Proteus PSS312 Studio 3??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja queenb
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen miettimässä tuon ostoa kotiin. En halua/jaksa/pysty salilla käymään muualla ja tuo täyttäisi salitarpeeni (vai täyttäisikö)??:rock:
Stepperi löytyy jo.
Onko kokemuksia/mielipiteitä tuosta.
Omistan siis nyt Weidern vanhan penkin , tangon ja painoja, mutta tuossa olisi muutama muu liike mahdollinen, jota ei nyt voi tehdä.

Kiitokset jo etukäteen mielipiteistä!

Tota noi muistaakseni tos vekottimes on aika pieni painopakka,oisko ollu joku 50 kiloo tai sinne päin.Eli saattaa jäädä pieneks aika nopeesti.En kyl suosittelis.
Tuppaa olemaan aika leluja noi ellei halua sijoittaa pientä omaisuutta ni sit voi saada kunnollisen.Tosin en ole perillä sun tavotteistasi,tämä tietysti vain oma mielipiteeni;)

säästä rahat.
hommaa säädettävät käsipainot ja leuanvetotanko ja mahdollisesti kyykkyteline vielä niin pärjää hyvin. noilla varmasti saa treenattua hyvin kunhan vaan painoja on tarpeeksi.

No monitoimihärvelit on ihan hyviä pikkupumppailuun, mutta puolessa vuodessa ne jää mieheltä kuin mieheltä kevyiksi. Täällä tosin joskus pyöri sellainen tosi järeän oloinen kotikäyttöön soveltuva laite? En pirullakaan muista sen nimiä, iso se oli ja maksoi paljon, mutta siitä onkin varmasti vastinetta rahalle pitkään.

Timba79 sanoi:
No monitoimihärvelit on ihan hyviä pikkupumppailuun, mutta puolessa vuodessa ne jää mieheltä kuin mieheltä kevyiksi. Täällä tosin joskus pyöri sellainen tosi järeän oloinen kotikäyttöön soveltuva laite? En pirullakaan muista sen nimiä, iso se oli ja maksoi paljon, mutta siitä onkin varmasti vastinetta rahalle pitkään.

Sehän oli tuo TITAN. :kuola:

Osote missä laitteesta enemmän...www.johnstonefitness.com

Just tota TITAN härveliä tarkotin, tollasta vois itellekin harkita jos olisi tilat mihin sen laittaisi.

Joonaz sanoi:
Joo-o ja rahaa.

Salimaksu mulla 53 euroa / kk tällä hetkellä ja emäntä maksoi viel ennen raskauttaan toiset saman verran. Että eiköhän tohon rahotus löydy jos ei tarttisi sitten salista maksaa. Vekkulia vaan pankista ja salimaksulla lyhennykset. ;)

Timba79 sanoi:
Salimaksu mulla 53 euroa / kk tällä hetkellä ja emäntä maksoi viel ennen raskauttaan toiset saman verran. Että eiköhän tohon rahotus löydy jos ei tarttisi sitten salista maksaa. Vekkulia vaan pankista ja salimaksulla lyhennykset. ;)

Jees. Toista se on meillä pers aukisilla opiskelioilla, jotka ostaa proteiinitkin viimeisillä kolikoillaan ;D

Joonaz sanoi:
Jees. Toista se on meillä pers aukisilla opiskelioilla, jotka ostaa proteiinitkin viimeisillä kolikoillaan ;D

No ei ainakaan tällä persaukisella duunarilla ole varaa ostaa sellasta kämppää johon tuo sopisi, joten eipä tartte miettiä sen ostamistakaan tosissaan. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Timba79 sanoi:
No ei ainakaan tällä persaukisella duunarilla ole varaa ostaa sellasta kämppää johon tuo sopisi, joten eipä tartte miettiä sen ostamistakaan tosissaan. :D

Tämän minä halusinkin "kaivaa" esiin ;)

Back
Ylös Bottom