Pullaposket tuli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
On tullu massaa viime kesästä semmoset kymmenisen kiloa ja osa menny poskiin. Kauan kestää et diettais noi pullaposket pois? Mite muilla, meneekö plussakaloreilla heti fläsää naamaan?

Onkos kreatiini käytössä? Se ainakin voi turvottaa kasvoja. Lisäksi kun alat diettailemaan ja kehosta poistuu nesteet/muutama kilo rasvaa niin alkaa posket jo kyllä kaventua. Ja sama tapahtuu siis minulla. Jos diettailee noin puoli kiloa viikossa niin sanoisin että reilun kuukauden jälkeen tilanne olisi parempi.

Kyllä sitä vähän on kasvoihinkin tullut, mutta enemmän tuonne alavatsan seuduille ja kyljille :)

Eiköhän ne sitten lähde, kuten GoA sanoi, kun alkaa diettailemaan...

Kyllähän sitä naamaankin tuppaa kertymään, ratkaisuksi voisin suositella joko kunnon partaa tai dieettiä.

Itse käytän noista ensimmäistä. Dietti sitten vähän myöhemmin keväällä. :D

Nestettähän tuo suurimaksi osaksi on, ei läsää. Bulkkaat kunnes alkaa muualle tulemaan liikaa läskiä, posket lähtee ekalla 2 dieettiviikolla sitten.

Hah, mullakin on tullut ns. pullaposket. Johtuu kyllä varmaankin siitä, että oon käyttänyt kreatiinia päivittäin yli puolen vuoden ajan. Nyt kun krea loppu niin pidän taukoa ja katson mitä tapahtuu.

Tietysti toi kasvojen pöhöttyminen saattaa johtua myös siitä, että painoa tullut vuodessa lisää noin 20 kg. Onneksi ei vyötärölle pahemmin..

Suositut

Back
Ylös Bottom