@GoR pääasiassa noita openworld pelejä mistä on toki paljon kokemusta niin mekaniikat suht tuttuja. Witcherin blood&vine lisäriin menin vahingossa aivan liian pienellä levelillä kun ois pitänyt vetää ensin se Hearts of stone lisälevy, ja viimeisimpänä tais olla toi brutaaliksi mainittu lisäri Horizon zero dawniin. Toki siinäkin ne robokarhut veti jokusen kerran kylmäksi, sama kun alkuperäisen pelin stormbirdit johon frendillä loppu mielenkiinto koko peliin, mutta siinä toi uudelleen yrittäminen palkittiin antoisasti kun sai tehtävän läpi voitettua, kun taas bloodbornessa mun eteneminen on palkittu sillä että saan pelata saman kohdan hetken päästä uudelleen ja vieläpä menettäneenä kaikki veret mitä sen työn aikana sain haalittua. Eli lähinnä se että tästä grindaamisesta saatava palkinto tuntuu aika tyhjänpäiväiseltä. Yleinsä noissa tutun genren peleissä tulee jo alottelijana laitettua vaikeampaa vaikeustasoa kehiin, mutta nyt jopa helpottaisin jos sellainen mahdollisuus olisi.
Mutta joo ehkä mä nyt vielä annan mahdollisuuden kun on aikaa. Ensimmäiset 5kuolemaa tais mennä siihen että hakkasin sitä sairaalan sutta nyrkeillä kun en tiennyt että jostain saa aseita ja miten ne laitetaan käyttöön. Toi koko tutorial peliin on aika nihkeä kun ei ole tota pelityyppiä koskaan pelannut.
Edit. Pakko vielä mainita että tossa ei vissiin ole karttaa? Saatana kun muista edes missä mä olen edelliskerran juossut. Tai jos näkee jostain ylhäältä jonkun paikan tai lukitun oven niin parin mutkan jälkeen hahmotus on ihan hukassa että missä se portti oli. Sitten kun avannut portin niin voi ehkä tajuta että mähän oon ollut täällä ennenkin.
Mutta joo ehkä mä nyt vielä annan mahdollisuuden kun on aikaa. Ensimmäiset 5kuolemaa tais mennä siihen että hakkasin sitä sairaalan sutta nyrkeillä kun en tiennyt että jostain saa aseita ja miten ne laitetaan käyttöön. Toi koko tutorial peliin on aika nihkeä kun ei ole tota pelityyppiä koskaan pelannut.
Edit. Pakko vielä mainita että tossa ei vissiin ole karttaa? Saatana kun muista edes missä mä olen edelliskerran juossut. Tai jos näkee jostain ylhäältä jonkun paikan tai lukitun oven niin parin mutkan jälkeen hahmotus on ihan hukassa että missä se portti oli. Sitten kun avannut portin niin voi ehkä tajuta että mähän oon ollut täällä ennenkin.
Viimeksi muokattu: