Onhan näitä viisaita aina..
* "Mä ajattelin ostaa proteiinia semmosen 4 viikon kuurin, en mä ainakaan viitti enempää ottaa, mun kaveriki ottaa aina viikon ja sit se pitää pari viikkoa taukoa"
* "Sun lihaksista tulee semmoset kumipallot ja sit ku lopetat noi mömmöt ni ne häviää, mitäs sit?"
* "Jätkä feikkaa, proteiinista mitään oikeita lihaksia tuu."
* "Se jätkä on ihan seko, jos se ottaa kaljaa ja sitä heraproteiinii ni se voi humalassa vaikka tappaa jonkun! Ihan tosi!"
* "Nyt se on ostanu jotain vielä vahvempii, kuulemma jotain kreatiinii, oon kuullu että se on suomessa laitontaki, se on sama ku diilais kamaa!"
* "Mikset sä syö vaan tavallista perunamuussia? Sillä se haba kasvaa!" <- Ja perunamuussissa ei edes ole _mitään_ millä haba voisi kasvaa... hiilaria vaan.
* "Miten niin tavallisessaki ruuassa on proteiinia? Jotain rajaa!"
Ja tämmösiin kun törmää niin ai että kun tekis mieli takoa sinne päähän vähän sitä järkeä... Tai tuollasiin kun mun sigussa on, eräskin hyyppä sanoi että "en mä haluis semmosia kumitissejä, jos mä rupeen treenaa niin mä en tarvi kun penkin ja paljon painolevyjä, sillä se kunnon hauis saadaan" ja "hauis näyttää paljon paremmalta ku ei oo mikään könttiselkä tai kauhee rintakehä".
*Keittää!!* :curs: