PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Kylläpä houkuttas tilata tuolta Simplygamesista tämmönen setti:

LittleBigPlanet
Motorstorm 2: Pacific drift
NHL09

ja vielä toinen ohjain pleikkarille

= 120e + postit:david:

Killzone 2 :kuola:

Aivan sairaan siisti tuo video, HD:na varsinkin. Tykkään tuosta graafisesta ilmeestä ihan tolkuttomasti. Julkkaripäivänä videotykki laulaa Helghania screenille! :D

Tänään tuli motorstorm 2 playsta. Oli outo ruotsin leima paketissa :D, tiedä sitten onko menny vahingossa sieltä vai meneekö lentoposti muuten vain sieltä. Ennen ei ole kuitenkaan sellaista tarraa ollut siinä. Nyt pitäisi hankkia Fallout3 seuraavaksi. Harmi kun on niin paljon hyviä peliä tulossa/tullut, että rupee käymään kukkaron päälle.

Tämän vuoden kiinnostuksen kohteitani ovat Killzone 2, Tekken 6, LOTR: Conquest, Fight night round 4, inFamous, God of war 3, Bionic commando. Jotain saattaa puuttua vielä, mutta ei tule juuri nyt mieleen. :)

(Tekken menee varmaa ens vuoden puolelle :( )

Kylläpä houkuttas tilata tuolta Simplygamesista tämmönen setti:

LittleBigPlanet
Motorstorm 2: Pacific drift
NHL09

ja vielä toinen ohjain pleikkarille

= 120e + postit:david:

Minkäslaisia kokemuksia porukalla esim. näistä sivustoista: game.co.uk ja tämä simplygames? ite oon pleikkari kolmosta jo pitkään katellu jostain gigantista kun olis 400e,mut nyt törmäsin tuolla simplygamesin sivulla noihin edullisiin paketteihin. Kannattaako tuolta lähteä tilaamaan konsolia + pelejä? Tuleeko kuinka nopeasti ja luotettavasti perille? :D ja vielä toimivana? :david:
Kommentteja :rock:

Minkäslaisia kokemuksia porukalla esim. näistä sivustoista: game.co.uk ja tämä simplygames? ite oon pleikkari kolmosta jo pitkään katellu jostain gigantista kun olis 400e,mut nyt törmäsin tuolla simplygamesin sivulla noihin edullisiin paketteihin. Kannattaako tuolta lähteä tilaamaan konsolia + pelejä? Tuleeko kuinka nopeasti ja luotettavasti perille? :D ja vielä toimivana? :david:
Kommentteja :rock:

Pelejä tilatessa molemmat sivut luotettavia ja nopeita, mutta konsoleita eivät toimita Britannian ulkopuolelle.

Ei hitto. Enpä tiedä onko joku tänne jo postannut, mutta teki CD-ON aika ohittamattoman PS3 tarjouksen. Guitarhero 3 + 2 langatonta kitaraa yhteishintaan 44.95€

Joutuu ehkä tilaan tommosen setin :P mun mielestä aika halpa...

Voi Saatana, TV ei löydä Pleikkaria.

Kellään muulla samaa vikaa? Pitääköhän suoraan laittaa huoltoon.

Ootko nollannu näyttöasetuksia. Painat virtanappia pohjassa n. 5 sekuntia, kun kuuluu kaks piippausta pitäs näyttöasetukset olla resetoitunu.

Ootko nollannu näyttöasetuksia. Painat virtanappia pohjassa n. 5 sekuntia, kun kuuluu kaks piippausta pitäs näyttöasetukset olla resetoitunu.

Kiitos tällä lähti.

Oisko sitten jollain jotain korjausapua GH4 Oranssiin lautaseen :lol2:
Vastustaa oikein urakalla tänään.

Kiitos tällä lähti.

Oisko sitten jollain jotain korjausapua GH4 Oranssiin lautaseen :lol2:
Vastustaa oikein urakalla tänään.

Vika oli oikean puoleisessa johdossa, pitää kattoa kuinka kauan taas toimii ja laittaa takas kun jaksaa.

Ei hitto. Enpä tiedä onko joku tänne jo postannut, mutta teki CD-ON aika ohittamattoman PS3 tarjouksen. Guitarhero 3 + 2 langatonta kitaraa yhteishintaan 44.95€

Joutuu ehkä tilaan tommosen setin :P mun mielestä aika halpa...
Tilasin kyseisen paketin kaks viikkoa sitten, tänään hain paketin ja voi sitä vitutuksen määrää..

Pitkän odottamisen jälkeen sain Nintendo WII-version.. Lähti aika vihanen palaute CDON:lle.:curs:

Tilasin kyseisen paketin kaks viikkoa sitten, tänään hain paketin ja voi sitä vitutuksen määrää..

Pitkän odottamisen jälkeen sain Nintendo WII-version.. Lähti aika vihanen palaute CDON:lle.:curs:

:D:D HAH
mä tilasin sen tänää, toivottavasti tulee nopeemmin ja ilman mitään tommosia kämmejä

20 päivää ruvennut minulla kestämään toimitukset, siksi lopetinkin tuolta tilauksen. 21 päivää on reklamaatioaika, jolloin voi reklamoida (klikkaa vanhoja tilauksia ja täppä päälle ettei ole saanut lähetystä, lähettävät uuden), eli ihan taktisesti tekevät tuota viivästystä.

Näköjään mulla sama. Sain viestin 9.1, että paketti postitettu. Vieläkään ei näy.

Nyt kun GP = EUR suhde on HALPA, kannattaa tilata konsolit briteistä, mutta miten esm play.com toimii? siellä tuntui olevan halvimmillaan ps3 250 puntaa mutta vieressä luki pikku printillä '' In stock at playtrade.com''

Klikatessa lähemmäksi lävähti 250 puntaa used merkki silmille. Myykö play.com ollenkaan uusia vai onko se joku brittien oma huuto.net?

Back
Ylös Bottom