Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nyt pitäisi hankkia Fallout3 seuraavaksi. Harmi kun on niin paljon hyviä peliä tulossa/tullut, että rupee käymään kukkaron päälle.
Joo, tää on kyl uskomatonta. Peli pyörinyt ties kuinka kauan pelihalleissa Japanissa, mutta prkl sitä ei konsolikäännöksenä tehdä. Lypsetään lypsetään.(Tekken menee varmaa ens vuoden puolelle :( )
Kylläpä houkuttas tilata tuolta Simplygamesista tämmönen setti:
LittleBigPlanet
Motorstorm 2: Pacific drift
NHL09
ja vielä toinen ohjain pleikkarille
= 120e + postit![]()

Minkäslaisia kokemuksia porukalla esim. näistä sivustoista: game.co.uk ja tämä simplygames? ite oon pleikkari kolmosta jo pitkään katellu jostain gigantista kun olis 400e,mut nyt törmäsin tuolla simplygamesin sivulla noihin edullisiin paketteihin. Kannattaako tuolta lähteä tilaamaan konsolia + pelejä? Tuleeko kuinka nopeasti ja luotettavasti perille? :D ja vielä toimivana?
Kommentteja![]()
Pelejä tilatessa molemmat sivut luotettavia ja nopeita, mutta konsoleita eivät toimita Britannian ulkopuolelle.
Oorrait tattis tiedosta.
Voi Saatana, TV ei löydä Pleikkaria.
Kellään muulla samaa vikaa? Pitääköhän suoraan laittaa huoltoon.
Ootko nollannu näyttöasetuksia. Painat virtanappia pohjassa n. 5 sekuntia, kun kuuluu kaks piippausta pitäs näyttöasetukset olla resetoitunu.
Kiitos tällä lähti.
Oisko sitten jollain jotain korjausapua GH4 Oranssiin lautaseen :lol2:
Vastustaa oikein urakalla tänään.
Tilasin kyseisen paketin kaks viikkoa sitten, tänään hain paketin ja voi sitä vitutuksen määrää..Ei hitto. Enpä tiedä onko joku tänne jo postannut, mutta teki CD-ON aika ohittamattoman PS3 tarjouksen. Guitarhero 3 + 2 langatonta kitaraa yhteishintaan 44.95€
Joutuu ehkä tilaan tommosen setin :P mun mielestä aika halpa...
Tilasin kyseisen paketin kaks viikkoa sitten, tänään hain paketin ja voi sitä vitutuksen määrää..
Pitkän odottamisen jälkeen sain Nintendo WII-version.. Lähti aika vihanen palaute CDON:lle.:curs:
20 päivää ruvennut minulla kestämään toimitukset, siksi lopetinkin tuolta tilauksen. 21 päivää on reklamaatioaika, jolloin voi reklamoida (klikkaa vanhoja tilauksia ja täppä päälle ettei ole saanut lähetystä, lähettävät uuden), eli ihan taktisesti tekevät tuota viivästystä.