Puhekeskustelu MSN Messenger 6.2:lla

Ikä
55
:itku: Terppa. Osaatteko neuvoa moisessa ongelmassa puhekeskusteluissa MSN Messenger 6.2:lla. WebCam kuva menee kyllä hyvin mutta ääni ei. Missä vika. Tulee viesti "Verkossa tai tietokoneessa, johon yrität muodostaa yhteyttä, on ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen.". Työkalujen ohjattu äänen säätö menee läpi ihan OK. Voisko palomuuri sotkea. Meneekö se ääni eri portista kuin WebCam kuva? Mikki pitäs olla kunnossa. Olen ihan aloittelija koko MSN Messengerin kanssa. Uskaltaako käyttää, eli onko suurikin tietoturvariski.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ValtoLaapotti sanoi:
:itku: Terppa. Osaatteko neuvoa moisessa ongelmassa puhekeskusteluissa MSN Messenger 6.2:lla. WebCam kuva menee kyllä hyvin mutta ääni ei. Missä vika. Tulee viesti "Verkossa tai tietokoneessa, johon yrität muodostaa yhteyttä, on ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen.". Työkalujen ohjattu äänen säätö menee läpi ihan OK. Voisko palomuuri sotkea. Meneekö se ääni eri portista kuin WebCam kuva? Mikki pitäs olla kunnossa. Olen ihan aloittelija koko MSN Messengerin kanssa. Uskaltaako käyttää, eli onko suurikin tietoturvariski.

Ei mitään hajua mutta onko sulla windowsin omissa / äänikortin asetuksissa mikrofoni kytkettynä päällä? eikä mutella tms..

edit: eiku tuskin sillon tulis mitään ilmotustsa että verkossa tai jossain on ongelma. :hyper:

Kuulostaa oudolta. ite oon käyttäny tuota puhejuttua AIM:llä eli Aol Instant Messengerillä ja on toiminut hyvin jopa lutin supermuuratusta verkosta. Itseasiassa joskus käytin tuota messengeriäkin ja sekin kyllä toimi ...

:rolleyes: Eli vika lienee jossain muussa kuin muurissa. Mikissä? (Vivanco MF 15). Äänikortissa?

eikun voi hyvinkin olla palomuuristakin kiinni. jos sulla toimii mikki normaalisti sen messengerin ulkopuolella niin kyllä sen pitäisi toimia siinäkin ihan ok. kikkaile ja kokkeile.

kannattaa muutenkin siirtyä käyttään AIM:ää.. etkö tiedä, että MS vakoilee käyttäjiään? :)