Pukilta vedon vaikutus maveen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
noston vauhti auttaa ylittämään niitä heikkoja kohtia kyllä, mutta sulla nyt vaan sattuu olemaan se onnellinen tilanne, että se heikko paikka on se alku. tai no onko sekään sit hyvä asia...no tiedät ainakin, että ylös tulee jos maasta lähtee.

hyppiminen ei varastoi nostoon tarvittavaa energiaa millään tavoin. paitsi jos se auttaa sua psyykkaamaan, ei tietenkää huono. kyykyssä negavaihe itessään ei auta konsentrista vaihetta. varastoitu elastinen energia suunnanmuutoksessa sitten kyllä. sitä ei vedossa pysty hyödyntään mitenkään.

pukit on paras apuliike maastavedolle. oikein tehtynä. jos normiveto heikkenee pukkitreenien ansiosta, niitä on käytetty väärin.
Lisäsin tähän että pitää paikkansa jos puhutaan voimanostosta. Bodailussa nyt ei pukki- / räkkivetoja voi väärin käyttääkään. Mä tein noita osana bodytreeniä ja normimave oli sen aikaa kokonaan tauolla. Niinhän siinä kävi, että se noston alaosa pääsi heikkenemään ja siksi mave tippui.

juurikin noin. pukkivedot tai osatoistot vedon yläosassa on bodarille aika hyvää ja kovaa reeniä, jos alaselkä vaan kestää sen pahemmin jumimatta. sarjapituudet voi siinä tapauksessa olla jopa lähelle 20 luokkaa.

Mites tota kun otan kyykystä vain 115kg puhtaan kisasyvyyteen asti kyykättynä ja 120kg melkeen puhtaan niin miten kyykyn ja maven ero voi olla noin suuri? takareisiäkin treenaan sj mavella ja reidenkoukistajia superina, mutta verrattuna etureisiin on kyllä aika pienet takareidet omasta mielestä. Tarveisko ottaa nopeuskyykkyä vai mitä että kyykky nousis myös?

Mitäs jto mieltä vedoista stopilla polvissa tai parillakin stopilla matkan varrella? Teetätkö ja millasiin heikkouksiin sopii parhaiten? On tätä varmaan kysyttykin mutta ei jaksa muistaa.

konnerduurus: voimaa ei nopeutta. kunnollinen panostus kyykkyyn ja mieluummin etukyykkyyn lisäksi. ei mitään supereita vaan paljon perustyötä. ei se lihaksen koko kerro sitä lopullista työkykyä.

beginner: teetän kyllä mutta aika rankkoja. mieluummin pukkivetoja. tyyppikysymys.

Mulla ainakin pukeilta (polven alta) veto on todella paljon heikompi kuin maasta veto. Ja pikku korokekaan jalkojen alla ei tunnu missään. Mutta pukeilta pystyn just just tekeen 90:llä nelosia, kun kuitenkin maasta vedän ainakin 125 kg. Maasta irtoaakin mitä vaan, mutta loppuojennukseen kusee ja menee sitten reisikannatukseksi. Johtunee heikosta lantiosta.

aika harvinaista, että ero on noin suuri. selkee työsarka siellä siis kuitenkin on. pukkivedot lähtee stopilla heikosta kohdasta, joten hankalaa sen pitääkin olla, mutta jotain erikoista tossa tapauksessa kyllä on. video...

No pää siinä tulee vastaan kun selässä tuntuu todella epämiellyttävältä, kai mä muistaakseni 105 kiloa olen saanut polven alta revittyä, mutta ei lähellekään normivetosarjoja. Siinä voi olla myös joku henkinen este lisäksi, kun viime syksynä pukkivedossa sattui selkä/perse. Mutta todellakin on mun heikko kohta ja maasta lähtö on taas helpoin.

konnerduurus: voimaa ei nopeutta. kunnollinen panostus kyykkyyn ja mieluummin etukyykkyyn lisäksi. ei mitään supereita vaan paljon perustyötä. ei se lihaksen koko kerro sitä lopullista työkykyä.

Teen kyllä etukyykkyä ja siinä maksimi on 90kg ja sarjapainot 4x5x75-80kg, voi olla etten osaa tuota voimanosto kyykyn tekniikkaa vielä kunnolla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heikkoja kohtia pitää treenata. muuten ei homma etene. joku voi kehittyä pelkällä vedolla jatkuvasti ja toinen vaatii paljon apuja. turha verrata itseensä toisiin ja toisten ohjelmiin. jos alaselkä pysyy oikeessa asennossa ei vedot oo vaarallisia lainkaan.

Santa-working-out_amzqzs.jpg

Mä voin tehdä pukkivedon useamalla tapaa, se miten tekee vaikuttaa rautoihin isosti. Miten paljon menee tavallaan tangon päälle ja käyttää selkää vaan vipuna jota perse takareiskaosasto vetää, vai tyylillä jossa selkä tulee enemmän mukaan.
Sopivasti tehtynä se on raskaampi kuin mave ja toimii sitten siihenki.

Täytyy kyllä kehua tota pukiltavetoa apuna mave ykköseen..itellä on ollut silloin kun vedin maasta, niin n.30kg parempi tuo pukilta veto..sain kyllä ton avulla maveykkösen paranemaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom