Puhelinmyyjä helvetistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yussi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
51
Sain tänään todella jäätävän puhelinsoiton, soitto tuli tuntemattomasta numerosta joihin ei siis pitäisi mennä vastaamaan...
Noh puhelimen toisessa päässä oli todella lipevän kuuloinen nuorimies joka alkoi kauppaamaan mulle miesten kalsareita :eek:. Kuuntelin aikani sällin löpinää ja totesin kohteliaasti että kiitos ei, hankin omat kalsarini kaupasta myös jatkossakin. Jäbä ei tätä suostunut heti uskomaan vaan jatkoi saarnaansa ja kerroin hänelle saman uudelleen edelleen täysin korrektisti.

Silloin tällä myyntimasalla naksahti, heebo alkoi huutamaan jotain ihan sekoja ja lopuksi haistatti mulle vittua ennen kuin löi luurin korvaani!!

Täytyy kyl myöntää että puhelun jälkeen olin hetken et WTF!?!?
Eikä mieleeni tietenkään jäänyt sällin omaa nimeä tai firman nimeä jota hän edusti.
Jotain uutta mallistoa kehui firmansa lanseeraavan suomeen...

Kukaan muu törmännyt vastaavaan, "myyntityöhön"??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtoiko olla Front tämän kalsarikerhon nimi?

Mä otin niiltä toissa kesänä jonkun ilmaiskalsarinäytteen, joka luvattiin vain postikulujen hinnalla. No, diili piti siihen asti, mutta sitten alettiin lähetellä lisää kalsareita, joiden mukana laskuja. Ekan paketin jälkeen soitin ja sanoin että en halua näitä. Sitten tuli vielä toinen paketti, jossa lasku.

Mä tuumasin, että mun ei tarvii reagoida tähän mitenkään, mikään laki ei velvoita mua edes palauttamaan niitä kalsareita, jos ei huvita. Mäkin voin lähetellä kaverille kalsareita ja niiden mukana laskuja, mutta jos ei sen kaa oo tästä kaupasta sovittu, sen ei tarvitse maksaa eikä edes vaivautua palauttamaan kalsareita mulle.

Firmasta on sitten tullut viimeisen puolentoista vuoden aikana useita karhulaskuja, joissa muistutusmaksua ja viivästyskorkoa ja jotain rutinaa, että jos et maksa, tulee häiriö luottotietoihin ym. paskaa. No sitähän ei mikään yksityinen firma päätä, tuleeko jonkun luottotietoihin häiriöitä, eli silkkaa paskaa oli tuokin. Viimeksi joskus vuodenvaihteen aikaan tuli karhulasku, joka oli jo jotain 100 ja 200 euron väliltä. Jään mielenkiinnolla odottamaan, kauanko jaksavat tuota ja yrittävätkö haastaa oikeuteen jossain vaiheessa.

Huomenna muuten tulee Kuningaskuluttajassa juttua jostain kalsarikerhosta, joka lähettelee kalsareita pyytämättä ja yrittää laskuttaa niistä. Panen pääni pantiksi, että kyse on Front-nimisestä yrityksestä.

Varmaankin juuri tuo mainittu Front, sain tänään saman puhelun. Oisko kauppaillu boksereita postimaksun (3,80eur tms.) hinnalla. Tämäkin myyjä oli harvinaisen päällekäyvä. Google löytää parikin tarinaa ko. myyntipuljun tavoista tehdä bisnestä.

Sehän se tais olla nyt kun nimen mainitsit.

Pilasoitto se tuskin oli, ensin tuli niin vakuuttavaa sepostusta, yht'äkkiä sällillä vaan sit hirtti ihan totaalisesti kiinni :D.

Joskus viime kesänä otin itekki kalsarit. Ku ne tippu postista, ni lähetin mailin, että perun seuraavan ja kaikki seuraavat lähetykset. Ei tullu enään.

Siinä ehdoissa oli jotenki vitun epäselvästi kirjotettu ja jäi sellanen fiilis, että jos seuraavan peruuttaa, niin ne yrittää lähettää sitä seuraavassa kuussa uudet. Sen takia toi sanamuotoilu.

Siinä ehdoissa oli jotenki vitun epäselvästi kirjotettu ja jäi sellanen fiilis, että jos seuraavan peruuttaa, niin ne yrittää lähettää sitä seuraavassa kuussa uudet. Sen takia toi sanamuotoilu.

Mullekin tuli niiden näytekalsareiden mukana jotkut ehdot, joissa oli hyvin epäselvästi ja harhaanjohtavasti selitetty jotain sen tapaista, että kalsareita saattaa jatkossakin tulla, jos en peru tilausta. Mutta ei sillä ollut mitään merkitystä enkä mä vaivautunut silloin edes lukemaan koko paperia. Puhelimessa sovittiin, että kalsarit tulee ja maksan postimaksun, ja näin tapahtui, ja jos kalsareiden mukana tuleekin jotain yllättäviä lisäehtoja, niin niillä ei oo mitään juridista merkitystä. Se ois vähän sama kuin jos ostaisit muropaketin, jonka sisällä on joku lappu, jossa kerrotaan, että sun pitää muuten maksaa meille tän paketin hinta vielä monta kertaa.

Omaan kännykkäänkin soitteli joku ihme kalsarimyyjä jonkin aikaa sitten. Äänest päätellen luulen ett oli about kakskybänen. Ei millään meinannu uskoo ett en haluu tilata mitää. Koko ajan vaa hoki ett camoon tilaa ny nää, hei oikeesti tilaa ny. Itte vaa siin ett en tilaa. Sitt taas rupes vaa ett tila ny, oikeesti camoon tilaa nää ny. Tollast jankutteluu sitt jatku jonki aikaa, ei kyll millää halunnu uskoo ett en haluu tilata.
Sitt piti kyll luuri pistää päälle ku uskonu...

Helpoimmalla pääsee vaan kun lyö myyjälle luurin korvaan. Täytyy kyllä myöntää, että välillä on ihan kiva keskustella puhelinmyyjien kanssa ja harrastaa niiden kanssa pientä piilovittuilua. Luonnollisesti en osta mitään enkä ota ilmaistuotteita.

Onks toi Front se firma, joka myy noita TONO-merkkisiä kalsareita vai onko tuo tono vielä eri lafka? Tonoja kaupataan kans ainakin puhelimella.

Mä otin niiltä toissa kesänä jonkun ilmaiskalsarinäytteen, joka luvattiin vain postikulujen hinnalla. No, diili piti siihen asti, mutta sitten alettiin lähetellä lisää kalsareita, joiden mukana laskuja. Ekan paketin jälkeen soitin ja sanoin että en halua näitä. Sitten tuli vielä toinen paketti, jossa lasku.

Mä tuumasin, että mun ei tarvii reagoida tähän mitenkään, mikään laki ei velvoita mua edes palauttamaan niitä kalsareita, jos ei huvita. Mäkin voin lähetellä kaverille kalsareita ja niiden mukana laskuja, mutta jos ei sen kaa oo tästä kaupasta sovittu, sen ei tarvitse maksaa eikä edes vaivautua palauttamaan kalsareita mulle.

Firmasta on sitten tullut viimeisen puolentoista vuoden aikana useita karhulaskuja, joissa muistutusmaksua ja viivästyskorkoa ja jotain rutinaa, että jos et maksa, tulee häiriö luottotietoihin ym. paskaa. No sitähän ei mikään yksityinen firma päätä, tuleeko jonkun luottotietoihin häiriöitä, eli silkkaa paskaa oli tuokin. Viimeksi joskus vuodenvaihteen aikaan tuli karhulasku, joka oli jo jotain 100 ja 200 euron väliltä. Jään mielenkiinnolla odottamaan, kauanko jaksavat tuota ja yrittävätkö haastaa oikeuteen jossain vaiheessa.

Huomenna muuten tulee Kuningaskuluttajassa juttua jostain kalsarikerhosta, joka lähettelee kalsareita pyytämättä ja yrittää laskuttaa niistä. Panen pääni pantiksi, että kyse on Front-nimisestä yrityksestä.
Itselläni ainakin 15 vuotta sitten meni frontin kalsarilaskut ulosottoon...loppujen lopuksi taisi parit kalsarit maksaa n.1000mk. Silloin ei kiinnostanut niitä maksaa mutta kun töihin menin niin maksut hoitui suoraveloituksena tilistä :)

Näitä puhelinmyyntivedätyksiä on niin paljon, että olen oppinut yksiselitteisesti kieltäytymään aivan kaikesta puhelimitse kaupattavasta. Haluan aina nähdä sopimuksen ja sen ehdot paperilla sitoutumatta mihinkään.

Oma haksahdukseni oli Suomen Energiayhtiö, joka kauppasi sähköä mukamas halvemmalla kuin silloinen sähkösopimukseni. Kuningaskuluttajassahan tämä sitten paljastettiin huuhaaksi. Onneksi sain sopimuksen purettua ennen sen astumista voimaan.

Onks toi Front se firma, joka myy noita TONO-merkkisiä kalsareita vai onko tuo tono vielä eri lafka? Tonoja kaupataan kans ainakin puhelimella.
Provea ainakin noita myy. Onkohan edes eri firma? Vähän samantapaista toimintaa niilläkin on, eikä niistä meinannut päästä edes eroon kun asiakaspalvelussa ei kukaan vastannut kun koitin peruuttaa tilausta.

Onhan noita kalsareita puhelimitse kaupiteltu. Viimeksi puhelu tosin loppui siihen, kun mallistossa ei ollut valittavana tangoja. Oli ainoastaan bokserit ja perus tarhakalsarit.

Josko sitten jo seuraavalla kerralla olisi mallisto laajentunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom