Minkä verran yksi kuva tuolla HTC:lla vie suurinpiirtein tilaa? (täysillä säädöillä)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä verran yksi kuva tuolla HTC:lla vie suurinpiirtein tilaa? (täysillä säädöillä)
HTC One M8 ja M7 on tosi pieni kenno, vaan 4MP.Minkä verran yksi kuva tuolla HTC:lla vie suurinpiirtein tilaa? (täysillä säädöillä)
En kyllä ajatellu, kuitenkin niin tuore tää M8.Meinaako TML laittaa M9:n tilaukseen?
Itse niin tykkään tästä M8:sta, että ei liene tarve päivittää. Tuo kamera vaan houkuttas, mutta koitan pitää maltin. Samoin oon niin tämän DotView-kuoren fani, että pakko olla jatkossakin :D Toivotaan että saa myös tuohon M9:iin.
No M9 oli toki vain refresh.Outoa, yleesä uusi malli herättää aina jotain väristyksiä. Nyt ei.
Nopeampi kyllä, huomaatko? Ehkä. Luultavasti.No siinähän tuli vastaus kuin asiantuntijan suusta, kiitos!
Jos vaihdan tämän vanhan galaxy s4 activen tuohon Z3 compactiin niin millasia eroja uskot minun kokevan, onko huomattavasti nopeampi, huomattavasti parempi kamera, näyttö yms?
Niissä muuttuu vähän mitat, ja on vähän eri tason tehot. Tehoissa tosin tuskin niin isoja eroja näkee kuin sun nykyinen vs noi.Näkyisikö Z3 ja Z3+/ A4 erot huomattavasti nopeudessa,kamerassa yms vai olisiko ero lähinnä ulkonäössä, materiaalissa ja numeroina kun luettelee speksejä?