PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Mä EN voi ymmärtää näitä hehkuttavia kommentteja ko. pelistä.

Pelasin äsken tuota demoa ja meinasi todellakin mennä hermot ohjauksen tahmeuteen ja näihin käsittämättömän ääliömäisiin ohjaustoimintoihin.

Ihan kiva juoni ja graafisestikkin ok, mutta tuo ohjaus ja sadan napin painaminen samaan aikaan, että pääsee mäkeä ylöspäin on naurettavaa. Oma mielipide vain. Ei mene tilaukseen.

vika ei välttämättä ole ohjauksessa vaan ohjaajassa.. ;) ainakaan itelläni ei ole mitään ongelmia ollut ohjauksen kanssa.

Äsken Codia pelatessa yht'äkkiä kone sammu, piti asiaan kuuluvat piippaukset ja kaikki ja telkkari pimeni. Noin 5 sekunnin päästä kone käynnistyi ja online-peli jatkui. :wtf:

on vain yksi autopeli ja se on gran turismo 5.kuhan se vaan joskus ilmaantus markkinoille,kellään tietoa julkasu päivästä?
Mä en usko että toi tulee koskaan :D Joku 5 kertaa vaihtunut julkaisupäivä. Senhän piti alunperin tulla joskus 2008 vai oliko peräti 2007 ?

vika ei välttämättä ole ohjauksessa vaan ohjaajassa.. ;) ainakaan itelläni ei ole mitään ongelmia ollut ohjauksen kanssa.

Kyllä se on ohjauksessa vika, en ole tälläkään palstalla ainoa aiheesta vinkunut.

Kyllä sen oppii nopeasti ja se sujuu sinänsä hyvin, mutta se on vaan idioottimainen.

Mikähän ois hyvä autopeli PS3:lle? Montaa kun ei viitti osttaa niin pitäs löytää yksi hyvä. :D

No Ferrari Challenge, jossa grafiikat on aika heikot, mutta ajettavuus on helkkarin hyvä ja suht paljon pelattavaa. Aika vanha peli kylläkin. Superstars V8 Next Challenge taitaa olla tässä kuussa tulossa, siinä myös varteenotettava vaihtoehto.

afrolicious;2821963 begin_of_the_skype_highlighting**************2821963******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Äsken Codia pelatessa yht'äkkiä kone sammu, piti asiaan kuuluvat piippaukset ja kaikki ja telkkari pimeni. Noin 5 sekunnin päästä kone käynnistyi ja online-peli jatkui. :wtf:

Oho! Aika omituista. Ei sammuminen niinkään, vaan käynnistyksen jälkeen pelin jatkuminen. Oothan ihan varma ettei kyseessä ollut vaan host migration? Tohtori Merkutio tekee diagnoosin: koneen piippaukset kuulu sun päästä kun olit hakannut codia jo 17tuntia putkeen. :hyper: TV:kään ei kestänyt enää sun Team Deathmatchia, ja siitä meni kontrasti kokonaan pois host migrationin aikana. :D

okei okei, oon kahtonu liikaa Houseja :)

Oho! Aika omituista. Ei sammuminen niinkään, vaan käynnistyksen jälkeen pelin jatkuminen. Oothan ihan varma ettei kyseessä ollut vaan host migration? Tohtori Merkutio tekee diagnoosin: koneen piippaukset kuulu sun päästä kun olit hakannut codia jo 17tuntia putkeen. :hyper: TV:kään ei kestänyt enää sun Team Deathmatchia, ja siitä meni kontrasti kokonaan pois host migrationin aikana. :D

okei okei, oon kahtonu liikaa Houseja :)
:D

En tiiä mitä siinä tapahtu, kuva palasi suoraan peliin ettei tullut mitään PSN-valikkoa tms. välissä. Mutta oletan että kone sammui kun kuva hävisi ja piippaukset kuului.:D
Oli miten oli, sen jälkeen on pelittänyt mainiosti.:)

Syksyllä 2010 pitäisi tulla EA SPorts Active 2.0-kuntoilupeli PS3:lle. Olen kaivannut tuollaista peliä Pleikalle, kun kaikki liiketunnistinta hyödyntävät pelit on tehty Wiille. Syksyllä tulee myös Move-liiketunnistinohjain PS3:lle. Uskomattoman kauan on mennyt Sonylla tuonkin vehkeen toteuttamiseen.

MLB 10 The Show lähti tilaukseen. Suurena urheilupelien ystävänä voin lämpimästi suositella jokaiselle saman henkiselle tätä sarjaa. Grafiikat ja animaatiot ovat niin hyviä, että niistä oikeasti välillä hämääntyy. Niin aidolta meininki välillä näyttää.

GOW III siirtyy omalta osaltani myöhemmäksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen sain tykin vihdoin ja viimein pultattua seinään ja olihan se yhtä hymyä... Testasin pikaisesti Uncharted 2:sta ja sehän näytti aivan mahtavalta :D Tänään pitäisi sitten aloittaa Heavy Rainin tahkoaminen ja toivottavasti pääsiäiseksi ehtisi tulla Battlefield Bad Company 2:nen.

Eihän tuo vanha 42" töllö oikein ollut mitään tuon tykin rinnalla... huoh, joulu tuli...

Need for Speed: Hot Pursuit

Odotan tulevaa Hot Pursuittia kuin muslimi ramadaa! :rock: Pelasin NFS: Hot Pursuit 2:sta edellisen videopelisukupolven aikana todella, todella paljon. Ja minun mielestäni se on edelleen paras autokaahailu peli mitä on tehty! Eli kyseinen peli ilmestyy Marraskuun 19 päivä euroopassa.

Se mikä tekee Hot Pursuit peleistä hyvän, niin on se et pelissä ei ole yhtään niin sanottua "tavallista" autoa. Kaikki ovat superautoja kuten lamborghiniä, ferraria, bugatteja ja yms. Siksi en yleensä Gran Turismo sarjaa, kun siinä saat vetää p#%&leesti pelitunteja jollaki fiiatilla, enneku saat jonkun superauton alle. Kyllähän Call of Duty pelisarjassa pääsee ampumaan oikeilla pyssyillä ihmisiä. Eikä niissä aloiteta ampumalla vesipyssyllä kissanpentuja ennenkuin saat oikean aseen.

Traileria

minkälainen ajettavuus noissa nfs peleissä on? gran turismot on siitä loistavia, että se ajettavuus on niissä todella hyvä tuntuinen ja siksi niitä fiattejakin jaksaa niissä tahkota.

minkälainen ajettavuus noissa nfs peleissä on? gran turismot on siitä loistavia, että se ajettavuus on niissä todella hyvä tuntuinen ja siksi niitä fiattejakin jaksaa niissä tahkota.

Jaa'a.. Hyvä kysymys. En tiedä, kun en ole pelannut paria viimesintä NFS:ää, pro streettiä ja shiftiä. Ja aika vähän oon pelannu undercoveria ja carbonia, ja molemmat oli ihan paskoja pelejä, :) mutta ajettavuus oli minusta ihan hyvä. Ei kuitenkaan Gran Turismon kaltainen, onhan selvä et gran turismo on realistisempi kun muut autopelit. Mutta mun pointti oli siinä et jos haluan ajella fiiatilla, niin käyn delta-autosta hakemassa koe-ajoon sellaisen. :)

ymmärsin kyllä pointin hyvin, mutta ajattelinkinkin lähinnä sitä että jos niiden ferrareiden ja lamborghinien ajettavuus nfs:ssä on luokkaa teini-ikäisen itse madallettu karvanoppacorolla, niin eipä niiden superautojen ajamisesta kovin paljon iloa saa.

siksi tosiaan gran turismo on hieno peli, koska siihen on saatu niihin paskempiinkin autoihin se realistinen ajettavuus mukaan.

Neef For Speedit kuuluvat perinteisesti tuohon arcade-luokkaan, eli pelaaminen on helppoa ja hauskaa. Oppimiskynnys on todella matala ja autot kulkevat kuin ilmatyynyalukset.

Tuskin noista tulee elämän tarkoitusta löytämään, mutta rattoisaa ajanvietettä varmasti ilman sen kummempaa.

Ilmestyykö tuo GranTurismo joskus?

Hot Pursuitti ja GT5 on pakkohankintoja kun ilmestyy.. Itse pelasin nappulana pleikkarilla ekaa Hot Pursuittia ja sen jäljiltä on nostalgiaa niin paljon että oli uus peli melkein minkälainen tahansa niin se iskee ja kovaa aivan varmasti :) GT5 nyt on taas ihan helvetin hyvä peli kaikin puolin. Jossain vaiheessa oli puhetta ettei siinä tuu olemaan niin paljon autoja kun nelosessa oli.. Mut kuitenkin siinä on yli 950 eri autoa kun nelosessa oli reilu 700 :D

Back
Ylös Bottom