Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan sellasta mietittyä, että onkos sillä väliä juoko ne protskut 2, 3 vai 4 kertaa päivässä, jos lopputuloksena on kuitenkin sama määrä kyseessä olevaa ainetta kehoon.
mulla on protsku juoma joka sisältää hiilareita, juon sit kerran päiväs aina treenin jälkee. eli joka toinen päivä 30g. creatiinia joka aamu 3g. juonko mä sit väärin? merkki on "QNT"
Itse otan jauhoja aina silloin jos aterian prodemäärä näyttäisi jäävän liian alhaiseksi, näin esim aamupalan ja välipalojen kanssa. Lounaalla ja päivällisellä prodea tulee varmaan kaikilla ihan nokko joten silloin on turha jauhoja lisätä aterialle.
Tuli vaan sellasta mietittyä, että onkos sillä väliä juoko ne protskut 2, 3 vai 4 kertaa päivässä, jos lopputuloksena on kuitenkin sama määrä kyseessä olevaa ainetta kehoon.
Ei oo käsittääkseni mitään merkitystä, paitsi itselle ainakin on helpompaa ja mukavampaa syödä useampi pienempi ateria päivässä. Mutta lihastenkasvun kannalta sillä ei kaiketi ole mitään väliä( vaikka legenda kertoo toista).
Sanoisin kyllä, että
Eihän sitä proteiinia edes imeydy kerralla niin paljoa, että toi on järkevää. Ruokakaan ei imeydy koko päivää, eli onko se sit järkevämpää syödä kerran päivässä 3000kcal ja 250g protskua ja olla lopun päivää kataboliassa?
En nyt kuitenkaan menis ihan noin vaan väittämään tiedettä legendaksi.