[PS4] Bloodborne

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
@GoR pääasiassa noita openworld pelejä mistä on toki paljon kokemusta niin mekaniikat suht tuttuja. Witcherin blood&vine lisäriin menin vahingossa aivan liian pienellä levelillä kun ois pitänyt vetää ensin se Hearts of stone lisälevy, ja viimeisimpänä tais olla toi brutaaliksi mainittu lisäri Horizon zero dawniin. Toki siinäkin ne robokarhut veti jokusen kerran kylmäksi, sama kun alkuperäisen pelin stormbirdit johon frendillä loppu mielenkiinto koko peliin, mutta siinä toi uudelleen yrittäminen palkittiin antoisasti kun sai tehtävän läpi voitettua, kun taas bloodbornessa mun eteneminen on palkittu sillä että saan pelata saman kohdan hetken päästä uudelleen ja vieläpä menettäneenä kaikki veret mitä sen työn aikana sain haalittua. Eli lähinnä se että tästä grindaamisesta saatava palkinto tuntuu aika tyhjänpäiväiseltä. Yleinsä noissa tutun genren peleissä tulee jo alottelijana laitettua vaikeampaa vaikeustasoa kehiin, mutta nyt jopa helpottaisin jos sellainen mahdollisuus olisi.

Mutta joo ehkä mä nyt vielä annan mahdollisuuden kun on aikaa. Ensimmäiset 5kuolemaa tais mennä siihen että hakkasin sitä sairaalan sutta nyrkeillä kun en tiennyt että jostain saa aseita ja miten ne laitetaan käyttöön. Toi koko tutorial peliin on aika nihkeä kun ei ole tota pelityyppiä koskaan pelannut.

Edit. Pakko vielä mainita että tossa ei vissiin ole karttaa? Saatana kun muista edes missä mä olen edelliskerran juossut. Tai jos näkee jostain ylhäältä jonkun paikan tai lukitun oven niin parin mutkan jälkeen hahmotus on ihan hukassa että missä se portti oli. Sitten kun avannut portin niin voi ehkä tajuta että mähän oon ollut täällä ennenkin.

Viimeksi muokattu:
@GoRPakko vielä mainita että tossa ei vissiin ole karttaa? Saatana kun muista edes missä mä olen edelliskerran juossut. Tai jos näkee jostain ylhäältä jonkun paikan tai lukitun oven niin parin mutkan jälkeen hahmotus on ihan hukassa että missä se portti oli. Sitten kun avannut portin niin voi ehkä tajuta että mähän oon ollut täällä ennenkin.

Joo From Softwaren pelit ei oo tunnettuja selkeydestä tai pelaajan kädestä pitämisestä. Ja pelissä tosiaan ei oo karttaa. Netistä löytyy alueiden karttoja jos navigoiminen muuten tuntuu hankalalta. BB:ssä eteneminen ja oppiminen tapahtuu nimenomaan yrityksen ja erehdyksen kautta sekä lukuisien toistojen avulla. Netistä löytyy hyviä oppaita jos koet niitä tarvitsevasi. Pelissähän on myös co-op mahdollisuus eli saat kaverin mukaan esim. vaikeaan bossiin. Mäkin voin tulla jeesaan sua jos tuntuu, että et pääse yksin kunnolla alkuun pelissä.

Joo From Softwaren pelit ei oo tunnettuja selkeydestä tai pelaajan kädestä pitämisestä. Ja pelissä tosiaan ei oo karttaa. Netistä löytyy alueiden karttoja jos navigoiminen muuten tuntuu hankalalta. BB:ssä eteneminen ja oppiminen tapahtuu nimenomaan yrityksen ja erehdyksen kautta sekä lukuisien toistojen avulla. Netistä löytyy hyviä oppaita jos koet niitä tarvitsevasi. Pelissähän on myös co-op mahdollisuus eli saat kaverin mukaan esim. vaikeaan bossiin. Mäkin voin tulla jeesaan sua jos tuntuu, että et pääse yksin kunnolla alkuun pelissä.
Joo täytyy katella tossa ens pelikerralla jos innostus kasvaisi ja saisi jotain aikaiseksi. Tuntuu että homma menee vaan alamäkeä vaikka pääsisit asteen pidemmälle. Alotat uusiksi ja sitten kun on parhaillaan käyttänyt suurimman osan noista healing pulloista niin olet samassa pisteessä mistä aloitit mutta huonommilla lähtökohdilla :D. Ja tosiaan kun lukenut että pelin saa tallennettua vasta ekan bossin jälkeen, jengi kuolee sen 20 kertaa ekaan bossiin ennenkuin läpäisee ja mulla on varmaan reilu matka ennenkuin edes kohtaan sen niin tuntuu aika pitkältä projektilta. Mutta kai se tossa helpottuu kun omat pelitaidot kasvaa jos on kasvaakseen. Ei toi sentään yhtä vittumaista ole kuin fps pelit missä mun elinaika on sen 15s kun joku 13v jonne kosauttaa talon katolta headshotin.

Joo täytyy katella tossa ens pelikerralla jos innostus kasvaisi ja saisi jotain aikaiseksi. Tuntuu että homma menee vaan alamäkeä vaikka pääsisit asteen pidemmälle. Alotat uusiksi ja sitten kun on parhaillaan käyttänyt suurimman osan noista healing pulloista niin olet samassa pisteessä mistä aloitit mutta huonommilla lähtökohdilla :D. Ja tosiaan kun lukenut että pelin saa tallennettua vasta ekan bossin jälkeen, jengi kuolee sen 20 kertaa ekaan bossiin ennenkuin läpäisee ja mulla on varmaan reilu matka ennenkuin edes kohtaan sen niin tuntuu aika pitkältä projektilta. Mutta kai se tossa helpottuu kun omat pelitaidot kasvaa jos on kasvaakseen. Ei toi sentään yhtä vittumaista ole kuin fps pelit missä mun elinaika on sen 15s kun joku 13v jonne kosauttaa talon katolta headshotin.

Jeps. Jos haluut tosiaan jeesiä ni laita kaveripyyntöä. PSN: MrF91

@GoRkun taas bloodbornessa mun eteneminen on palkittu sillä että saan pelata saman kohdan hetken päästä uudelleen ja vieläpä menettäneenä kaikki veret mitä sen työn aikana sain haalittua. Eli lähinnä se että tästä grindaamisesta saatava palkinto tuntuu aika tyhjänpäiväiseltä.

Toisaalta taas opit joka kerta ja kun opit vihollisten tyylit hyökätä ne on helpompi päihittää. Huomaat hyökkäysanimaatioista milloin kannattaa väistää ja milloin aukeaa tilaisuus iskeä. Ja nuo verethän saa kuitenkin kerättyä takaisin kun palaa paikalle missä kuoli ellei kuole uudelleen ennen sitä. Yksi vaihtoehto on myös grindata jotain tiettyä aluetta lyhdyn lähellä ja kerätä verta hahmon parantamiseen ennen etenemistä.

Nuo oikoreitit ovat myös yllättävän palkitseva tapa "tallentaa" eteneminen. Taistelet tiesi alueelta seuraavalle toistojen, yritysten ja erehdyksien kautta ja löydätkin tikkaat tai hissin, jonka avaamalla 20 minuuttia kestänyt matka taittuukin jatkossa minuutissa.

Hitto vie alkaa tehdä pitkästä aikaa mieli pelata Bloodbornea. Pelasin aikanaan läpi ja New Game plussalla jonkin verran uusintakierrosta, mutta jäi sitten ajanpuutteen vuoksi. Muistaakseni DLC:n alueella kuitenkin olin jo.

Ai että olisi kiva olla kärpänen katossa kun @start kokeilee vaikka Orphan of Kosia ensimmäisen kerran (viime playthrough sain sen alas tokalla!). :LOL: Itsellä on NG+ menossa myös lisärin kohdilla ja jossain kohtaa tavoite päästä NG+2.

e. Karttasuunnittelu on mielestäni esimerkillistä BB:ssä, sillä pitkin kenttää aukeaa aina oikoreittejä. Vaikkei karttaa ole käsillä, niin noi kentät on kuitenkin sen verran simppelejä että ne oppii ajan kanssa.

Arcane dex splitti, en leveliä muista mutta en ollut powerlevelannut. Oisko ollu 90 tuntumassa, Kos Parasitella stunnit kun ajoitti niin kaatu semihelposti. Aseena muistaakseni upattu Marian katana.

@Invisus joo en oo enää pelannu. Täytyy kattoa mikä on ps plussan tän kuukauden peli josko siirtyis jo siihen vai hakkaanko päätäni seinään vielä tässä kuussa. Kätevä kyllä mulle toi ps plus kun ostan sen 1-2peliä vuodessa mistä tiedän diggaavani niin nyt tulee sitten kokeiltua vähän kaikkea muutakin mitä nyt ikinä sattuu olemaan ladattavana.

Kaupunki
The pits of Utumno
Alkuvuodesta tuli vedettyä tää läpi. Heittämällä parhaita pelejä mitä oon ikinä pelannu. Kaikissa peleissä pitäis olla samanlainen vaikeustaso. Nykypäivänä kaikkea muuta ku itsestäänselvyys, että peli oikeesti haastaa. Henk. koht would not bang, ellei videopeli kykene aiheuttaa raivokohtausta :LOL:. Musat myös ihan A-luokkaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=kg52ySSXv0s&ab_channel=Shirrako

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom