Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tekisi mieli huutaa sulle faktoja. Kun ketoosi menee tosi pitkälle (ketonuria ei riitä vaan ketoneja poistuu myös hengityksen kautta, lähestytään ketoasidoosia) VOI hengitys haista hedelmäiselle, imelälle.Originally posted by Tomi
Hmmmm... Eikös pahanhajuinen hengitys ja ketoosi yleensä kulje käsi kädessä?
Huuda vaan. Mun mielestä koko ketoosi on yksi turhimmista asioista maan päällä.Originally posted by Hulkki
Nyt tekisi mieli huutaa sulle faktoja. Kun ketoosi menee tosi pitkälle (ketonuria ei riitä vaan ketoneja poistuu myös hengityksen kautta, lähestytään ketoasidoosia) VOI hengitys haista hedelmäiselle, imelälle.
Originally posted by X-Zone
-Proteiinijauheista lähtee hiukset. Tätä on nyt melko vasta alkanu moni tyrkyttään täysin faktatietona.. en kyllä voi käsittää mihin tällanen perustuu..
Originally posted by Hulkki
Nyt tekisi mieli huutaa sulle faktoja. Kun ketoosi menee tosi pitkälle (ketonuria ei riitä vaan ketoneja poistuu myös hengityksen kautta, lähestytään ketoasidoosia) VOI hengitys haista hedelmäiselle, imelälle.
Käytännössä kuitenkin noin syvää ketoosia tuskin CKD:lla syntyy ellei hiilaritankkausten välinen aika ole yli 2 viikkoa ja joka päivä tahkota aerobista.
+ kaikki kaljut ovat skinareitaOriginally posted by mho
Minäkin viimeks toissapäivänä kuulin sivusta miten proteiini kuulemma aiheuttaa hiustenlähtöä. Se oli ainakin mulle ihan uutta
Originally posted by Iivili
Turre101: ootko TOSIAAN, siis IHAN OIKEASTI kuullut kaikki nuo??? Mä repeilin täysillä!! :lol2: Huhhuh, kiitos päivän nauruista :D Noiden on pakko olla jotain teinien lausumia, vai?
Noissa oisi kaikissa hyvän sigun ainesta. Hmm, pitäsköhän kopypeistailla muutenkin tämän threadin juttuja, ottaa talteen.