokeile heittää ne olkapäät rinnan sijasta heti treenin alkuun. Varmasti se syö vähän tehoja rinnalta, mutta so not jos tarkoitus on olkapäihin panostaa.
Jep, tuo on jo ollut harkinnassa vähän aikaa. Viime vuoden lopulla oli tuo työntävät/vetävät, nyt on kokeilussa jalat+kädet/rinta+selkä+olkapäät. Kuhan tästä pääsen taas dieetistä eroon, niin olkapäät siirtyvät ensimmäiseksi. Tosin, rintakin on mulla hieman ongelmallinen alue, erityisesti ylärinta, mutta nuo nyt on lähes pakko pitää samalla päivällä. Muuten saattaa jokin pikkulihas sanoa poks.

Joona sanoi:
Jep, tuo on jo ollut harkinnassa vähän aikaa. Viime vuoden lopulla oli tuo työntävät/vetävät, nyt on kokeilussa jalat+kädet/rinta+selkä+olkapäät. Kuhan tästä pääsen taas dieetistä eroon, niin olkapäät siirtyvät ensimmäiseksi. Tosin, rintakin on mulla hieman ongelmallinen alue, erityisesti ylärinta, mutta nuo nyt on lähes pakko pitää samalla päivällä. Muuten saattaa jokin pikkulihas sanoa poks.

Kannattaa pitää samana päivänä, olkapäät kipeytyy muuten lähes takuuvarmasti. Yksi ratkaisu on tehdä joka toisella kerralla olkapäät ja taas joka toisella kerralla rinta ensin. Näin saa molemmat sitten sitä erikoishuomiotakin ja taas toisaalta ei mene ihan niin "tukkoon" kun toisella kerralla rasitusta tulee vähän vähemmän.

Olen itsekin tehnyt joskus tuolla Timban mainitsemalla systeemillä eli vuoroviikoin olkapäät ennen rintaa. Vaikka rintatreenissä ei olkapäätreenin jälkeen pystynytkään ihan yhtä isoja painoja, tuntuma rinnalla oli kuitenkin loistava! Johtui varmaan siitä, että olkapäät eivät "jaksaneet" auttaa punnerrusliikkeissä. Lisäksi on mukava joskus runtata punnerruksia olkapäillekin oikein kunnon painoilla! :)

Pullo-olkapäät on ja pysyy... Niinhän ne oli/on Arskallakin. Kun olkapäissä on kunnolla lihasta, niin ne kyllä näkyy sitten kun vetää tuplat. Olkaamme siis vain ylpeitä eroavaisuuksistamme. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom