Protsku juoma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S.1.S
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Itse otan öljyt, pellavansiemen/rypsi/oliivi, ensin ja sitten prode drinksu, kuten Hullu inkkari tuossa mainitsikin.

S.1.S sanoi:
Itse heitin 10g suoraan protsku drinkin sekaan ja sit vaan huiviin...empä usko etä sillä on suurta merkitystä tolla ottaako ennen protskua vaiko protskunkaa... :)

Riippuu onko rypsäri kylmäpuristettua vai ei. Tavallinen ei maistu yhtään läpi, mutta kylmäpuristetun makua ei peitä mitään... :urjo:

No ensinnäkin saat siitä terveellistä rasvaa ja sit se hidastaa proden imeytymistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
eipä tuo pahalle raakana maistu.

T.J.P sanoi:
eli onks se nyt iha pakollista? Et pitäskö alkaa laittaa? :evil:

Riippuu täysin siitä paljonko ruokavaliossasi on nyt hyviä rasvoja. Aika monella niitä on todella vähän ja siksi tuo öljy iltapalla on erittäi suositeltavaa.

Timba79 sanoi:
Riippuu onko rypsäri kylmäpuristettua vai ei. Tavallinen ei maistu yhtään läpi, mutta kylmäpuristetun makua ei peitä mitään... :urjo:
Timbahhh, enpä ikinä olisi juuri sinun arvannut laittavan yrjöhymiöitä jostain kylmäpuristetun rypsiöljyn mausta. :D Syöpäs huonosti säilytettyä pellavansiemenöljyä niin sen jälkeen pidät kp rypsiöljyä erittäin herkullisena. :)

Tomi sanoi:
Timbahhh, enpä ikinä olisi juuri sinun arvannut laittavan yrjöhymiöitä jostain kylmäpuristetun rypsiöljyn mausta. :D Syöpäs huonosti säilytettyä pellavansiemenöljyä niin sen jälkeen pidät kp rypsiöljyä erittäin herkullisena. :)

Heheh, en tiedä mikä mulla tuossa tökkii, mutta samaan setiin menee oliiviöljykin. Tavallista rypsäriä voi vetää vaikka suoraan pullosta. Tuo pellavansiemenöljy pitää varmaan joskus testata. :evil:

Offtopic... Oon vetäny iltapalaksi viimeaikoina uunitonnikalaruispalahässäkkää. Tonnot on öljyssä. Onko tässä öljyssä mitään positiivista vai kannattaako vaihtaa suosiolla vesitonnoon ja lisätä öljyt ite? Tai sit vetää vielä päälle rypsiöljyt, ku kevyet läskivarastot ei vielä tässä vaiheessa haittaa.

JHM sanoi:
Offtopic... Oon vetäny iltapalaksi viimeaikoina uunitonnikalaruispalahässäkkää. Tonnot on öljyssä. Onko tässä öljyssä mitään positiivista vai kannattaako vaihtaa suosiolla vesitonnoon ja lisätä öljyt ite? Tai sit vetää vielä päälle rypsiöljyt, ku kevyet läskivarastot ei vielä tässä vaiheessa haittaa.

Ne tonnikalan öljyt on yleensä auringonkukkaöljyä tai jotain muuta jäteöljyä, eli osta tonnarit vedessä ja sekoittele itse niihin rypsäriä sopiva määrä. Itse en ainakaan noita paskaöljyjä söisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom