Protskulegendoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X-Zone
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by ressukka
Tuosta hengityksen hajusta mistä joku jo mainitsikin, niin olisiko siinä perää, nimittäin vaimon mielestä kyseisiä haittavaikutuksia olisi ilmaantunut juuri nyt kun olen nauttinut lisäproteiinia jauheestakin. Lisäksi erään sukulaiseni ollessa dieetillä jossa proteiinia sai syödä reilusti, hänenkin hengityksen tuoksussa oli kuulemma ollut muutosta huonompaan suuntaan.
Tai sitten tuo hegityksen haju on vaan helppo yhdistää noihin epäilyttäviin proteiinimömmöihin. Voihan pahanhajuiseen hengitykseen vaikuttaa, vedenjuonti lienee yksi hyvä keino.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumma kyllä, munkin tuttavat tuntuvat tajuavan lisäravinteiden (=tiivistettyä ruokaa) ja steroidien ja muiden reseptilääkkeiden eron. Ei oo mitään mehukkaita legendoja tarjolla siinä mielessä. Jopa parikin eri terveydenhoitajaa ovat selkeesti tuon eron ymmärtäneet, kuten kaverit ja sukulaisetkin. Missä ne kaikki kuupot hölmöine kommentteineen luuraavat? :D *tahtoo oman proteiinilegendan*

Hiukset lähti jo monta vuotta ennen kuin olin proteiinijauhoja nähnytkään, joten se siitä ja sen legendan paikkansapitävyydestä.

En kyllä jaksa tuohon hengistyshajujuttuunkaan uskoa. Lienee enempi muista tekijöistä kiinni. Oon mm. kuullut väitettävän, että kielen harjaaminen olisi melkein yhtä tärkeää kuin hampaiden, että kielen pintaan yön aikana kertyy kunnon bakteerijankki. Ehkä kielen harjaamatta jättäminen aiheuttaa pahan hajuista hengitystä. :confused:

Originally posted by Tomi
Nostan aivan varmasti tuon sanojan nenästä seinille ja huudan sille otsasuoni pullottaen pari faktaa!11!! :curs:

Ja sit tää sanoja kertoo kavereilleen et kyll se piti paikkansa et noilla lisäravinteen käyttäjillä lanttu sekoo :lol2: :lol2:

Kun serkkuni alkoi syömään lisäravinteita (kreatiinia ja proteiinia) niin äitini oli varma, että se sairastuu syöpään. Hän saarnasi minulle vuosia tuommosten aineiden vaarallisuudesta.

Kun sitten serkkuni joutui sairaalaan maksavaivojen takia, niin äitini innostui "mitäs minä sanoin" saarnoihin. (sitten selvisi, että serkullani oli ollut syntymästään saakka häikkää maksan kanssa ja ruualla ei ollut osuutta asiaan)

Eli proteiini aiheuttaa syöpää ja maksavaivoja.
Elä syö protskuja ellet halua olla
:david:

Originally posted by Iivili
Oon mm. kuullut väitettävän, että kielen harjaaminen olisi melkein yhtä tärkeää kuin hampaiden, että kielen pintaan yön aikana kertyy kunnon bakteerijankki. Ehkä kielen harjaamatta jättäminen aiheuttaa pahan hajuista hengitystä. :confused:
Been there, done that. Ei auta ainakaan tähän mun kidasta kumpuavaan aktiivisten proteiinimyrkkyjen puoliintumisjätteeseen.

Originally posted by foobari
Been there, done that. Ei auta ainakaan tähän mun kidasta kumpuavaan aktiivisten proteiinimyrkkyjen puoliintumisjätteeseen.

Kannattaa varmaan käydä hammashoidossa jos tämä jatkuu. Luultavasti paskanmaku suussasi johtuu ientulehduksesta, hammaskivestä tai mätänevistä viisauden hampaista jos niitä ei ole poistettu. Mulla en edelleen viisauden hampaat paikallaan ja emäntäni on suuhygienisti. Aina kun hengitys haisee muulle kuin Pepsodentille saan kuulla luennon siitä kuinka vaikeaa on elää viisauden hampaitten kanssa...:D

Meikäläisen ystävät ja sukulaiset eivät tajua lisäravinteiden käyttöä, mutta ihme kyllä mitään "tosta menee pää sekaisin ja tulee syöpä"-argumentteja en muista kuulleeni, vaan lähinnä kommentointi on luokkaa "ihan turhaa toi tollanen/v***u mitä spedeilyä/ootko sä nyt ihan tosissas?". Ja joo, mutsi on joskus todennut jotain tyyliin "haluatko sä sitten sellaiset HIRVEÄT lihakset, kun tuollaisia syöt?" (sanotaan silmät ihmetyksestä pyöreinä)

... duh?? no TOTTAKAI HALUAN! :evil: :D

Onhan näitä viisaita aina..

* "Mä ajattelin ostaa proteiinia semmosen 4 viikon kuurin, en mä ainakaan viitti enempää ottaa, mun kaveriki ottaa aina viikon ja sit se pitää pari viikkoa taukoa"

* "Sun lihaksista tulee semmoset kumipallot ja sit ku lopetat noi mömmöt ni ne häviää, mitäs sit?"

* "Jätkä feikkaa, proteiinista mitään oikeita lihaksia tuu."

* "Se jätkä on ihan seko, jos se ottaa kaljaa ja sitä heraproteiinii ni se voi humalassa vaikka tappaa jonkun! Ihan tosi!"

* "Nyt se on ostanu jotain vielä vahvempii, kuulemma jotain kreatiinii, oon kuullu että se on suomessa laitontaki, se on sama ku diilais kamaa!"

* "Mikset sä syö vaan tavallista perunamuussia? Sillä se haba kasvaa!" <- Ja perunamuussissa ei edes ole _mitään_ millä haba voisi kasvaa... hiilaria vaan.

* "Miten niin tavallisessaki ruuassa on proteiinia? Jotain rajaa!"

Ja tämmösiin kun törmää niin ai että kun tekis mieli takoa sinne päähän vähän sitä järkeä... Tai tuollasiin kun mun sigussa on, eräskin hyyppä sanoi että "en mä haluis semmosia kumitissejä, jos mä rupeen treenaa niin mä en tarvi kun penkin ja paljon painolevyjä, sillä se kunnon hauis saadaan" ja "hauis näyttää paljon paremmalta ku ei oo mikään könttiselkä tai kauhee rintakehä".

*Keittää!!* :curs:

Originally posted by Iivili
Oon mm. kuullut väitettävän, että kielen harjaaminen olisi melkein yhtä tärkeää kuin hampaiden, että kielen pintaan yön aikana kertyy kunnon bakteerijankki. Ehkä kielen harjaamatta jättäminen aiheuttaa pahan hajuista hengitystä. :confused:

Kielen jankiin vaikuttaa myös paljon et polttaako vaiko ei. Ainaki mun kieli muuttu takas normaalin väriseksi heti kun lopetti kessuttelun ja vastaavasti toisinpäin.

Turre101: ootko TOSIAAN, siis IHAN OIKEASTI kuullut kaikki nuo??? Mä repeilin täysillä!! :lol2: Huhhuh, kiitos päivän nauruista :D Noiden on pakko olla jotain teinien lausumia, vai?

Noissa oisi kaikissa hyvän sigun ainesta. Hmm, pitäsköhän kopypeistailla muutenkin tämän threadin juttuja, ottaa talteen.

Onhan näitä :)
Huvittavaa on myös se kun jotkut (yleensä naiset) sanoo että "en mä haluu käydä salilla kun sit kasvaa sellaset hirmu isot lihakset, ja ei ne oo kauniit". On se saatana helppoa joillekkin tuo lihasten kasvattaminen!?!"!!1

Originally posted by Neuvostoliitto
Kannattaa varmaan käydä hammashoidossa jos tämä jatkuu. Luultavasti paskanmaku suussasi johtuu ientulehduksesta, hammaskivestä tai mätänevistä viisauden hampaista jos niitä ei ole poistettu. Mulla en edelleen viisauden hampaat paikallaan ja emäntäni on suuhygienisti. Aina kun hengitys haisee muulle kuin Pepsodentille saan kuulla luennon siitä kuinka vaikeaa on elää viisauden hampaitten kanssa...:D
Yrgh, kiitos vaan vinkeistä Neuvostoliitto. Mun suu on kyllä itseasiassa oikein siisti ja mätä-free, itse luulen syynä olevan kroonisen kidan kuivuuden (tai sitten niitten protskumyrkkyjen :rolleyes: ). Jatkuva purkka tai apteekin "sylkipastillit" kyllä helpottaa vähän. Suljen nyt suuni täältä tähän.

"Hiustenlähtöjuttu tuli ainakin radiosta kuulemma pari päivää sitten"

Ihme ettei näitä v#%¤n "faktoja" löydy tieteellisestä kirjallisuudesta! :curs:

Originally posted by ressukka
Hiustenlähtöjuttu tuli ainakin radiosta kuulemma pari päivää sitten. Tuosta hengityksen hajusta mistä joku jo mainitsikin, niin olisiko siinä perää, nimittäin vaimon mielestä kyseisiä haittavaikutuksia olisi ilmaantunut juuri nyt kun olen nauttinut lisäproteiinia jauheestakin. Lisäksi erään sukulaiseni ollessa dieetillä jossa proteiinia sai syödä reilusti, hänenkin hengityksen tuoksussa oli kuulemma ollut muutosta huonompaan suuntaan.

Itse veikkaisin että se heran happamuus aiheuttaa ne välittömät hajuhaitat, vai?

Isäukko veteli aikoinaan seitiä isoja määriä proteiinin perässä, ja oli koulukaverit kyselleet tyttöystävältä (nykyinen äitini :) ) että miks sen sun äijäs henki haisee ihan vitulta aina?

Mä ainakin ite uskon tähän että proteiinin hävittäminen/kuluttaminenmikänytolikaan tuo paljon virtsa-ainetta, ja ilman veden nauttimista tulee juuri päänsärkyä ja henki haisee kusiselle.

Täällä palstalla jossain luin jonkun muistaneen, että vanhoissa keittokirjoissa varoiteltiin proteiinista, kun se lihottaa.

onhan noita kuultu, tyyliin että ne vaan kerää lihaksiin nestettä mikä lähtee ajan kanssa pois ja ettei niitten avulla saa voimaa vaan lihaksia !!!!

Originally posted by metalman
Onhan näitä :)
Huvittavaa on myös se kun jotkut (yleensä naiset) sanoo että "en mä haluu käydä salilla kun sit kasvaa sellaset hirmu isot lihakset, ja ei ne oo kauniit". On se saatana helppoa joillekkin tuo lihasten kasvattaminen!?!"!!1

Heh, jokin aika sitten eräs nainen selitti salilla avovaimolle, ettei yritä kasvattaa lihaksia, koska "sitten joutuu sellaiseen kierteeseen että koko ajan pitää lisätä painoja ja kasvattaa lihasta..."

Vähän epäselväksi jäi mitä se sitten siellä salilla teki...?

Originally posted by Nitsku
Heh, jokin aika sitten eräs nainen selitti salilla avovaimolle, ettei yritä kasvattaa lihaksia, koska "sitten joutuu sellaiseen kierteeseen että koko ajan pitää lisätä painoja ja kasvattaa lihasta..."

No voi elämä... ei oikein tiedä, että olisko :lol2: vai :itku: , kun näitä kuulee...

Jaa, ettäkö mitä se mimmi sitten siellä salilla teki? No KIINTEYTTI tietenkin... aaarrgghhhh... :curs:

Onhan muakin joskus syytetty siitä, että käyn salilla ja haluan "nostaa aina vain LISÄÄ JA LISÄÄ!!!" Siis WTF, eikös se nyt ole vähän niinkuin koko salitouhun pointti, että nostettaisiin koko ajan lisää...? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom