Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli eilen ostettua sitten ps4. Ei ole kyllä mitään haukuttavaa löytynyt vielä. Toki tämä ohjaimella viestin kirjoitus tökkii vähän aina ;)
Diablo 3 ja reaper of souls bundlea odotellessa voisi kahlata ghostsia ja black flagia
Tuli eilen ostettua sitten ps4. Ei ole kyllä mitään haukuttavaa löytynyt vielä. Toki tämä ohjaimella viestin kirjoitus tökkii vähän aina ;)
Diablo 3 ja reaper of souls bundlea odotellessa voisi kahlata ghostsia ja black flagia
Tuleeko diabloon co-op siis jaetulla tai samalla ruudulla
Jos omistat iOS tai Android puhelimen/tabletin, niin lataa siihen Playstation sovellus. Sitä voi käyttää second screeninä ja pystyt kirjoittamaan sillä viestit.
Peliliikkeen ukko sano, että 4 voi pelata samalla ruudulla.
Jumalauta, kiitos!
Tuli hommattua eikä kaduta sitten yhtään. Loistava konsoli ja Infamous on loistopeli. Siisti ohjain äänineen.
Jos sillä toimis kolmosenkin pelit, luultavasti hommaisin
Mä missasin PS3:n kokonaan ja hommaisin ehdottomasti PS4: jos PS3-pelit toimisi siinä. Miksi konsolikehittäjät ei tajua kuinka tärkeä juttu takaisinpäin yhteensopivuus on ihmisille? Se auttoi PS2:n myyntiä ja mä ostin WIIn, koska sillä pystyi pelaamaan GameCube-pelejä ja olin siinä uskossa, että WII:lle tulisi yhtä hyviä pelejä (sain pettyä pahasti). Xbonelle ollaan ainakin kehittelemässä jonkinlaista Xbox360-emulaattoria, joten ehkä PS4:lle myös.
Olisi hyvä tuo systeemi, näitä PS4:n omia pelejä on tällä hetkellä niin vähän. BF- ja AC- pelisarjoista en ole pitänyt, CoD: Ghostsia hakattu jo niin perkeleesti, ja infamous ja thief ei juurikaan sytytä. Diablo III on jo ennakkotilauksessa, mutta siinäkin kestää ikuisuus. Jos taas kolmosen pelejä pääsis pelailemaan, niin avartaisi maailmaa kummasti. Tällä hetkellä PS4 ollut viikon toimettomana...
Aika lyhyt peli tuo Infamous, parissa päivässä läpitte.