Amazon.co.uk
PS3 slim £249.99 ≈ 292.33€ + postit.
PS3 slim £249.99 ≈ 292.33€ + postit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PS3 slim £249 ≈ 250€ + postit.
Paljonhan nuo postit tulevat maksamaan? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaupasta? Tuleeko tavara perille ym.
Jotkut pelit asennetaan kovolle. Täällä pärjätty vallan mainiosti 40gb kovolla, pelejä löytyy n. 10 kipaletta. Tosin en ole tonne tuupannut mitään musaa, leffoja tms. etten tiedä jos niitä haluaa. Missään vaiheessa en ole seurannut vapaana olevan tilan määrää, enkä itseasiassa tiedä sitä nytkään :DMistä saisi tällä hetkellä halvimman ps kolmosen (ei tarvitse tukea ps2 pelejä)? Ei tarvitsisi tulla mukaan muuta, kun kone ja ohjain.
Mites nuo kiintolevyjen koot. Onko niillä miten suurta merkitystä? Eihän noita pelejä kumminkaan kovolle asenneta, joten ilmeisesti koolla ei ole niin älyttömästi väliä?
Onhan tuolta porukka paljon tilannut PS3:sia. Tulee yleensä päivässä tai kahdessa, vaikka valitsee sen normaalin air mailin. Ja Nordisk Filmin kautta menee takuuasiatkin jos kone pamahtaa.
Hinta mukaanlukien postit ja VAT on yhteensä 271.29 puntaa eli n. 317 €

Ok.
Mites muuten, kun tuolla amazonissa on tuommonen bundle myynnissä mikä lupailee, että mukaan saa joko Infamous tai Ghostbusters pelin ilmaseksi, ja sitten vielä 10 punnan hintaan vapaa valintaisen pelin, mutta kun kassalle menee niin kaikista peleistä velotetaankin täysi hinta
http://www.amazon.co.uk/gp/feature....f_rd_t=101&pf_rd_p=470651173&pf_rd_i=11056131
Se alennus tulee vasta ihan vihon viimeisessä vaiheessa, kun teet tilausta. Korttitietojen jälkeen, kun painat Continue niin tulee Place order ja siinä näkyy ne alennukset.
hieno homma että Fuxikin ostaa pleikkarin! Vieläkös sulla on xboxi? Voidaan sitten yhdessä hakata vaikka codia :haart:
Kyllä miula boxi on enkä siitä ikinä luovu. Pleikkarin hommasin jo hiukan ennakkoon God of War kolmosen takia. Tosin tuleehan pleikallekkin joitain pelejä hommattua. Ainakin näin alkuun metal gear, oblivion, killzone 2, Uncharted: Drake's Fortune, little pig planet ja Ratched and Clank.Ite olen ostanut www.game.co.uk.Mistä saan halvimmalla käytettyjä ps3 pelejä?????
Voi mokoma, oon ensimmäistä PS3 hommaamassa, nyt kun tuo Slim osui samalla markkinoille.
Amazonissa vähän halvempaa. Mitä muuta tarvitsee itse laitteen lisäksi tilata että saan toisen ohjaimen toimimaan. Mitä eroa on sixaxis ja dualshock ohjaimella ja missä ne langattomat ohjaimet oikein ladataan.
HDMI kaapelin ilmeisesti tarvitsee myös kylkeen.
Voi mokoma, oon ensimmäistä PS3 hommaamassa, nyt kun tuo Slim osui samalla markkinoille.
Amazonissa vähän halvempaa. Mitä muuta tarvitsee itse laitteen lisäksi tilata että saan toisen ohjaimen toimimaan. Mitä eroa on sixaxis ja dualshock ohjaimella ja missä ne langattomat ohjaimet oikein ladataan.
Ei tarvitse ostaa mitään muuta kuin se kakkosohjain, jotta sen saa toimimaan. Lataus tapahtuu mini-usb kaapelilla joka tulee PS3:sen mukana. Eli johto tökätään pleikkariin kiinni ja toinen pää kiinni ohjaimeen. Lataus kestää joku tunnin tai pari. Se johto on joku metrin mittanen eli silloin kun lataat ohjainta joudut joko käyttämään toista ohjainta tai istumaan pleikkarin vieressä.Voi mokoma, oon ensimmäistä PS3 hommaamassa, nyt kun tuo Slim osui samalla markkinoille.