Wannabe Athlete
Ikuinen räpiköijä
Haluaisiko joku PS4 -veli suositella asiansa ajavia pelikuulokkeita satasen budjetilla? Jotkut Turtle Beachit varmaan, mutta niitäkin löytyy jo useita alta satkun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisiko joku PS4 -veli suositella asiansa ajavia pelikuulokkeita satasen budjetilla? Jotkut Turtle Beachit varmaan, mutta niitäkin löytyy jo useita alta satkun...
Itellä tällaset: Sony Gold Wireless Stereo Headset for PlayStation 4 and PlayStation 3 Black 10029 - Best Buy
Oon ollu tyytyväinen, ääni on kirkas ja selkeä. Akun kesto yllätti positiivisesti.
Anttilassa tais olla joku 75€ ku ostin.
Shadow of Mordor on huippu peli. Tarina on vähän lyhyt, mutta on se örkkien lahtaaminen vaan hauskaa. :D
Samoilla linjoilla, että seuraavaksi Bitcher 3. Ensimmäiset osat ovat jääneet pelaamatta, koska ne ovat olleet PC:lle. En oikein PC:llä jaksa pelata mitään, mutta jos PS4-versio veisi mukanaan. Pitää tosin vielä miettiä, että ehtiikö Witcheriä pelata kun kesäkuun puolivälissä ilmestyy uusin Batmankin.
Mulla sama. Oon noita witchereitä himoinnut jo pitkään, mutta ainoa pelikone on pleikka kun tietokoneet on läppäreitä. Toivotaan ettei petä.Shadow of Mordor oli meikälle positiivisin yllätys tänä vuonna. Nappasin sen Briteistä alennuksesta hintaan 20€, ja hetken pelaamisen jälkeen olin koukussa niiden upseerien tappamiseen Odotin jotain keskinkertaista lisenssimättöä. Taistelusysteemi oli minusta ihan ok, ja varsinkin ne taistelut, joissa kohtasi yksin parikymmentä vastusta olivat vaan pirun hauskoja. Tosiaan, kuten sanottu, loppua kohden taistelut helpottuivat vain liikaa. Teleport- ja lopetusliikkeitä kun sai, niin taistelu alkoi vähän liikaa rutinoitua.
Bloodborne taas oli PS4:n tähänastisista peleistä paras. New Game+ ei ole motivoinut, mutta ensimmäinen läpipeluu oli todella hieno kokemus.
Samoilla linjoilla, että seuraavaksi Bitcher 3. Ensimmäiset osat ovat jääneet pelaamatta, koska ne ovat olleet PC:lle. En oikein PC:llä jaksa pelata mitään, mutta jos PS4-versio veisi mukanaan. Pitää tosin vielä miettiä, että ehtiikö Witcheriä pelata kun kesäkuun puolivälissä ilmestyy uusin Batmankin.
50e? Mitäs vittua. Halvemalla sais pleikkari kakkosen ja noi pelit jostain. Se FF7:n HD-versio pitäis kanssa tulla "keväällä", mutta eipä ole viä näkyny
Imo taas Pleikkarin tarjonta oli parempi. TLG on varmaan odotetuin koskaan, FF7 remakesta jotkut maksaisi kiveksillään, sekä Shenmue 3 oli niin eeppinen läppä että jotkut eivät usko vieläkään todeksi.
Itselleni tuli myös suuri miinus lompakkoon, tosin osa multiplattareiden muodossa.
Dishonored 1 remastered / elokuu
Metal Gear Solid / syyskuu
SOMA / syyskuu (?)
Uncharted 1,2 ja 3 / lokakuu(?)
Battlefront / marraskuu
Just Cause 3 / joulukuu
Hitman / joulukuu
DOOM / kevät 2016
Ja jokainen ollut odotuksessa niin kauan että pakko ostaa. Ehkä vähän jopa vituttaa kun pitänee taas hylätä kaikki elämää muistuttava näiden takia.