PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaapas nyt mikä ois semmonen hyvä nettipeli ps3:lle. Yhtäkään en tällä hetkellä omista. En oikeen räiskintäpeleistä tiiä, ku ne tuntuu soveltuvan paremmin tietokoneelle, mutta Modern Warfare ykköstä tuli tässä yks päivä vähä pelailtua kavereiden kans ja oli se ihan hauskaa. Mites joku NHL 11 ois, tai joku autopeli?

Onko kukaan ladannu NFS Hot Pursuitin demoa? Vittu mä en kyllä ymmärrä tästä pleikkari3 maailmasta mitään. Tossa demossa on kaks rataa mitä saa pelata mut toista vasta sitten kun on lisänny yhden "kaverin". Mitenköhän niitä lisätään? Tuola pleikkarin omassa valikossa on joku kaverit-valikko tjsp sieltäkö mun pitäis joku "kaveri" nyt lisätä? Pelin tekijöiden haastatteluja ja trailereita katellu ja ni sain sellasen käsityksen että ois tyyliin paljon porukkaa netissä ympärimaailmaa pelaamassa ja niitä vastaan vois pelata jne.. Mut meinaako ne nyt kuitenkin että mun jokaisella oikeella kaverilla ois pleikkari ja niitten kanssa sitten pelaa netissä? Kunhan on ne ensin jotenkin lisänny kavereiks... Voi elämä että on pelaaminen vaikeeta. Mä vaan haluisin pelata tota toistakin rataa :D

Sanokaapas nyt mikä ois semmonen hyvä nettipeli ps3:lle. Yhtäkään en tällä hetkellä omista. En oikeen räiskintäpeleistä tiiä, ku ne tuntuu soveltuvan paremmin tietokoneelle, mutta Modern Warfare ykköstä tuli tässä yks päivä vähä pelailtua kavereiden kans ja oli se ihan hauskaa. Mites joku NHL 11 ois, tai joku autopeli?

Jos tykkäät pelata keskenkasvuisten lapsien keskellä ja sulla on rautaiset hermot niin mw2 varmaan ihan jees vaihtoehto. Jos taas olet kuten mä, eli pidät vähän realistisemmasta ja vaikeammasta niin hommaa bc2.

Oon vähän kuutamolla tän konsoleiden ja nettipelaamisen kanssa, onko konsolipeleissä jonkin rekisteröintisysteemi (esim. PC:llä cd-key) jolla jokainen peli rekisteröityy uniikkina. Haen tässä sitä että jos ostan huuto.netistä vaikka BFBC2, voinko pelata sitä netissä vai onko se alkuperäinen omistaja sen jotenkin sinne rekisteröiniyt ja meikäläiseltä se ei enää onnistu.

Voit pelata, sinun pitää tehdä PsNetwork tjsp. tunnus ennenkuin voit mennä nettiin pelaamaan eli luoda vaan tili ja valita nikki millä pelaat. Ei noissa mitään cd-keytä ole, paitsi joissain on joku tunnus jonka avulla voit ladata esim lisää kenttiä peliin ja niitä ei voi mielestäni käyttää kun kerran.

meneeköhän vituiksi tuo tilaushomma, ihmetyttää miten esim. 120gb malli on 70£ kalliimpi mitä 160gb? kattelin eräästä nettikaupasta ja siellä oli 120£, mut ei sit tullu eurohintoja ollenkaan, vaikka muihin konsoleihin tuli. vielä semmonen esimerkki; konsolin hinta on ensin 220£, eurohinnaksi tuleeki 340e mitä vittua? ei se alv erotus voi nostaa hintaa noin paljoa..

220 puntaa on reilu 250 euroa..ehkä siihen on lisätty euroksi muunnon jälkeen automaattisesti verot ja postikulut päälle tms? Tuleehan noissa sitten muitakin lisäkuluja eli ainakin virtakaapelin joudut vaihtamaan.

Öö en nyt tiedä mistä sivuilta oikein katsot, mutta esim amazon.co.ukssa 160gb malli maksaa toimituskuluineen(ilmainen toimitus) yhteensä 240£ eli 275 euroa. Siihen päälle Suomesta virtakaapeli pari euroa ja hdmi-piuhan saat amazonista noin 10 eurolla. Amazonista varmaan löytyy noita bundle-paketteja myös eli kyllä se nyt halvemmaksi tulee sieltä ostaa.

Nyt tarvis jonkun hyvän vinkin mikä peli(t) kannattais hankkia kun ajattelin huomenna hakee konsolin itelleni. Urheilu pelit ei kauheesti kiinnosta (paitsi nhl mutta sitä nyt en ehkä jaksa hommata heti), ennemin rooli- ja actionpelit. Fallout new vegas olis kai hyvä kohde, samoin god of war 3, mutta onko lisää ehdotuksia

Tästäpä halvalla hyvää:

Uncharted 1/2
Killzone 2
Metal Gear Solid 4
InFamous
God of War Collection (elikkäs 1 ja 2 remastered)

Kaikki pitäs lähteä alta 20 euron uutenakin. Kahtele vaikka youtubesta videoita jos ei ole hajua minkälaisia pelejä ovat. Kaupat mistä pelejä katella *klik*.

E: Fallout 3:n GOTY edition lähtee kans 20 egeen jos et sitä oo pelannu läpi. Eli tuo siis sisältää kaikki 5 lisäosaa.
E2: Dragon Age: Origins

Ongelma.. ostin siis uuden PS3 konsolin ja aloin pelaamaan NHL11 peliä. Peli herjaa että pitää ostaa uusi nettilisenssi..onko näin vai jätinkö jotain asennuksia ym. poistamatta vanhalta konsolilta?

Öö en nyt tiedä mistä sivuilta oikein katsot, mutta esim amazon.co.ukssa 160gb malli maksaa toimituskuluineen(ilmainen toimitus) yhteensä 240£ eli 275 euroa. Siihen päälle Suomesta virtakaapeli pari euroa ja hdmi-piuhan saat amazonista noin 10 eurolla. Amazonista varmaan löytyy noita bundle-paketteja myös eli kyllä se nyt halvemmaksi tulee sieltä ostaa.

suomesta saa 160gb + hdmi-piuha, + bluray-kake hintaan 340e, eli tulee tuosta voittoa varmaan se 20e :)

Tuli tossa mieleen, että voiko ps 3 slimiin vaihtaa kovoa? Tai vaihtoehtosesti liittää ulkoista kovalevyä johon vois tallennella pleikkarin omia asioita? Mä en tiedä kuinka kauan toi 160gb riittää, veikkaisin et ihan tarpeeks pitkään, mutta varmistelen vaan.

Back
Ylös Bottom