Protskupirtelö

Hohhoijaa.. Nämä ylinopeat aineenvaihdunnat sun muut alkaa olla jo melkosta legendaa. Ei sen puoleen, että toiset kyllä tuppaa keräämään sitä "massaa" helpommin kuin toiset.
Ei silti kannata lähteä millekkään lähes-joka-aamu-jäätelöä linjalle.
Jos NGV pyrkii hoitamaan syöminkipuolen mallikkaasti niin hieno homma --- tulee takuuvarmasti johtamaan myös hyviin tuloksiin. Niitä kai me jokainen myös haemme?

Blacebo sanoi:
150g jäätelöä
2 dl mansikkakeittoa
purkki rahkaa
0,5-1 dl heraa
loraus maitoa
muutama kananmunanvalkuainen
20ml oljyä

Tuskin sentään ihan ne ravitsemuksen alkeet hukassa on, mutta missä mahtaa olla tältä aamiaiselta ne ns. hyvät hiilarit? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuo 600kcal/annos mikään hirmuinen ole. Mul on ainakin just ongelma saada kaloreita enought, kun en pysty syömään kuin 5-6 kertaa päivässä, ja laihdun heti kun mennään alle 3000:n.

tämän tyyppisiä tehosekottimessa tehtyjä juomia kiskon nykyään:

2 kananmunaa (143kcal)
12,5:1,0:10,3

rasvaton maito 200g (68kcal)
6:10:0

25g proslow (95kcal)
18:2,8:2,3

100g Elovena Plus (310kcal)
16:44:8,4

Yhteensä: 616kcal
p:hh:r 52,5:48:21

Cassyput sanoi:
NGV sä oot kyllä aika ruokanatsi välillä. Mistä tuo "jäätelöä max kerran kuussa" -viisaus on peräisin? Jos kovaa treenataan niin kyllä välillä voi syödä herkkuja. Tästähän vois väitellä hamaan iäisyyteen asti mutta tommoset max kerran kuussa säännöt on kyllä melko hanurista.

:piis:
Siis itse en edes syö jäätelöä enkä oikeastaan mitään hyvää kuin muutaman kerran vuodessa ja se riitääkin minulle. Tosin joskus tyhmyyttäni sorrun riisi/mannapuuron syöntiin jos äitee sitä on tehnyt, mutta tätäkin herkkua ei tule syötyä kuin ehkä kerran kahdessakuukaudessa. Minun herkkuni on palautusjuoman malto, joka riittää minun herkkunälkään. Tai sitten ostan kerran kuukaudessa proteiini patukan tai pari.

Jos väität, että tuommoinen max kerran kuussa on hanurista niin oleppas dietillä about 9 kuukautta, polta läskiä tuonelaan yli 25kg niin tule sitten puhumaan lisää asiaa tuosta hanurista. Siis en millään halua olla röyhkeä tai muuta sellaista, mutta tämä nyt on vain mielipiteeni, tosin on semmoisiakin dudeja jotka eivät lihoa karkeistakaan eikä sitä fläsää tule siitä, mutta ne onkin semoisia ihme dudeja.

Edit: Huomasin, että kysyit, että mistä tuo max kerran kuussa sääntö on peräisin. Noh heitin päästä, koska eihän tuommoista sääntöä ole kirjoitettu bodarimunkien raamattuunkaan. Minusta jos yhtenä päivänä kuussa herkuttelee niin jaksaa varmasti pinistellä niillä herkuilla seuraavaan kuukauteen. BTW, yes, kohta onkin joulu ja voi pikkasen herkutella taas pitkään aikaan.. Mutta tosin sen jälkeen alkaakin semmoinen 4-viikon dietti. :D

NGV sanoi:
Siis itse en edes syö jäätelöä enkä oikeastaan mitään hyvää kuin muutaman kerran vuodessa ja se riitääkin minulle. Tosin joskus tyhmyyttäni sorrun riisi/mannapuuron syöntiin jos äitee sitä on tehnyt, mutta tätäkin herkkua ei tule syötyä kuin ehkä kerran kahdessakuukaudessa. Minun herkkuni on palautusjuoman malto, joka riittää minun herkkunälkään. Tai sitten ostan kerran kuukaudessa proteiini patukan tai pari.

Jos väität, että tuommoinen max kerran kuussa on hanurista niin oleppas dietillä about 9 kuukautta, polta läskiä tuonelaan yli 25kg niin tule sitten puhumaan lisää asiaa tuosta hanurista. Siis en millään halua olla röyhkeä tai muuta sellaista, mutta tämä nyt on vain mielipiteeni, tosin on semmoisiakin dudeja jotka eivät lihoa karkeistakaan eikä sitä fläsää tule siitä, mutta ne onkin semoisia ihme dudeja.

Edit: Huomasin, että kysyit, että mistä tuo max kerran kuussa sääntö on peräisin. Noh heitin päästä, koska eihän tuommoista sääntöä ole kirjoitettu bodarimunkien raamattuunkaan. Minusta jos yhtenä päivänä kuussa herkuttelee niin jaksaa varmasti pinistellä niillä herkuilla seuraavaan kuukauteen. BTW, yes, kohta onkin joulu ja voi pikkasen herkutella taas pitkään aikaan.. Mutta tosin sen jälkeen alkaakin semmoinen 4-viikon dietti. :D
NGV, olen kylla tutustunut sun tarinaan. Olet varmaankin vahvatahtoisimpia nuoria miehia kehen ma olen tormannyt, kaikki propsit sulle kovasta urakasta ja kaikesta mita varmasti tulet viela saavuttamaan.
Nyt on kuitenkin kyse siita etta aloitteleville punttaajille ei valttamatta kannata totuutena mainostaa etta herkkuja voi syoda vain kerran kuussa. Monelle tulee tosta vain kovat paineet ja morkkis sitten kun naita "kiveen hakattuja herkkusaantoja" ei pystykaan pitamaan. Kaikilla ei naet ole sun ruostumattomasta teraksesta tehtya itsekuria. ;) Lisaksi rohkenen vaittaa etta kellekaan ei tule hillitonta 25kg laskikerrosta jos syo herkkuja kerran viikossa.
Tahan paattyy OT talla kertaa, halusin vain selvittaa sulle mita tarkoitin. Muista rakastaa itseasi jooko.

PS. Kylla ny aitin ihanaa riisipuuroa pitaa syoda jo pelkasta kiitollisuudesta kun se jaksaa sita teha vuosi toisensa perasta.

Cassyput sanoi:
NGV, olen kylla tutustunut sun tarinaan. Olet varmaankin vahvatahtoisimpia nuoria miehia kehen ma olen tormannyt, kaikki propsit sulle kovasta urakasta ja kaikesta mita varmasti tulet viela saavuttamaan.
Nyt on kuitenkin kyse siita etta aloitteleville punttaajille ei valttamatta kannata totuutena mainostaa etta herkkuja voi syoda vain kerran kuussa. Monelle tulee tosta vain kovat paineet ja morkkis sitten kun naita "kiveen hakattuja herkkusaantoja" ei pystykaan pitamaan. Kaikilla ei naet ole sun ruostumattomasta teraksesta tehtya itsekuria. ;) Lisaksi rohkenen vaittaa etta kellekaan ei tule hillitonta 25kg laskikerrosta jos syo herkkuja kerran viikossa.
Tahan paattyy OT talla kertaa, halusin vain selvittaa sulle mita tarkoitin. Muista rakastaa itseasi jooko.

PS. Kylla ny aitin ihanaa riisipuuroa pitaa syoda jo pelkasta kiitollisuudesta kun se jaksaa sita teha vuosi toisensa perasta.
Niin eihän sitä 25kg:n läski kerrosta saa aikaan vaikka kuinka yrittäisi, ei edes kuukaudessa. Niin, eihän kaikilla voi olla hermot raudasta tehtyjä, mutta hermoja voi toki muokata pehmeästä kovaksi.

Ps. Niin mäkin ajattelin, meinaan vielä on pari vuotta äitee joka sitä tekee, meinaan kun opiskelemaan lähden muutaman vuoden päästä nii voi muistella, näitä hyviä aikajo.:lol2:

On se kumma kun itse syön karkkia/suklaata kerranviikossa, silloin tällöin pari saunakaljaa tulee juotua :kippis1: ja muutenkin menee joskus runsaan ruuansyönnin lisänä noita kaloripommi herkkuja eikä vielä missään näy...vielä...paljoa... :david: :david: :david:

Mömmö sanoi:
On se kumma kun itse syön karkkia/suklaata kerranviikossa, silloin tällöin pari saunakaljaa tulee juotua :kippis1: ja muutenkin menee joskus runsaan ruuansyönnin lisänä noita kaloripommi herkkuja eikä vielä missään näy...vielä...paljoa... :david: :david: :david:

Katotaan uudestaan kymmenen vuoden päästä.

Haffey sanoi:
Tuskin sentään ihan ne ravitsemuksen alkeet hukassa on, mutta missä mahtaa olla tältä aamiaiselta ne ns. hyvät hiilarit? ;)

Treenaan pirun myöhään ja hiilareita tulee illallakin. Mulla on muutenkin aivan liikaa sokeria ruokavaliossa, mutta pääasia on, että saa kropan käyntiin aamulla. Kuitua ja ns. "hyvää hiilaria" saan noin parin tunnin päästä aamupalasta ja syön muutenkin laihana poikana 2500 kaloria ennen puoltapäivää. Aamiainen on mulla työviikolla viiden minuutin sessio, jota täydennetään sitten myöhempään työpaikalla. Viikonloppuisin sitten panostetaan aamupalaan oikein kunnolla:)

Miepäs syönkin kevytjäätelöä tai karkkia tai pullaa joka päivä treenin jälkeen. Mitäs tähän sanotte? Ja olen dietillä ja paino senkun laskee. Kannattaa vaan muistaa laskea kalorit yhteen ja pitää huolta että ollaan miinuksilla. :hyper:

VZ58 sanoi:
Miepäs syönkin kevytjäätelöä tai karkkia tai pullaa joka päivä treenin jälkeen. Mitäs tähän sanotte? Ja olen dietillä ja paino senkun laskee. Kannattaa vaan muistaa laskea kalorit yhteen ja pitää huolta että ollaan miinuksilla. :hyper:

No pitäskö tuohon nyt jotain sanoa?

Kipi I sanoi:
No pitäskö tuohon nyt jotain sanoa?

Lähinnä mitä ajoin takaa oli se, että kyllä se diettaaminen toimii ilman natsiruokavaliotakin. ;) Ei kannata turhaa stressata, ellei sitten tosiaankin ole joitain kisoja varten diettaamassa.

:offtopic: Onks ehdotuksia miten sekoittaa protsku? kun sheikkeri kadonnut, eika taalla kolossa missa nyt olen todellakaan myyda sheikkereita. Eika ole tehosekotinta.

Huhtamo sanoi:
:offtopic: Onks ehdotuksia miten sekoittaa protsku? kun sheikkeri kadonnut, eika taalla kolossa missa nyt olen todellakaan myyda sheikkereita. Eika ole tehosekotinta.

Laita protsku lasiin ja joku kansi päälle millä saa peitettyä lasinsuun sitten vain heiluttelet sekaisin, tai sitten vaan lusikalla

Huhtamo sanoi:
tyhjä suolakurkkupurkki toimii parhaiten..ja onhan siinä tyyliäkin :thumbs:

Tuo alkuperäinen pirtelö oli ainakin oma herkkuni viime kesänä mut reseptillä: vettä, rasvatonta soijajauhoa reilunpuoleisesti ja banaani + kaakaota, jos maistuu -> tehosekottimeen ja nautittuna hyvässä seurassa kuumana kesäpäivänä!

Ainakin näin mutuna kuulostais vähän paremmalta, ja on kyllä ihan yhtä hyvää! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom