Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jokos on tiedotettu, että milloin 3D-tuki tulee tälle vehkeelle? Minua kiinnostaa lähinnä leffatoiston suhteen vaan. Pelit ei niin kiinnosta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuli eilen ostettua sitten ps4. Ei ole kyllä mitään haukuttavaa löytynyt vielä. Toki tämä ohjaimella viestin kirjoitus tökkii vähän aina ;)

Diablo 3 ja reaper of souls bundlea odotellessa voisi kahlata ghostsia ja black flagia

Tuli eilen ostettua sitten ps4. Ei ole kyllä mitään haukuttavaa löytynyt vielä. Toki tämä ohjaimella viestin kirjoitus tökkii vähän aina ;)

Diablo 3 ja reaper of souls bundlea odotellessa voisi kahlata ghostsia ja black flagia

black flägi ainakin on ihan super hyvä.

Jos omistat iOS tai Android puhelimen/tabletin, niin lataa siihen Playstation sovellus. Sitä voi käyttää second screeninä ja pystyt kirjoittamaan sillä viestit.

Mercenary Kings kuukauden pelinä PS plussassa. Ihan hauskaa retroräiskintää, tulee heti mieleen viboja C64/Amiga/(S)NES-ajoilta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos sillä toimis kolmosenkin pelit, luultavasti hommaisin, kun kolmosen kiintolevy on täynnä :) Nyt taijjan skipata tuon sukupolven. Jos ylipäätään saan pelatuks, pelailen sit niitä vuosien varrella kahmimiani "löytöjä" ja ehkä vahingossa joitain kakkosenkin pelejä, tai ykkösen Final Fantasyja. (Eli tyydyn Infamous kakkoseen, jota ei oo tullu hirveesti tahkottuu, vaikka ykkönen oli varsin mainio - ja VAIKKA jatko-osa vaikutti vielä paremmalta...) Peecee ois jokseenkin viimesen päälle, mut enpä tuu tälläkään juuri pelailleeks... Ehkä pelimiehen aikani alkavat olla ohitse.

Mut onnittelut kaikille lupaavalta vaikuttavasta hankinnasta. Pitäkeehän hauskaa! Taitaa olla vakuuttavin näkemäni traileri. :D

edit. no ei tuo ehkä traileri oo, mut geimplei, enivei...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos sillä toimis kolmosenkin pelit, luultavasti hommaisin

Mä missasin PS3:n kokonaan ja hommaisin ehdottomasti PS4: jos PS3-pelit toimisi siinä. Miksi konsolikehittäjät ei tajua kuinka tärkeä juttu takaisinpäin yhteensopivuus on ihmisille? Se auttoi PS2:n myyntiä ja mä ostin WIIn, koska sillä pystyi pelaamaan GameCube-pelejä ja olin siinä uskossa, että WII:lle tulisi yhtä hyviä pelejä (sain pettyä pahasti). Xbonelle ollaan ainakin kehittelemässä jonkinlaista Xbox360-emulaattoria, joten ehkä PS4:lle myös.

Kai tämä ps4 on arkkitehtuuriltaan niin erilainen mitä ps3, ettei yhteensopivuus ollut enää mahdollista säilyttää. Eikös vanhassa ps3 koneessakin ollut alunperin jokin erillinen chippi ps2 pelejä varten? "Uudemmat" ps3 koneet eivät enää pyörittäneen aiemman version pelejä. SingStart levyt tosin sai pelittämään vanhasta.

Tai toki aina saa tehtyä mitä vain yhteensopivaksi, mutta taloudellisesti se ei kannata.

Itse odotin jotenkin enemmän uudelta Pleikkarilta. Nyt se on ilmeisesti PC-pohjainen? Joten pelit saa hienompina pöytäkoneelle ja that's it. Olisin halunnut Sonyltä pelkästään pelaamiseen tehtyä rautaa, millä saisi leuat lattiaan eikä samaa saisi millään muulla koneella.

Mä missasin PS3:n kokonaan ja hommaisin ehdottomasti PS4: jos PS3-pelit toimisi siinä. Miksi konsolikehittäjät ei tajua kuinka tärkeä juttu takaisinpäin yhteensopivuus on ihmisille? Se auttoi PS2:n myyntiä ja mä ostin WIIn, koska sillä pystyi pelaamaan GameCube-pelejä ja olin siinä uskossa, että WII:lle tulisi yhtä hyviä pelejä (sain pettyä pahasti). Xbonelle ollaan ainakin kehittelemässä jonkinlaista Xbox360-emulaattoria, joten ehkä PS4:lle myös.

Sieltä on tulossa Playstation Now, joka mahdollistaa PS3 pelien streemaamisen. Eli voit pelata kolmosen pelejä. Laitteeksi käy PS4, Sony Bravia telkkari, tabletti, ehkä toimi jopa puhelimen ruudulla. Eli et tarvitse edes konsolia, jos omistat tietyn Sonyn television. Tällä hetkellä se on vielä jenkeissä betatestauksessa.

Olisi hyvä tuo systeemi, näitä PS4:n omia pelejä on tällä hetkellä niin vähän. BF- ja AC- pelisarjoista en ole pitänyt, CoD: Ghostsia hakattu jo niin perkeleesti, ja infamous ja thief ei juurikaan sytytä. Diablo III on jo ennakkotilauksessa, mutta siinäkin kestää ikuisuus. Jos taas kolmosen pelejä pääsis pelailemaan, niin avartaisi maailmaa kummasti. Tällä hetkellä PS4 ollut viikon toimettomana...

Zone-sarja -42%
Olisi hyvä tuo systeemi, näitä PS4:n omia pelejä on tällä hetkellä niin vähän. BF- ja AC- pelisarjoista en ole pitänyt, CoD: Ghostsia hakattu jo niin perkeleesti, ja infamous ja thief ei juurikaan sytytä. Diablo III on jo ennakkotilauksessa, mutta siinäkin kestää ikuisuus. Jos taas kolmosen pelejä pääsis pelailemaan, niin avartaisi maailmaa kummasti. Tällä hetkellä PS4 ollut viikon toimettomana...

The Last of Us ehdottomasti hankintaan kunnes se tulee remasteroituna. Olettaen ettet ole pelannut sitä jo kolmosella.

Aika lyhyt peli tuo Infamous, parissa päivässä läpitte.

Itse olen pelannut aika satunnaisesti niin on vieläkin kesken, mutta voi kiesus kun on mahtava peli. Oli taas aivan mahtava parituntinen kuulokkeet päässä kun vaimoke veteli vielä hirsiä. Ei olisi millään malttanut lopettaa. Jos ei mittaa ole kerran hirveästi niin ehtiipähän ainakin vedellä läpi ennen Watch Dogsia.

Suositut

Back
Ylös Bottom