PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Paljonhan nuo postit tulevat maksamaan? Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaupasta? Tuleeko tavara perille ym.

Onhan tuolta porukka paljon tilannut PS3:sia. Tulee yleensä päivässä tai kahdessa, vaikka valitsee sen normaalin air mailin. Ja Nordisk Filmin kautta menee takuuasiatkin jos kone pamahtaa.

Hinta mukaanlukien postit ja VAT on yhteensä 271.29 puntaa eli n. 317 €

Mistä saisi tällä hetkellä halvimman ps kolmosen (ei tarvitse tukea ps2 pelejä)? Ei tarvitsisi tulla mukaan muuta, kun kone ja ohjain.

Mites nuo kiintolevyjen koot. Onko niillä miten suurta merkitystä? Eihän noita pelejä kumminkaan kovolle asenneta, joten ilmeisesti koolla ei ole niin älyttömästi väliä?
Jotkut pelit asennetaan kovolle. Täällä pärjätty vallan mainiosti 40gb kovolla, pelejä löytyy n. 10 kipaletta. Tosin en ole tonne tuupannut mitään musaa, leffoja tms. etten tiedä jos niitä haluaa. Missään vaiheessa en ole seurannut vapaana olevan tilan määrää, enkä itseasiassa tiedä sitä nytkään :D

Onhan tuolta porukka paljon tilannut PS3:sia. Tulee yleensä päivässä tai kahdessa, vaikka valitsee sen normaalin air mailin. Ja Nordisk Filmin kautta menee takuuasiatkin jos kone pamahtaa.

Hinta mukaanlukien postit ja VAT on yhteensä 271.29 puntaa eli n. 317 €

Ok.

Mites muuten, kun tuolla amazonissa on tuommonen bundle myynnissä mikä lupailee, että mukaan saa joko Infamous tai Ghostbusters pelin ilmaseksi, ja sitten vielä 10 punnan hintaan vapaa valintaisen pelin, mutta kun kassalle menee niin kaikista peleistä velotetaankin täysi hinta :confused:

http://www.amazon.co.uk/gp/feature....f_rd_t=101&pf_rd_p=470651173&pf_rd_i=11056131

Ok.

Mites muuten, kun tuolla amazonissa on tuommonen bundle myynnissä mikä lupailee, että mukaan saa joko Infamous tai Ghostbusters pelin ilmaseksi, ja sitten vielä 10 punnan hintaan vapaa valintaisen pelin, mutta kun kassalle menee niin kaikista peleistä velotetaankin täysi hinta :confused:

http://www.amazon.co.uk/gp/feature....f_rd_t=101&pf_rd_p=470651173&pf_rd_i=11056131

Se alennus tulee vasta ihan vihon viimeisessä vaiheessa, kun teet tilausta. Korttitietojen jälkeen, kun painat Continue niin tulee Place order ja siinä näkyy ne alennukset.

Se alennus tulee vasta ihan vihon viimeisessä vaiheessa, kun teet tilausta. Korttitietojen jälkeen, kun painat Continue niin tulee Place order ja siinä näkyy ne alennukset.

Aijjaa. En nimittäin uskaltanut niitä korttitietoja antaa, jos se ois sitten velottanu sen summan tililtä :D

Varmaan tuon paketin vois tilata. Jos vaikka tuon Infamoussin ja Fight night nelosen ottas.

hieno homma että Fuxikin ostaa pleikkarin! Vieläkös sulla on xboxi? Voidaan sitten yhdessä hakata vaikka codia :haart:

Heh :) Kyllä miula boxi on enkä siitä ikinä luovu. Pleikkarin hommasin jo hiukan ennakkoon God of War kolmosen takia. Tosin tuleehan pleikallekkin joitain pelejä hommattua. Ainakin näin alkuun metal gear, oblivion, killzone 2, Uncharted: Drake's Fortune, little pig planet ja Ratched and Clank.

ite oon konsolifinin palstalta ostanut kaikki käytetyt. omat riskithän noissa aina on mutta siellä on iTrader käytössä eli käyttäjän historiasta voi päätellä jotain.

Voi mokoma, oon ensimmäistä PS3 hommaamassa, nyt kun tuo Slim osui samalla markkinoille.

Amazonissa vähän halvempaa. Mitä muuta tarvitsee itse laitteen lisäksi tilata että saan toisen ohjaimen toimimaan. Mitä eroa on sixaxis ja dualshock ohjaimella ja missä ne langattomat ohjaimet oikein ladataan.

HDMI kaapelin ilmeisesti tarvitsee myös kylkeen.

Voi mokoma, oon ensimmäistä PS3 hommaamassa, nyt kun tuo Slim osui samalla markkinoille.

Amazonissa vähän halvempaa. Mitä muuta tarvitsee itse laitteen lisäksi tilata että saan toisen ohjaimen toimimaan. Mitä eroa on sixaxis ja dualshock ohjaimella ja missä ne langattomat ohjaimet oikein ladataan.

Ei tarvitse tilata mitään muuta kuin itse ohjain, että saat sen ohjaimen toimimaan.

Ps3:n mukana tulee latauskaapeli, joka laitetaan Playstationiin kiinni ja sillä ladataan ohjaimet.

Eroa noilla kahdella on sen verran, että siksakissa ei ole tärinä-ominaisuutta joka taas dualshockista löytyy. Lisäksi dualshock on laadukkaamman tuntunen ja jämäkämpi ainakin mun mielestäni.

Jos omistat hd-tv:n kannattaa ehdottomasti napata myös HDMI-letku mukaan.

Lisäksi sun täytyy hommata ihan normaali virtajohto, vaikka tietokoneen, koska englannissa on erilaiset pistokkeet, kun täällä meillä. Noita saa muutamalla eurolla esim tietokoneliikkeistä.

Minun mielestä ohjaimissa ei ole muuta eroa kun dualshockissa on tärinätoiminto. Ohjaimet ladataan usb kaapelilla joka kytketään pleikkariin. Et tarvitse kun toisen ohjaimen se kyllä toimii suoraan

EDIT: Ja ihan sairaan hidas..

Ei tarvitse ostaa mitään muuta kuin se kakkosohjain, jotta sen saa toimimaan. Lataus tapahtuu mini-usb kaapelilla joka tulee PS3:sen mukana. Eli johto tökätään pleikkariin kiinni ja toinen pää kiinni ohjaimeen. Lataus kestää joku tunnin tai pari. Se johto on joku metrin mittanen eli silloin kun lataat ohjainta joudut joko käyttämään toista ohjainta tai istumaan pleikkarin vieressä.

Sixaxis ohjaimessa ei ole tärinää, Dualshockissa on. HDMI kaapeli pitää ainakin vanhassa PS3:ssa ostaa erikseen. En sitten tiedä tuliskohan se jo tossa Slimissä mukana. Mutta ei ne maksa paljon mitään jos samalla tilaat sellaisen vaikka amazonista. Ne alle 5e kaapelit on aivan yhtä hyviä kuin 20e. Ei mitään eroa.

Edit: ehkä tätä hitaampaa ei enään löydy....

Back
Ylös Bottom