Protskupirtelö

Mulla tuli jotenkin mieleen se Lidlin Mozzarella-pitsatheadi.. :)

Kyllähän jäätelöllä saa vaikka oksennus- tai koivunlehtipirtelön maistumaan hyvältä (jos joku haluais semmosia vetää).

Henkilökohtaisesti en enää tällä vuosikymmenellä nää tarvetta, koska maustetut proteiinit maistuu jo melkein paremmalle kuin jäätelö itse. Hiljentykäämme näin Joulun alla hetkiseksi muistelemaan kananmunaproteiinijauhetta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en tajua kuka pystyy vielä vetämään noita rahka+ananas -settejä jos rahasta ei ole kiinni..Ite ostin tehosekoittimen ja sen jälkeen rahkat sun muut on totaalisesti historiaa..

Täs on yks suosikkiresepti:
Pakastemansikoita suoraan pakkasesta ja/tai muita marjoja
Ananaspurkki ja/tai banaani
Vähän maitoa
Vähän enemmän mehua (vaikka appelsiini)
Maitoproteiinia

Joskus vaihdan reseptiä laittamalla sekaan vaikka hasselpähkinöitä, naturaalijugurttia, hunajaa, mangoa (tuoretta jos löytyy hyviä, eli aika usein...) tai kookoshiutaleita. Noi kylmät mansikat+mehu tekee tosta sellaista sorbettimaista...Aivan helvetin hyvää. Toimii mulla hyvin jäätelönkorvikkeena. Aika terveellinen välipala, no? Ja helposti voi muokata suuntaan tai toiseen. Tohon drinkkiin verrattuna myös se jäätelövaihtoehto tuntuu aika radikaalilta vedolta.

Kannattaa tosiaan kokeilla eri vaihtoehtoja jos perussetit tökkii..Oksennuksen makuiset pulverilta tuntuvat paskasetit on so last year.

Rahkasetit on aivan helvetin hyvän makuisia. :kuola: En ite jaksaisi tehdä noita pirtelösettejä koko ajan, vaikka olen kokeillut niin rahka on ja pysyy. Ei se rahasta tosiaankaan ole kiinni, on vain tyhmää vetää 2-4 protupirtelöä päivässä. :jahas:

Mitä tyhmää siinä on kun noi setit ei nimenomaan ole pelkkiä proteiinipirtelöitä, vaan niissä on paljon muutakin joten ne on ihan ravitsevia ja terveellisempiä settejä. Tyhmempää on mun mielestä vetää rahka+ananas -settejä jotka on paljon ravinneköyhempiä.

...Mutsis oli ;)

NGV sanoi:
Tosin joskus tyhmyyttäni sorrun riisi/mannapuuron syöntiin jos äitee sitä on tehnyt, mutta tätäkin herkkua ei tule syötyä kuin ehkä kerran kahdessakuukaudessa.

huono herkuttelija! tollamenolla ei tuu ku läskiä!

Sahaaja sanoi:
Hera + maito + kaakaojauhe. Siinä on herkkua. :kuola:

Ite vedän tuota joskus illalla mutta öljyn kans :kuola:

Rovasti sanoi:
Mitä tyhmää siinä on kun noi setit ei nimenomaan ole pelkkiä proteiinipirtelöitä, vaan niissä on paljon muutakin joten ne on ihan ravitsevia ja terveellisempiä settejä. ;)

Niin maitoa ja banaani? Siinä pulverissahan ei pahemmin ravintoaineita ole, ja rahkassa ja anaksessa on. Itse laitan aina rahkan sekaan myös jogurttia ja vehnäleseitä.

NGV sanoi:
Todellakin saat massaa jos pullaa syöt, mutta vähän erinlaista massaa, eli sitä bodarin painajasita eli läskiä ja joudat kohta dietille. Pulla ei sovi bulkille eikä varsinkaan dietille. Jäätelöä ei saisi syödä kuin max kerran kuussa, se ei ole bodysafkaa..:rolleyes:

Vaadin kyllä jo oikeita PERUSTELUJA miten "epäpuhdas" ruoka muka menee läskiksi. Miksi hitossa keho päättää että jäätelö on pahaa ja tehdäänkin tästä läskiä eikä lihasta?? Miksei tästä muka voi tulla lihasta? En oikeasti usko että ei-ammattilaisella on mitään väliä mitä suuhunsa tunkee kehonkoostumuksen kannalta kuhan saa tarpeeksi välttämätöntä shittiä (protskut, rasvat, mineraalit jne.) ja ei olla 5000 kcalin plussalla. :jahas:

Favourite protsku drinkkinne tänne!

Heittäkääs tänne omat drinkkinne millasia ne ovat. Ite viskaan lasiin maidon, kaakaon, bodysoijan, pilkon banaania mukaan ja ehkä vielä jotain marjaa jos on ja hyvä tulee.:rock:

1 prk maitorahkaa
2-3 dl maitoa
1 dl vettä
½ dl Fairingin Vanilja-Mustikka protskujauhetta
50g pakastevadelmia
loraus nestemäistä makeutusainetta

nuo kannuun -> sauvasekoittimella sekaisin, ja sanoisinko
että vetää vertoja jopa kaikenmaailman mäkkipirtelöille maussa!

Yksinkertainen on parasta. Maustamaton hera ja malto 1:1 + vettä sopivasti. Kotona sitten lisää proteiinia ja erityisesti hiilareita ihan tavallisena ruokana.

vettä, heraa ja maltoa.

Tai:

maitoa, maitorahkaa, oliiviöljyä, heraa ja maltoa.

Jos tulee veettyä välipalana(harvemmin) niin Heraa, maitoo, banaania ja pikkusen cappuchino valmisjauhetta ;) ,tulee ihan juotavan makusta. Sitte salin jälkeen ihan vaan heraa,maltoo ja vettä.

Tässä olis MAUKAS proteiini pirtelö----->
1dl suklaan makuista proteiinia ja malto 6
tl kreatiinia ja glutamiinia
1 kukkura rkl kaakaojauhetta
ja 6dl maitoa sekoitetaan kuohkeeks JA NAM!!!

Tässä olis MAUKAS proteiini pirtelö----->
1dl suklaan makuista proteiinia ja malto 6
tl kreatiinia ja glutamiinia
1 kukkura rkl kaakaojauhetta
ja 6dl maitoa sekoitetaan kuohkeeks JA NAM!!!

ei toi varmaan nyt ihan super maukas ole, maks. normi kaakaon makuista. ei tosta saa mitään superhyper makunautintoa millään... :)

mansikoita niin paljon kuin hyväksi kokee, satsi sössöksi, lisää maitoa, makeutusainetta, vaniljaekstraktia, sekoita lisää, pistä sekaan prodet yms mitä haluatkaan (maustamatonta, ei mitään suklaajuttuja) ja taas maitoa, ja pyöräytä koko satsi tasaiseksi pirtelöksi. Toimii myös mustikoilla.

mä olen sikahuono mittaamaan, ainoastaan jauhot kauhon tarkasti. saa aina vähän jännätä millaisen sösön saa milloinkin aikaan, toisinaan tulee tönkömpää.

Suositut

Back
Ylös Bottom