PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Tälläinen tarttui mukaan ruokatunnilla Anttilasta. En malta odottaa että pääsee töistä pelaamaan. :evil:

Voihan peekele minkä menit tekemään.. :jahas: Multa oli aivan unohtunut koko MGS4: sen julkaisu muiden kiireiden takia!

Nyt kyllä saa taistella vastaan, etten lähde pelastamaan vanhaaa, mutta aina yhtä charmikasta Solid Snakea pois liian nuorten lasten silmiltä vastakkaisen pelikaupan hyllyltä... :haart:

Voihan peekele minkä menit tekemään.. :jahas: Multa oli aivan unohtunut koko MGS4: sen julkaisu muiden kiireiden takia!

Nyt kyllä saa taistella vastaan, etten lähde pelastamaan vanhaaa, mutta aina yhtä charmikasta Solid Snakea pois liian nuorten lasten silmiltä vastakkaisen pelikaupan hyllyltä... :haart:

Mene jo. :D

Kävinpäs itsekkin poistamassa MGS4 kaupan hyllyltä. Nyt tässä pyöritelly koteloa ja vihkoa käsissä pari tuntia suu vaahdoten. Olis pitänyt ostaa se ps3 aikaisemmin, ettei tarvis nyt odottaa että capi sais paketin lähetettyä. Toivotaan että tulis edes huomenna perille tai voi pää räjähtää silkasta odottamisesta viikonloppuna.

Moro,

olis tarve toiselle ohjaimelle, toi Nykon Zero on vaihtoehtona dualshockin ja sixaxisin välillä, onko kellään kokemusta ohjaimesta? Istuuko hyvin käteen?

ZeroPS3.jpg

lähde: http://www.nyko.com/nyko/products/?i=119#

Kyl ennemmin kannattaa Dualshock 3 ostaa, toi näyttääkin jo niin kummalliselta, aasiasta saa 40 € Dualshockin kotiin kannettuna.

Näyttää, näyttää, mutta tuntuuko se kummemmalta, sitähän mä tässä kyselin. Saattaa olla että käännyn dualin puoleen jos tota Nykoa ei nyt kukaan homonaan ylistä :P Ei arvailuja vaan kokemuksia kiitos ^^

Mä pelasin 9 tuntia putkeen sen jälkeen kun pääsin kotiin. Oon nyt varmaan jo jossain puolessa välissä kun oon tappanut kaksi B&B beibiäkin. :(

Mutta hyvä on peli! Se Drebinin apina on paras hahmo koko saagassa. :lol2:

Tänään kolahti laatikkoon MGS 4 ja Lego Star Wars. Onhan tuo MGS ihan helvetin hyvä! Varmasti pleikkarin paras peli tähän mennessä. Kaikinpuolin toimii homma. Ihan hauska oli kun sai codec keskusteluita langattomaan bluetoothiin.

Legoakin kokeilin ~tunnin verran ja ihan hyvää viihdettä sekin. Co-oppina varmasti tuplasti hauskempaa. Tuo Lego lähtee thehut.comista 23 egeen posteineen, että ei oo paha hinta. Vajaa pari viikkoa meni, että tuli kun ei löytyny suoraan hyllystä.

Siis ei helvetti, en ole aikoihin innostunut mistään pelistä näin paljon, sitten MGS:n ykkösosan ja Final Fantasy VII! Aivan mieletön mestariteos tämä MGS 4, ei voi muutakuin ihailla ja läimiä pelille täydet pisteet!!

Ja Drebinin apina on kyllä aivan helmi :D saa naureskella näille pelin jutuille vähän väliä :lol2:

Ja takas pelin ääreen... !

Back
Ylös Bottom