Protut jäässä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zoezoe
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli hankittua jääkaappi, missä on jääpalakone rakennettu sisään. Nyt kesäkuumalla treenatessa olen ottanut tavakseni kotoa lähtiessä tehdä palkkarin valmiiksi (Muscle+). Sekottelen liemen ja sen jälkeen mätän sen täyteen jääpaloja/-murskaa. Mitä olette mieltä aineen koostumuksen muutoksista jäiden vuoksi? Kärsiikö jäistä vai jatkanko entiseen tapaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli hankittua jääkaappi, missä on jääpalakone rakennettu sisään. Nyt kesäkuumalla treenatessa olen ottanut tavakseni kotoa lähtiessä tehdä palkkarin valmiiksi (Muscle+). Sekottelen liemen ja sen jälkeen mätän sen täyteen jääpaloja/-murskaa. Mitä olette mieltä aineen koostumuksen muutoksista jäiden vuoksi? Kärsiikö jäistä vai jatkanko entiseen tapaan?

itse tulee tehtyä samaa, varsinkin jääkiekkoreenien jälkeen. eihän sen pitäis muuttaa muutakuin nesteen määrää, kaiken järjen mukaan. maistuu vaan raikkaammalta ja paremmalta =)

Eikai siitä muuta ole kun se, että sen liemen pitää vatsassa vielä lämmetä ennenkuin se siirtyy elmimistöön (en osaa hienommin selittää).

Eli tosi kylmänä kestää kauemmin siirtyä käyttöön, kun lämpimämpänä.

Eikai siitä muuta ole kun se, että sen liemen pitää vatsassa vielä lämmetä ennenkuin se siirtyy elmimistöön (en osaa hienommin selittää).

Eli tosi kylmänä kestää kauemmin siirtyä käyttöön, kun lämpimämpänä.
Kehonlämpösenä ois paras. Kehokuluttaa muuten ylimäärästä energiaa sen lämmittämiseen. mutta ku pystyis juomaan lämmintä palkkaria :urjo: .

Suositut

Back
Ylös Bottom