Protskun maku!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Itelläni on juuri tällä hetkellä tota Hera85:sta ja nopeasti kyllä sen oston jälkeen keksin ton kaakaon lisäämisen, nykyään laitan pari ruokalusikallista sitä aina palautusjuomaan. Sittenhän se onkin jo HYVÄÄ! Enkä varmaan luovu kaakaosta vaikka protskumerkkiä vaihtaisinkin, ellen sitten maustettua osta. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Originally posted by Mike
mä uskon että Pure whey tehdään taivaassa, enkelit pakkaa sitä ja jeesus keksii hinnan, niin hyvää se on.

:offtopic:
Tämä olisi ollut veikeätä kuulla siinä uskonto-keskustelussa.:)

*nappaa talikon ja saappaat matkaan ja painuu pellon keskellä karjumaan Heracles heran ylivoimaisuudesta*

Murr ylipuhuttu on Kun nämä kumisaappaat kuluvat loppuun niin minä ostan Pure Whey 2,25kg EUR55.50 Suklaan makuisen.
Pääsen minäkin liittymään kermaperseisiin.

Mutta until then

Sontaa on lapioimatta!

jeb jeb, kaakaota vaan joukkoon. ite laitan yleensä 1,5dl tuota hera85, vajaa desi maltoa ja puoli desiä oboyta+ krea. vettä päälle ja sekaisin, hyvää on :thumbs:

whey3 esimerkikisi on mun mielestä plajon huonomman ja vetisemmän makusta. oishan se kyllä muuten parempaa.. ja kyllähän nuo menee ilman mausteitakin, ei auta neiteillä :evil:

Kyllä se hera85 menee kun siihen tottuu. Aluksi mullakin meinas laatta lentää sen maun takia. Rupesin sitten juomaan sitä nenästä kiinni pitäen, jolloin se maku ei kerennyt suuhun, varsinkin kun joi vielä vaikka tilkan tuoremehua päälle. Saattoin olla kyllä kohtuullisen koomisen näköistä...
Parin viikon päästä ei tarvinnut enää tuoremehua siihen lopuksi. Nykyää ei sitten enää tarvitse pitää edes nenästä kiinni, vaan hera85 ei maistu enää millekkään. Kurkusta alas vaan.
Pitää kyllä varmaankin kokeilla joskus tuota kaakoata protskun sekaan.

onko joku maistanut tuota nutrilettiä? sattuipa kaapista löytymään ja veteen sekoitettuna sen join, hyi helvetti minkä makusta. Toivottavasti nuo kunnon tuotteet maistuu vähän paremmalta jos ja kun tilaan, kuhan treenit pääsee aluilleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom