Protskut pierettää ku viimistä päivää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Takka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Oon tässä vuoden lopulla siirtyny syömään protskua 3 kertaa päivässä ja jättäny valkosen leivän pois, ottanu ruisleivän tilalle ja turhia hiilihydraatteja oon yrittäny karsia.
Ongelma on että pitkin päivää pierettää jatkuvasti. Onko proteiini syynä tähän ruplatteluun, vai yleensäkin ruokavalion muutos terveellisempään suuntaan?
Kun armeijassa joku ravintoneuvoja sano että armeijan alussa on normaalia että pierettää kun ruoka ja ruoka-ajat on nii erilaisia kuin yleensä monilla kotona.
Osaako joku sanoa tarkemmin?

olen huomannut samaa, iltapalata leipä pois jne niin johan alkaa tuleman koulussa tilaa :D

Mulla kans sama ongelma. En tosin edes vedä protskua jauhoina (paitsi palautusjuomassa). Mielestäni vedän aika vähän hiilareita (en ole tarkaan laskenu, mutta varmasti huomattavasti vähemmän kun ennen..). Maitoa tulee kyllä juotua reilusti, mutta ei maito ennen ainakaan ole ongelmia aiheuttanut..

Oon tässä nyt syömässä tuota Bull's basic protein, sitä ennen evon whey2. whey2 on vaan heraa, tässä bullssisa on myös maito- ja soijaproteiiniä. Tuntuu ettei ton evon protskujen aikana kaasutellu nii reilusti, että oisko se sitten noista maito/soijaproteiineistä kiinni.

Seuraava pussi on taas tuota whey2, pitääpä yrittää seurata muuttuuko kaasutilanne merkin ja proteiinien vaihtuessa taas.

Proteiinit jotka pierettää sisältää yleensä kanamunaa. Ainakin se suomalainen Best Protein 3 oli aikamoista pieruproteiinia. Lisäksi sekoitan palautusjuoman ennen treeniä kylmään veteen, niin kokkareet ja vaahto ovat hävinneet sitten kun juon drinkin salin jälkeen.

Syyttäsin ite tuota siirtymistä pullaleivältä ruisleivälle. Kossina söin kaks pakkaa ruispaloja päivässä eikä tuntunu missään. Opiskelija-aikana söin pelkästään vaaleeta leipää, kun nuo vehnäjauhot ei maksa juuri mitään. Nyt kun taas alkoi syömään oikeeta leipää, pyrstö-yskä on pahentunut. Pitää vaan alkuun syödä vähemmän ruisleipää kerrallaan, niin naapurit ei hommaa häätöä. Oon syöny kaikkia mahollisia protskuja, eikä ne oo vaikuttuna määrään, korkeintaan laatuun.

Back
Ylös Bottom