Cracked Ps4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyi hemmetti miten ahdistava peli. Pelasin päivällä puoli tuntia ja meinasin saada slaagin.

"Outlast contains intense violence, gore, graphic sexual content, and strong language. Please enjoy." :D

Jep,

Pelailin eilen vähän Outlastia.
Olkkari ja koko huusholli oli pimeenä ja kuullokkeet päässä.

15min jälkeen otin kuullookket pois päästä, koska en vaan kestänyt niitä ääniä suoraan korvissani ja pistin äänet kotiteatteriin pienelleen.
35min jälkeen laitoinkin sitten jo valot päälle olkkariin ja varmuuden vuoksi keittiöön.
55min jälkeen piti käydä kusella ja valot päälle myös eteiseen ennen vessaan menoa.
65min jälkeen lopetin pelaamisen, ei vaan pysty.

Onneksi tuli lätkää illasta niin sai unohtaa pelaamansa.

Typerä peli ja sitten vielä niin ärsyttävästi tehty, että tekee mieli pelata nähdäkseen miksi kaikki on niin vinksallaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuossa PS4 on kyllä mun mielestä toteutettu tosi huonosti tuo pelien osto digitaalisessa muodossa, ensinnäki
pittää mennä "selaimen" kautta, sitte kikkailla siellä eri sivuilla että löytäs oikian paikan.
Sitte jos on joku mainos pelistä ja klikkaat linkkiä ni tulee kaikkia paskaa, trailereita, kuvia ynm...
et voi siltä sivulta ostaa sitä suoraan, erikseen pitää ettiä joku store ja taas uudestaan kirjautua sisään
ja sieltä kautta ettiä peli että voi ostaa sen.
Livessä oli kyllä tuo mun mielestä paremmin toteutettu, kun kirjautu sisään ni ei tarvinu mitään selaimia enää värkätä
vaan pääsit suoraan "pelit" välilehdestä ostamaan pelin.

Zone-sarja -42%
Jenkkistoressa pelit muuten maksaa sitten 43 euroa, joten kannattaa melkein sieltä ostaa, kun Eurostoressa ne taitaa olla 69 euron paikkeilla järjestäen. Näin ainakin itse menettelen.

Jenkkistoressa pelit muuten maksaa sitten 43 euroa, joten kannattaa melkein sieltä ostaa, kun Eurostoressa ne taitaa olla 69 euron paikkeilla järjestäen. Näin ainakin itse menettelen.
Voihan vittu ;D onneks en oo sieltä ostanu kun yhden pelin. Outlast yllätti positiivisesti näin jälkikäteen oisin voinut jopa maksaa pelistä.

Outlast on jotain ahdistavinta mitä tiedän. Aivan kammottava peli! Pelatkaa kuulokkeilla ja riittävästi volumee, paniikkikohtaukset taattuja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli viikonloppuna testattua ps4:sta. Ihan jees laite eikä kapulakaan loppujen lopuksi yhtään pöllömpi. Need for Speed rivalsia testasin joten peli ei kauheasti itseä säväyttänyt. Nyt sitten vaan odottelen pelitarjontaa boxille ja ps4:lle ja mietin kumman haluaa. Ainakin varmaan vielä tämän vuoden odottelen.

Itellä jotenkin lähinnä huvittaa toi outlasti. Sais olla välillä jotain puzzlea siinä. Pelkkää juoksemista paikasta a paikkaan b. Outlasti suurimmaks osaks ihan spedeä säikyttelyä, jostain reijästä aina pamahtaa joku perunasäkkipää. Toki peli parempi mitä odotin, ehkä paranee loppua kohti.

Ajallisesti eniten pelaamani PS4:n pelit: ilmainen flipperipeli ja "ilmainen" (PS+:sta) Don't Starve, joka on vähän niin kuin köyhän miehen Nethack mutta ihan hauska silti. Noh, pojan kanssa pelattiin Lego Marvel Super Heroes läpi. Mielestäni siinäkin oli yleistä hiomattomuutta siellä täällä mikä voisi kertoa kiireestä julkaista peli nopeasti nextgenille. En ole pelannut muita versioita, joten paha vertailla. Alkanut noissa Lego-peleissä ottaa päähän niihin jossain vaiheessa kehityskaarta ujutettu malli, että päätehtävät ovat nopeasti rykäisty läpi, ja jäljelle jäävät minitehtävät ovat käytännössä aivotonta toistoa.

Eniten vituttaa kaikki.. eikun se, ettei Dark Souls 2:lle ole vielä suunniteltua julkaisupäivämäärää.

Don't Starvea on kyllä tullu tahkottua paljon! Mulle pelaamista on kyllä riittänyt näistä vähistäkin peleistä. AC4, Killzone ja Outlast on vielä kesken, ja ensi viikolla tulee Dead Nation: Apocalypse Edition PS+ jäsenille ilmaiseksi. Tämä viikko on pelailtu Final Fantasy XIV:n ilmaista betaa, War Thunderia oon vasta testannut pikaisesti. Onhan näitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom